Toon posts:

[BC3] Soldier of Fortune

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
prbleem: als ik SoF installeer dab blijft ie staan op 99% en dan krijg ik iets als: error -117.......
en dan wordt de installatie gestopt.hoe los ik dit op:?
thx
E.
:r:r:r:r

Verwijderd

brakke cd ???
Bedoel je dat die initialeerd bij 99%?
of bij install progress 99%?

Verwijderd

Topicstarter
install progress 99%....de cd deed het pas geleden nog!

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Heb ik ook gehad. Op mijn PC deed SOF het wel, op een ander weer niet :?

twas van de orginele CD af, dus daar zal het niet aan hebben gelegen

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Topicstarter
ik heb raven gemaild over het probleem en ze zeiden dat m''n cd brak was.nu moet ik dus maar een nieuwe halen......ja ik denk het ook!ik regel wel ff een nieuw exemplaar......raven kan m''n aars likken verdomme:r

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 19:13 schreef Emperor het volgende:
ik heb raven gemaild over het probleem en ze zeiden dat m''n cd brak was.nu moet ik dus maar een nieuwe halen......ja ik denk het ook!ik regel wel ff een nieuw exemplaar......raven kan m''n aars likken verdomme:r
hoelang heb je em??
je kan namelijk je cd laten opsturen naar de leverancier (via de winkel waar je em gekocht hebt met het bonnetje) heb ik ook gedaan met starcraft (van blizzard) weekje later had ik een nieuwe cd die ik kon ophalen bij dixons....

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Neej, het ligt niet aan de CD hoor,

ik kan de CD wel in z''n geheel op de HD kopieren en vanaf daar installeren, maar dan geeft ie nog steeds dezelfde foutmelding

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 23:14 schreef Strumxector het volgende:
Neej, het ligt niet aan de CD hoor,

ik kan de CD wel in z''n geheel op de HD kopieren en vanaf daar installeren, maar dan geeft ie nog steeds dezelfde foutmelding
Als de CD brak is dan kan ie hem misschien wel copyen naar de HDD maar als ie dat laatste filetje niet mee copied naar de HDD ken je installen wat je wilt en dan blijft die foutmelding regel gewoon een nieuwe of ga een ander spel spelen :+
Pagina: 1