Ik heb net dus tribes 2 bij cdexpress.nl bestelt, ik ben echt mega fan van deel 1, wat moet ik zoal verw88 van tribes 2? Wie hebben het al gespeelt (online that is) en wie heeft een eventuele clan voor mai?
een FPS.... Duhhhhhh
nee ff serieus.. w8 gewoon totdat je em hebt, je hebt em nu toch al besteld.... misschien had je dit ff eerst van te voren kunnen vragen... (of als je echt een stout jongetje was zou je ook ff eerst de ISO hebben kunnen proberen voordat je em bestelde)
nee ff serieus.. w8 gewoon totdat je em hebt, je hebt em nu toch al besteld.... misschien had je dit ff eerst van te voren kunnen vragen... (of als je echt een stout jongetje was zou je ook ff eerst de ISO hebben kunnen proberen voordat je em bestelde)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vind ik niet echt slim, een spel bestellen voordat je weet wat je van het spel kan verwachten... stel dat het nou niets is, daar gaat je geld...
Ik heb deel 1 (starsiege tribes dus) vaak gespeelt (demo he.. i''m a cheap ass...
) en ik weet zoal wel wat ik kan verw88. Maar ik wil dus weten of er daadwerkelijk dingen in zitten die veranderd zijn. Maar ik weet dat het geen weg gegooid geld is hoor, het heeft in ieder geval de speelbaarheid van deel 1, alleen met wat xtra''s en dat xtra''s wil ik juist ff weten (was al van plan om deel 1 te kopen, maar ik d8 wrom niet w88 op deel 2?).
Verwijderd
Ik heb een demo gezien van T2 (van de spelletjesgarnaal) en moet zeggen dat het er zeer bruut uitziet.
Ben alleen bang dat mijn modem het niet toelaat om 64 VS 64 te spelen.
Laat staan kaashema
Ben alleen bang dat mijn modem het niet toelaat om 64 VS 64 te spelen.
Laat staan kaashema
zeer cool
voertuigen roelen
wapens zijn cool
heb nog niet online gespeeld, daar wacht ik nog even mee
maar gameplay is wel aardig imo
die discweapon is nu al mijn favo wapen :D:P
voertuigen roelen
heb nog niet online gespeeld, daar wacht ik nog even mee
maar gameplay is wel aardig imo
die discweapon is nu al mijn favo wapen :D:P
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
heb het ook niet online gespeeld (ISO) (schijnt langzamer te zijn dan tribes 1 heb ik gelezen)
maar ik wil het wel online spelen...dat als je ff zou willen posten hoe het online gaat...graag
maar ik wil het wel online spelen...dat als je ff zou willen posten hoe het online gaat...graag
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
waarom denk je dat ik ook nog niet online heb gespeeldOp woensdag 11 april 2001 15:12 schreef Zorg het volgende:
heb het ook niet online gespeeld (ISO) (schijnt langzamer te zijn dan tribes 1 heb ik gelezen)
maar single player is goed om de feel te ontwikkelen, en die voertuigen zijn echt kickuh
al een weekje jaOp woensdag 11 april 2001 15:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
ISO online?
maar waar ik em vandaan heb staat ie niet meer (begint met alt.binaries)
Verwijderd
Hij is erg gaaf! Uurtje of 2 geleden gehaald bij de Dynabyte.
Alleen crashte eerst wel de updater, dus heb ik een nieuwe gedownload via tribes2update.sierra.com .
Net een potje met zo''n 60 man achter de rug en het is zeer spectaculair. Alleen zit gaat het nog niet zo vlot, omdat iedereen zit te kloten met de vehicles en nieuwe wapens.
Maar leuk is het in ieder geval.
Nu nog wat patches om de laatste bugs weg te werken en ik ben helemaal tevreden
Ik mis wel bepaalde voicecmds zoals "No Problem" en "You Idiot!" ! Vooral voor die laatste ben ik al veel situaties tegengekomen, bijv wanneer het persoon waarmee ik aan het duelen ben zichzelf sloopt met een disc
Alleen crashte eerst wel de updater, dus heb ik een nieuwe gedownload via tribes2update.sierra.com .
Net een potje met zo''n 60 man achter de rug en het is zeer spectaculair. Alleen zit gaat het nog niet zo vlot, omdat iedereen zit te kloten met de vehicles en nieuwe wapens.
Maar leuk is het in ieder geval.
Nu nog wat patches om de laatste bugs weg te werken en ik ben helemaal tevreden
Ik mis wel bepaalde voicecmds zoals "No Problem" en "You Idiot!" ! Vooral voor die laatste ben ik al veel situaties tegengekomen, bijv wanneer het persoon waarmee ik aan het duelen ben zichzelf sloopt met een disc
ik heb hem nu 4 uur en het speelt zelf goed met casema! kweet niet HOE ze het doen maar ze doen het iig GOED
het is super kwl en zuper verslavend een aanrader
blup
Verwijderd
Wat vaag?Op woensdag 11 april 2001 15:53 schreef Trashbash het volgende:
Hij is erg gaaf! Uurtje of 2 geleden gehaald bij de Dynabyte.
Ik was gisteren bij de Dynabyte (in Groningen) en daar zei die knakker achter de balie dat het spel pas volgende week binnen zou zijn (stond op hun site echter wél dat hij binnen was...)
Wou zeker z''n kopietje veiligstellen
Ach, ik heb hem morgen (hopelijk) binnen via ome PTT...
Ik ben nu zekers blij dat er niet echt slechte reacties zijn... was het maar alvast morgen... KOM OP PTT!!! kom voor de verandering NU!! 
Ik ga rulen met de scout..
Ik ga rulen met de scout..
Dan mag ik hopen dat je al wat ervaring met tribes hebtIk ga rulen met de scout..
Like I said, Ik heb starsiege tribes vaak gespeelt. En ik roeleerde daar ook totaal met de scout, bij rain_dance (enigste map die ik speelde..Op woensdag 11 april 2001 18:18 schreef Lord-M het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je al wat ervaring met tribes hebt... Dit spel is namelijk niet mals, het is geen UT, waar je ff binnen 5 minuten aan gewend bent. De ''feel'' van het spel is heel anders (en ook het realisme/moeilijkheidsgraad) liggen een stuk hoger dan bij de gemiddelde FPS... Het is verder idd wel een enorm cool spel..
Nu maar hopen dat Starsiege 2 beethe in europa aanslaat. De eerste werd meer door amerikanen gespeeld.
Nu maar hopen dat al die Hollanders een keer van counterstrike af stappen.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Van CS afstappen!??! NOOIT!!! Maar ik ga niet in een cs clan, dat weet ik zeker. maar een tribes 2 clan... hmmmm... exellent...Op woensdag 11 april 2001 22:54 schreef Laryx het volgende:
Nu maar hopen dat Starsiege 2 beethe in europa aanslaat. De eerste werd meer door amerikanen gespeeld.
Ik kan in ieder geval niet w88 tot morgen!! yeah baby!! shazbot!!!
http://www.spelletjesgarnaal.be
kijk daar ff je kunt daar een 5 delige presentatie uitleg downen van Tribes 2 met commentaar van een Belg.
soms is het gewoon echt lache. :P:P
kijk daar ff je kunt daar een 5 delige presentatie uitleg downen van Tribes 2 met commentaar van een Belg.
soms is het gewoon echt lache. :P:P
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Aaaarrrggghhh!!!
Komt er een gast van TNT langs, hij belt 1x aan, loopt daarna direct weg en voordat ik beneden sta rijdt de vrachtwagen alweer weg (met mijn kopie van Tribes 2) en ligt er een afhaalbericht in mijn brievenbus.
Kan ik hem morgen pas ophalen na 10:00 uur!!!
Agony agony
When does the hurting stop???
Komt er een gast van TNT langs, hij belt 1x aan, loopt daarna direct weg en voordat ik beneden sta rijdt de vrachtwagen alweer weg (met mijn kopie van Tribes 2) en ligt er een afhaalbericht in mijn brievenbus.
Kan ik hem morgen pas ophalen na 10:00 uur!!!
Agony agony
When does the hurting stop???
Ik krijg het zo om 12:00 maar ik moet werken tot 17:30 en dan nog over de A2 racen.....
En er is 50% kans dat mijn mxstream packet binnen is.
Damm lekkere combo tribes2+adsl
Thy will see the light...
eerst ff A2 Racer en dan TribesOp donderdag 12 april 2001 10:15 schreef 7th het volgende:
Ik krijg het zo om 12:00 maar ik moet werken tot 17:30 en dan nog over de A2 racen.....
Damm ik heb nu de tribes2 doosje in mijn handen.
Nog 6 uurtjes wachten voordat ik naar huis mag
Ben benieuwd hoe groot die knal is van de satchel charge.
Lekker lang weekend,maandag vrij !
Damm wat word dit een leuk weekend
Nog 6 uurtjes wachten voordat ik naar huis mag
Ben benieuwd hoe groot die knal is van de satchel charge.
Lekker lang weekend,maandag vrij !
Damm wat word dit een leuk weekend
De satchel charge doet de zaak aardig schudden kan ik rapporteren. Ik was gisteren de vlag aan het verdedigen in medium en ik dacht: laat ik eens origineel zijn en ipv de gebruikelijke mijn op de vlag een satchel verstoppen in de donkere hoek van het vlaggenhokje (veel vlaggen staan tegenwoordig binnen). Niet veel later kwam er een kereltje aan sprinten in cloak pack en zodra hij de vlag greep...ontsteker ingedrukt. Piep piep..Shazbot!! wh00p 
Als geheel zal het spel voorlopig -tot mensen de voertuigen wat effectiever gebruiken en/of de snellere routes vinden- een stuk minder snel dan T1 met zijn 5 seconden caps.
Je reactiesnelheid wordt minder aangesproken en je strategisch inzicht wat meer. Samenwerken is een must om ergens te komen met een aanval omdat de verdediging idioot sterk is (en goed teamwork is op een public server niet makkelijk voor elkaar te krijgen, zeker niet nu iedereen nog een newbie is). De turrets die je kan neerzetten zijn héél effectief... en de sniper rifle/missile launcher zijn dat ook.
Heavy offense is helaas helemaal verdwenen, omdat de heavy moeilijk kan skiën en bovendien met twee snipe shots het loodje legt. Ik ben ook niet echt tevreden over het feit dat er nu een maximum snelheid is voor spelers, omdat je het als defender wel kunt vergeten een capper met een voorsprong te voet nog in te halen; helemaal omdat discjump-en nauwelijks werkt
.
Verder moet gezegd worden dat het spel nog bepaald niet bug-vrij is, de ene patch na de andere tot nu toe en de systeemeisen zijn ook niet misselijk. Mijn T-Bird 800, 256 MB en een GeForce 2 GTS wil in een gevecht met meerdere tegenstanders nog wel eens terugvallen tot zo''n 12 FPS:'(
Samenvattend moet ik zeggen: als T1 die-hard denk ik niet dat het spel mij even lang zal kunnen boeien als deel 1, maar goed dat was voor mij dan ook het allerbeste on-line spel aller tijden. Desondanks ben ik op dit moment behoorlijk verslingerd aan T2 en ik ben benieuwd hoe de strategieën en de community zich zullen ontwikkelen.
Als geheel zal het spel voorlopig -tot mensen de voertuigen wat effectiever gebruiken en/of de snellere routes vinden- een stuk minder snel dan T1 met zijn 5 seconden caps.
Je reactiesnelheid wordt minder aangesproken en je strategisch inzicht wat meer. Samenwerken is een must om ergens te komen met een aanval omdat de verdediging idioot sterk is (en goed teamwork is op een public server niet makkelijk voor elkaar te krijgen, zeker niet nu iedereen nog een newbie is). De turrets die je kan neerzetten zijn héél effectief... en de sniper rifle/missile launcher zijn dat ook.
Heavy offense is helaas helemaal verdwenen, omdat de heavy moeilijk kan skiën en bovendien met twee snipe shots het loodje legt. Ik ben ook niet echt tevreden over het feit dat er nu een maximum snelheid is voor spelers, omdat je het als defender wel kunt vergeten een capper met een voorsprong te voet nog in te halen; helemaal omdat discjump-en nauwelijks werkt
Verder moet gezegd worden dat het spel nog bepaald niet bug-vrij is, de ene patch na de andere tot nu toe en de systeemeisen zijn ook niet misselijk. Mijn T-Bird 800, 256 MB en een GeForce 2 GTS wil in een gevecht met meerdere tegenstanders nog wel eens terugvallen tot zo''n 12 FPS:'(
Samenvattend moet ik zeggen: als T1 die-hard denk ik niet dat het spel mij even lang zal kunnen boeien als deel 1, maar goed dat was voor mij dan ook het allerbeste on-line spel aller tijden. Desondanks ben ik op dit moment behoorlijk verslingerd aan T2 en ik ben benieuwd hoe de strategieën en de community zich zullen ontwikkelen.
DAMM !!!!Op donderdag 12 april 2001 12:55 schreef Meister het volgende:
Verder moet gezegd worden dat het spel nog bepaald niet bug-vrij is, de ene patch na de andere tot nu toe en de systeemeisen zijn ook niet misselijk. Mijn T-Bird 800, 256 MB en een GeForce 2 GTS wil in een gevecht met meerdere tegenstanders nog wel eens terugvallen tot zo''n 12 FPS
Heb je wel je instellingen goed staan?
Welke resolutie speel je?
Geforce2 moet in tribes2 op opengl niet op D3D!
Verwijderd
Het is prima te tweaken dat je een zeer goede framerate krijgt.
Zet schaduws en dynamic lighting uit, dan krijg je al heel wat frames erbij. Zet in dxdiag je sound acceleration op "basic acceleration" ipv van "full acceleration" als je een SBLive! hebt. Ook EAX uitzetten levert ook aardig wat frames op.
Terrain en Shape Detail uitzetten helpt ook behoorlijk en ziet er niet bijzonder lelijk uit, itt tot de texture quality lager zetten, dat ziet er namelijk wel heel veel lelijker uit, maar je krijgt er nauwelijks extra performance door.
Zet schaduws en dynamic lighting uit, dan krijg je al heel wat frames erbij. Zet in dxdiag je sound acceleration op "basic acceleration" ipv van "full acceleration" als je een SBLive! hebt. Ook EAX uitzetten levert ook aardig wat frames op.
Terrain en Shape Detail uitzetten helpt ook behoorlijk en ziet er niet bijzonder lelijk uit, itt tot de texture quality lager zetten, dat ziet er namelijk wel heel veel lelijker uit, maar je krijgt er nauwelijks extra performance door.
OpenGL 800x600x32, sliders op standard, EAX een stapje minder dan full accelleration (ja lees Tribalwar ook:p), DX 8.0a. Det drivers 6.50. Ik heb er niet heel veel aan getweaked, maar dit zijn mijn instellingen en niet zo heel ambitieus als je het mij vraagt. Ik ga de 11.01 Dets maar eens proberen, daar hoor je wel eens goeie verhalen over.
Wat een bagger frame rate heb jij dan zeg.Op donderdag 12 april 2001 14:38 schreef Meister het volgende:
OpenGL 800x600x32, sliders op standard, EAX een stapje minder dan full accelleration (ja lees Tribalwar ook:p), DX 8.0a. Det drivers 6.50. Ik heb er niet heel veel aan getweaked, maar dit zijn mijn instellingen en niet zo heel ambitieus als je het mij vraagt. Ik ga de 11.01 Dets maar eens proberen, daar hoor je wel eens goeie verhalen over.
Er is iets goed fout met jouw doos.
Ik ga tribes2 zo met full detail proberen op een geforce2mx 32 mb met duron 800mhz en 256mb met abit mobo.
Verwijderd
Dit zijn wel reele framerates hoor 
Alleen in 32bit kleur draaien kost sowieso heel veel frames.
Alleen in 32bit kleur draaien kost sowieso heel veel frames.
Tja ik hoop het (dan is het mischien makkelijk te fixen) maar aangezien Q3, B&W, Half-Life en natuurlijk T1 fantastisch lopen ga ik er toch maar van uit dat de fout bij het spel ligt... Overigens moet je je niet zo vastpinnen op die 12 frames want dat is zoals gezegd alleen onder de zwaarste belasting, binnen haal ik zo''n 110 en buiten rond de 90- zolang er niet te veel gebeurt.
Waar kan je tribes2 eigenlijk kopen/bestellen ?, ik wil hem ook grag online gaan doen 
En als ik hem bestel, wel graag een winkel in Nederland dan
Ik woon in Zuid Holland, maar ik heb geen idee waar ze hem hebben, bij dixons enzo hebben ze hem nog niet :(((
En als ik hem bestel, wel graag een winkel in Nederland dan
Ik woon in Zuid Holland, maar ik heb geen idee waar ze hem hebben, bij dixons enzo hebben ze hem nog niet :(((
yes!! Ik heb hem ong. 3 uur geleden binnen gekregen en offcourse gespeelt.. 
Allereerst roeleer ik met de tailgun, dan boven op een bomber/transport achter liggende scouts neer knallen..
De assault tank of whatever is ook wel kewl. Maar ik vond deel 1 om eerlijk te zijn wel wat beter. Ik haal trouwens best wel lekkere snelheid volgens mij. Ik heb alles op maximum. maar ik weet niet hoe je de fps tevorschijn haalt. hoe doe je dat dan?
Ik heb zelf het volgende systeem en het loopt (volgens mij dan) aardig vloeiend:
AMD thunderbird 1,2 GHZ
256 MB. Werkgeheugen
Creative geforce 2 gts
Voor de rest roelert hij best wel!!
Allereerst roeleer ik met de tailgun, dan boven op een bomber/transport achter liggende scouts neer knallen..
De assault tank of whatever is ook wel kewl. Maar ik vond deel 1 om eerlijk te zijn wel wat beter. Ik haal trouwens best wel lekkere snelheid volgens mij. Ik heb alles op maximum. maar ik weet niet hoe je de fps tevorschijn haalt. hoe doe je dat dan?
Ik heb zelf het volgende systeem en het loopt (volgens mij dan) aardig vloeiend:
AMD thunderbird 1,2 GHZ
256 MB. Werkgeheugen
Creative geforce 2 gts
Voor de rest roelert hij best wel!!
SHOW("$FPS::REAL");
stoppen met
SHOW();
stoppen met
SHOW();
Hmm, Tribes 2 en 3dfx ging d8 ik niet 
Verder kan ik er niets over zeggen, heb het spel ook niet enzo.
Verder kan ik er niets over zeggen, heb het spel ook niet enzo.
Het is wel speelbaar met 3dfx voor zo ver ik heb begrepen maar zeker niet optimaal. Je zal het een en ander aan de grafische kwaliteit naar beneden moeten schroeven voor een acceptabele framerate.
Heb Tribes2 al 3 dagen in de kast liggen
Krijg het spel niet draaiend !!!
Op het moment dat een level is geladen, spel start op, ben er helemaal klaar voor... 3sec. later terug in windows @#$@#. Geen errormelding helemaal niets. Heb alles wat ik kon bedenken al geprobeert andere drivers voor videokaart, laatste drivers vanaf ftp3.sierra.com/pub/. Het probleem blijft. Op het forum van Tribes2 werdt gezegd dat het de geluidskaart wel eens kon wezen, heb deze gedisabled maar dat helpt ook geen ruk. Alle overige games UT, Q3 e.d. werkt allemaal perfect, behalve deze game...
Tribes2 is zeker nog lang niet helemaal af, kijk maar eens naar de problemen die voorkomen; zie forum op www.tribes2.com - forum - gameplay - troubleshooting link:http://community.sierra.com/WebX?13@239.6KKqaq4Ksf5^0@.ee77edf
Ik ben nu ongeveer wel door mijn ideen heen, wat mogelijke oplossingen betreft. Wie heeft er mogelijk nog een bruikbare suggestie !!!! Syteemspecs : Asus P3B-F, PIII550@733, 256MB, IBM GXP 30GB, Hercules Prophet GF2-MX det.6.50 drivers, Terratec DMX1024-Fire.
Krijg het spel niet draaiend !!!
Op het moment dat een level is geladen, spel start op, ben er helemaal klaar voor... 3sec. later terug in windows @#$@#. Geen errormelding helemaal niets. Heb alles wat ik kon bedenken al geprobeert andere drivers voor videokaart, laatste drivers vanaf ftp3.sierra.com/pub/. Het probleem blijft. Op het forum van Tribes2 werdt gezegd dat het de geluidskaart wel eens kon wezen, heb deze gedisabled maar dat helpt ook geen ruk. Alle overige games UT, Q3 e.d. werkt allemaal perfect, behalve deze game...
Tribes2 is zeker nog lang niet helemaal af, kijk maar eens naar de problemen die voorkomen; zie forum op www.tribes2.com - forum - gameplay - troubleshooting link:http://community.sierra.com/WebX?13@239.6KKqaq4Ksf5^0@.ee77edf
Ik ben nu ongeveer wel door mijn ideen heen, wat mogelijke oplossingen betreft. Wie heeft er mogelijk nog een bruikbare suggestie !!!! Syteemspecs : Asus P3B-F, PIII550@733, 256MB, IBM GXP 30GB, Hercules Prophet GF2-MX det.6.50 drivers, Terratec DMX1024-Fire.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
@!##@!%$#$%$, ik dynabyte in Alphem bellen, zij zeggen dat ze er 6 hadden liggen , blijk daar dat ze helemaal niks hebben, en dat ie nog moet komen !!!!
Godver man, ik wil dat spel !!!
Godver man, ik wil dat spel !!!
Oehhhhh, ik ben geloof ik verslaafd geraakt, heb vanacht met een maat van me van 00.00u. tot 6.00u. ''s-ochtends op een supersnelle server gespeeld.... ongeveer 20tegen20..... en hij draaid gewoon supersweeeeet.....
P3 933@1128 | 384MB ram | Geforce2 GTS 64mb....
P3 933@1128 | 384MB ram | Geforce2 GTS 64mb....
hehe net gebeld door een maat van me, hij heb er in Gilze 2 gehaald bij de dynabyte
Verwijderd
Kosz heb je ook D3D geprobeerd ipv van OpenGL? Zelf zou ik het anders echt niet weten, ik heb behalve een paar UE''s geen enkel probleem gehad (en die ben ik sinds de laatste patch niet meer tegengekomen).
Maar behalve de enkele bugs is hij zo gaaf
Alleen zitten al die newbies als kip zonder kop rond dat vehicle station te lopen terwijl er een enemy ondertussen met de flag vandoor gaat
De newbie ergenissen daarbuiten gelaten is het een erg gaaf spel en ik ben nog steeds niet klaar met alle mogelijkheden te proberen.
Maar behalve de enkele bugs is hij zo gaaf
Alleen zitten al die newbies als kip zonder kop rond dat vehicle station te lopen terwijl er een enemy ondertussen met de flag vandoor gaat
De newbie ergenissen daarbuiten gelaten is het een erg gaaf spel en ik ben nog steeds niet klaar met alle mogelijkheden te proberen.
Thanx voor de reply Trashbash; maar ook dit had ik al geprobeert. En ja, ik weet dat dit een vet spel is. Nadat ik het spel had gekocht was ik eerst langs m''n maatje gegaan om hem ff ''lekker''te maken. Draait als tiet op zijn systeem.
Verwijderd
Ik bestel hem over een maandje of zo, en dan een nieuwe cd waar dus al die patches al overheen zijn gegaan. Ik moet er gewoon om lachen zoveel patches als ik al voor Tribes 2 voorbij heb zien komen.
Ennuh die omgevingen zien er ook niet echt spannend uit, totaal geen objecten, ik heb geloof ik 1 plaatje gezien waar een boom opstond. En in wat voor voertuigen kun je eigenlijk?
Ennuh die omgevingen zien er ook niet echt spannend uit, totaal geen objecten, ik heb geloof ik 1 plaatje gezien waar een boom opstond. En in wat voor voertuigen kun je eigenlijk?
Verwijderd
Nog iets wat ik net heb gelezen Kosz : Een mogelijke fix, helpt igv bij anderen om sommige problemen op te lossen.
Zoek met de windows search je hele tribes 2 dir op *.dso files. (ik had er zo''n 285)
DELETE deze dan allemaal !!!
Hiermee verneuk je _niet_ je tribes 2 installatie, maar zorg je ervoor dat het spel ze weer opnieuw moet aanmaken.
Er zit blijkbaar nog een bugje (goh toevallig
) wat ervoor zorgt dat het updaten van die files niet goed gaat. Dus als je patched zit je met een mix van oude van en nieuwe files.
Door ze te deleten zorg je ervoor dat het allemaal up to date files zijn.
Ik zelf heb geen problemen (toch voor de zekerheid wel even gedaan) maar er zijn personen waarbij het echt heeft geholpen! Het proberen waard dus...
Nog maar wat meer tweakinfo :
Sinds net draai ik Tribes 2 nu op 1024x768x32. Want het verschil tussen 640x480x16 is om precies te zijn wel TWEE HELE FPS!!!!:D:? Het blijkt dus dat Tribes 2 zeer processorintensief is, want de fillrate van mijn kaart is nog lang niet bereikt.
Mijn systeempje : Athlon 700, GF2 GTS.
EAX uitschakelen blijkt ook veel te helpen, maar om een wazige reden kan ik dat nu uberhaupt niet meer aanzetten :?
Zoek met de windows search je hele tribes 2 dir op *.dso files. (ik had er zo''n 285)
DELETE deze dan allemaal !!!
Hiermee verneuk je _niet_ je tribes 2 installatie, maar zorg je ervoor dat het spel ze weer opnieuw moet aanmaken.
Er zit blijkbaar nog een bugje (goh toevallig
Door ze te deleten zorg je ervoor dat het allemaal up to date files zijn.
Ik zelf heb geen problemen (toch voor de zekerheid wel even gedaan) maar er zijn personen waarbij het echt heeft geholpen! Het proberen waard dus...
Nog maar wat meer tweakinfo :
Sinds net draai ik Tribes 2 nu op 1024x768x32. Want het verschil tussen 640x480x16 is om precies te zijn wel TWEE HELE FPS!!!!:D:? Het blijkt dus dat Tribes 2 zeer processorintensief is, want de fillrate van mijn kaart is nog lang niet bereikt.
Mijn systeempje : Athlon 700, GF2 GTS.
EAX uitschakelen blijkt ook veel te helpen, maar om een wazige reden kan ik dat nu uberhaupt niet meer aanzetten :?
Ik weet niet hoe het met jullie zit.. maareuh... hij werkt perfect bij mai.. 
Ik heb net iets van 18 mensen totaaaaaaaal afgemaakt met me assasin style. Cloakpack aan... dat shock gedoe, iedereen 1 voor 1 afmaken..
Alleen je moet wel goed timen met je cloak. En ALS je ondekt wordt, METEEN without grenade (soort flashbang) iestjes opladen en weg rennen met je cloak..
Ik heb net iets van 18 mensen totaaaaaaaal afgemaakt met me assasin style. Cloakpack aan... dat shock gedoe, iedereen 1 voor 1 afmaken..
Verwijderd
Het is BRUUUUUUUUUUUT!!!
En idd hopen dat die duffe cs''ertjes nu es kappen met dat saaie spel en gaan TRIBEN!!!! ik heb ook heeeel erg lang Tribes1 gespeeld. Heb het altijd leuker gevonden dan CS op HL.
En idd hopen dat die duffe cs''ertjes nu es kappen met dat saaie spel en gaan TRIBEN!!!! ik heb ook heeeel erg lang Tribes1 gespeeld. Heb het altijd leuker gevonden dan CS op HL.
Verwijderd
Hey dat is wel een goed idee 
Het is wel een heel gaaf spel, alleen die bugs zijn wel jammer. Zelf heb ik geen problemen, maar voor anderen die wel problemen hebben is het bijzonder vervelend en kan het een zeer goede spelervaring helemaal verneuken.
As woensdag komt er weer een patch
Net zoals bij de originele Tribes die was ook pas na versie 1.4 echt goed werkend.
Als je nog problemen hebt met Tribes 2 (UE''s ed) download dan dit : Tribes2 firstAid
Dit fixt corrupte files die je zou kunnen krijgen tijdens het kopieren. Hierdoor werken patches wel weer goed en zo het aantal UE''s dramatisch zijn afgenomen.
Ik ga weer verder spelen, ff zo''n irri sniper backstabben met mijn shocklance>:)
Het is wel een heel gaaf spel, alleen die bugs zijn wel jammer. Zelf heb ik geen problemen, maar voor anderen die wel problemen hebben is het bijzonder vervelend en kan het een zeer goede spelervaring helemaal verneuken.
As woensdag komt er weer een patch
Als je nog problemen hebt met Tribes 2 (UE''s ed) download dan dit : Tribes2 firstAid
Dit fixt corrupte files die je zou kunnen krijgen tijdens het kopieren. Hierdoor werken patches wel weer goed en zo het aantal UE''s dramatisch zijn afgenomen.
Ik ga weer verder spelen, ff zo''n irri sniper backstabben met mijn shocklance>:)
Verwijderd
Ik heb deze game ook net ff in Groningen gehaald enne hijs echt super koel!
Wat een lol, beetje met vliegtuigjes rondhuppelen enne die wapens zijn ook gruwelijk... Vooral die explosies en dat ene geluidje bij dat ding waarbij je eerst een target moet zoeken en dan hoor je allemaal van die piepsjes is echt ruig!
Maarja, moet zo weg en heb nog niet veel meer dan training gedaan.
Heb ook totaal geen last van bugs hoor.
Wat een lol, beetje met vliegtuigjes rondhuppelen enne die wapens zijn ook gruwelijk... Vooral die explosies en dat ene geluidje bij dat ding waarbij je eerst een target moet zoeken en dan hoor je allemaal van die piepsjes is echt ruig!
Maarja, moet zo weg en heb nog niet veel meer dan training gedaan.
Heb ook totaal geen last van bugs hoor.
Pagina: 1