[BC3] CounterStrike voor ''t eerst!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27
Shiiiiiittt, gisteren Halflife Generation gekocht en gelijk met CS het net op (modempje) en shiiiiiit, wat is DAT gaaf!!!!!!!

Dat is precies een game voor mij >:) Realistische gevechten, stoere popkes, coole guns.

Binnekort even kabel aanschaffen @home en mijn ping van 250 naar 40 tweaken :9 :9 :9

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
lol, ik heb sinds zaterdag counterstrike, erg leuk ja.......alleen erg snel dood ;)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

(heeeeel veeeeel)Oefenen en bots, dat zijn de enige dingen om een echte goede CS''er te worden.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Stefke
Op woensdag 11 april 2001 12:33 schreef xxxMaverick het volgende:
lol, ik heb sinds zaterdag counterstrike, erg leuk ja.......alleen erg snel dood ;)
Moi aussi, maar na een uurtje of twee begin ik d''r wel wat handigheid in te krijgen. beetje sneaken, beetje schieten. De balans begint al van deaths>frags naar frags=deaths. Dat wordt nog beter!!

Ik merk alleen wel dat ik met m''n pingetje van 250 en hoger het toch wel vaak moet afleggen tegen die lui met een ping van onder de 50 :r
Ik zat gisteren in een CS -team met een gemiddelde ping van 200, en een T-team met een gemiddelde van beneden de 60. Nou, dat is dan dus kansloos :(

Maar ik vind het zo gaaf hoe het allemaal beweegt en zo (als je teammates herladen en stuff, of als je nadat je dood bent een beetje vanuit de hoogte kunt bekijken hoe het allemaal gaat :D

Soms zijn d''r echt vette acties!! 8-) Net een film

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Als je er aan went om met hoge ping te spelen(CASEMA :r:r)
Dan valt het uiteindelijk mee en kun je ook met een ping van 200 nog wel 2:1 halen K:D.

PSN

Verwijderd

om goed te worden raad ik aan veel tegen betere mensen als jou te spelen ook al wordt je helemaal vernederd. ook kijken hoe andere spelen werkt...

kom ook eens op de [GoT] CS servers:
62.250.6.14:27017
62.250.6.14:27027
62.250.6.14:27037
62.250.6.14:27007

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

de servers met 27027 en 27017 zijn de enige 2 die je nodig hebt, op die andere 2 zul je waarschijnlijk niet spelen. (custom en Bookable)

PSN

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 12:42 schreef YakuzA het volgende:
(heeeeel veeeeel)Oefenen en bots, dat zijn de enige dingen om een echte goede CS''er te worden.
Bots.. hmm.
Goede oefen targets zijn het, maar dat blijft het bij :)

de_jeepahton2k.
pak een awp/ak/colt en probeer de botjes aan de andere kant te kille.
:)

[GoT]Dutch Commando

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 11 april 2001 15:07 schreef Paestero het volgende:

[..]

Bots.. hmm.
Goede oefen targets zijn het, maar dat blijft het bij :)

de_jeepahton2k.
pak een awp/ak/colt en probeer de botjes aan de andere kant te kille.

[GoT]Dutch Commando
long range DE is veel leuker :)

op siege als CT di e1e boch met hoge rotsen omlopen, een T de ramp op zien lopen en em killen met een DE headshot :D >:) lucky shot, maar wel cool :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Bots zijn idd 1 keer kijken waar de nodes liggen en daarna altijd winnen. :)

PSN

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Ik word ziek van dat CS, altijd zijn er wel een stel cheaters, je moet een halfjaar wachten voordat je eindelijk weer kan, vollop buggy, rare wapens gedrag, niet mijn spel :r

Steam

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 15:20 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik word ziek van dat CS, altijd zijn er wel een stel cheaters, je moet een halfjaar wachten voordat je eindelijk weer kan, vollop buggy, rare wapens gedrag, niet mijn spel :r
Voor het laatst de Counter-Strike beta 1.0 gespeeld? >:)

Nee ik merk de laatste tijd niets meer van cheaters en shit... bijna geen bugs, loopt gewoon als een tiet verder :) (speel btw bijna alleen maar op de GoT servers)

En van dat rare wapens gedrag: je moet niet eerst naast een mannetje richten en dan schieten en dan op dat mannetje richten , dan zijn die kogels helemaal niet precies meer, net zoals in het echt.

Kortom dit is helemaal mijn spel >:) >:)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:09

Klippy

Still Game

Inderdaad, CS rulez! :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
jaja LiquidSilver
als ik tegen je speel praat je wel anders ;)

wacht maar tot ik weer kabel heb dan gaan we weer vet knallen jong

PIII 800@804 Mhz

• Hurricane
  • Laatst online: 13:26

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

CS is een cool spel. Speel het nu +/- 2 maanden en het loopt best wel goed. Speel nu vaan online en eindig dan ook vaak in de top 3 van een team T of CT maakt niet uit.

[=AreS=]*Hurr1c@n3*

Verwijderd

Kom gezellig wat met counterstrike clans chatten op irc

server: irc.dk.quakenet.eu.org (zitten de meeste topclans op)

en dan #tsf dan kom je mij tegen : [TSF]BigBoss

en anders maar ff #sterf , #tm.cs , #=SoD= en nog vele meer :)

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
heej sarge vergeet #mkt niet ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 17:10 schreef Sarge het volgende:
Kom gezellig wat met counterstrike clans chatten op irc

server: irc.dk.quakenet.eu.org (zitten de meeste topclans op)

en dan #tsf dan kom je mij tegen : [TSF]BigBoss

en anders maar ff #sterf , #tm.cs , #=SoD= en nog vele meer :)
LoL! sterf is tegenwoordig niks meer, ik zat vroeger in IDDP en CAF (al dood) en was goed genoeg voor sterf maar ze zaten toendertijd nog vol, tjah nu own ik ze allemaal (bijna) >:)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
fijn dat je het ook door heb
(hoe meer tegenstanders ik heb hoe leuker het is! ;))

heb al tegen je gespeeld toch? dinsdag?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Inderdaad, CS roels gewoon. Ik ben een van die gamers die er vanaf het begin bij was... (in''t begin zag het er echt onbeloftevol uit).

Kortom op mij LAN spelen we bijna niets anders en sinds ik ADSL heb is het dus zwaar fragge *D

Echt leuk die realistische wapens :)
enne , van cheaters of bugs heb ik niet echt veel last ...

<<To frag, or not to frag, that''s the question>>

Verwijderd

IDDP is toch ook dood? Stond deze week op Clanbase...

Van de meeste mensen merk je niet dat ze cheaten hoor, zoals mensen die van die ''spike-skins'' gebruiken, of alle level-textures wit maken... :(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Exirion

Gadgetfetisjist

CS is erg leuk ja, maar TFC is nogsteeds m''n favorite :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• IceStorm
  • Laatst online: 20:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Pfff... net voor eht eerst in 2 maanden weer een keer CS gespeeld en OMG wat ging dat brak zeg... Pas na 5 deaths kon ik een paar kogels door iemands hoofd raggen.. Bah :)..

Nou alleen weer even de GoT servers in mijn favo lijst knallen en dan kunnen we weer :)..

Verwijderd

Van de meeste mensen merk je niet dat ze cheaten hoor, zoals mensen die van die ''spike-skins'' gebruiken, of alle level-textures wit maken... :(
Lekker dat met die textures is toch vet makkelijk dat kan iedereen je opent worldcraft of Quark en gooi inde bv assault.wad een "witte" texture bij en die hernoem je naar alle textures die erin staan! :)

lol....word alleen het spel niet echt mooier op..ik heb het nog nooit mooi gehad omdat ik hele vreemde beelden krijg als ik aan het spelen met textures lopen inelkaar over en je krijg hele vreemde chatberichten.Helaas helpt het updaten van drivers ooknie |:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 17:46
Dat werkt dus niet hoor. Volgens mij checkt dat spel dat eerst.

Verwijderd

ik heb CS al vanaf het eerste uur dat het uit was en na ander half jaar begint het toch behoorlijk te zuigen :)

Verwijderd

Speel CS als sinds "the beginning" :)

Blijft gewoon cewl spel!

Verwijderd

Het is toch eigenlijk schaamteloos dat de CS communitie maar blijft groeien, lijkt me moeilijker dat er ooit nog een spel komt dat door zoveel mensen online gespeeld word. Maar ja je weet het niet :)

Toch gek, mensen die het nu pas voor het eerst spelen, ik heb het gevoel dat ik het al jaren speel. :)
(beta 5 dus ik = geen Veteran :()

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Volgens mij ben je nu de Q3 en UT communities aan het onderschatten maar ja...

PSN

• Railgunner
  • Laatst online: 23-01 11:19
er zijn meer CS servers dan dat er UT & Q3 servers samen zijn

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Vos
  • Laatst online: 26-01 10:52

Vos

AFCA

Nee ik merk de laatste tijd niets meer van cheaters en shit... bijna geen bugs, loopt gewoon als een tiet verder (speel btw bijna alleen maar op de GoT servers)
Geen bugs..??..in 1.1 zitten volgens mij meeste bugs aller tijden...
Lijstje met bugs:

- gebukt zitten met bepaalde wapens kan geen damage doen aan benen
- op bepaalde delen van hoofd schieten doet geen schade
- laatste kogel van een gun is heel vaak dodelijk of toevallig een headshot
- granaat-schade is zeer variabel...uit een test bleek een keer dat je er beter op kon gaan zitten dan proberen weg te rennen
- flashbangs die in andere kamer "ontploffen" door ze "door" randen te gooien

ik vergeet vast nog wel wat....

ondanks dit blijf ik het toch nog spelen :)

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 23:17 schreef YakuzA het volgende:
Volgens mij ben je nu de Q3 en UT communities aan het onderschatten maar ja...
Mooi niet.
Op woensdag 11 april 2001 23:58 schreef RAILGUNNER het volgende:
er zijn meer CS servers dan dat er UT & Q3 servers samen zijn
Juist, de Half life/CS communitie is groter dan de q2 met alle mods + q3 + UT bij elkaar. Het schijnt onderzocht te zijn. :)

• ReseTTim
  • Laatst online: 21-01 18:26

ReseTTim

Chocolate addicted

nu pas cs spelen??

speel het al vanaf beta 3 en verslaafd dat het is sekers als je kabel hebt als sonera en dan lekkerz een Ping hebt rond de 50.
vervolgens ga je lannuh en dan met z''n drieen op 1 server cs spelen en vervolgens ping van 50 iederen tot max. 80 echt LOL >:)>:)

sekers als je iemand tegenkomt met een ping van 200 en die jij net tegemoet komt sprinten >:)>:).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

CS RULEZ, Ik speel het elke dag en toch is dit het spel dat geen ander spel overtreft... Ook project IGI e.d. zijn eerder saai, dit blijft gewoon rulen...

Verwijderd

Tja,.. Kauntorstrijk roeleert als anderhalf jaar. Ik speel het vanaf beta 1.0 maar die wil ik niet meer terug zien.

was toen wel grappig, moest je nog rennen om een geweer te pakken die nog van de vorige ronde bleven liggen. En daarvoor nog kwamen er bij de dooie een cilinder te liggen waar zijn spullen in zaten, goh, dat zag er echt niet uit in verglijking met nu.

Runner

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 12 april 2001 02:54 schreef FOX_Runner het volgende:
Tja,.. Kauntorstrijk roeleert als anderhalf jaar. Ik speel het vanaf beta 1.0 maar die wil ik niet meer terug zien.

was toen wel grappig, moest je nog rennen om een geweer te pakken die nog van de vorige ronde bleven liggen. En daarvoor nog kwamen er bij de dooie een cilinder te liggen waar zijn spullen in zaten, goh, dat zag er echt niet uit in verglijking met nu.

Runner
echt wel iedereen naar die ene plek rennen omdat daar dat goede wapen lag :D

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
die 1.0 beta had ik ook nog wel willen meemaken :)
ik zit er vanaf de beta 6 bij......

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

FOX-Runner heb je beta 1 ook op internet gespeeld ?

Verwijderd

Ik speel ook nog altijd met mijn odumpje het wil wel
ok diegene met een ping van <100 zullen wel een voordeel hebben maar dat is maar een kleintje

• IceStorm

IceStorm

Pff... ik ben het echt verleerd.. Ik speel als een newbie :P. Net eindelijk weer 1:1 gespeeld maar dat was vooral te danken een stelletje totale newbies bij de T''s ;).

Kan iemand mij zeggen hoe de GoT servers kwa ''naam'' heetten? Want ik sorteer op naam maar dan zie ik ze niet staan (ARGH :)).

Nadeel is dat ik merk dat je soms een beetje blijft ''hangen'' in bepaalde stukken, ronddraaien gaat dan niet soepel en lopen ook niet.. nog niet ontdekt waar dat aan ligt ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

naam begint met [GoT]
dus gesorteerd op haakjes, dan moet je ff in favo''s zetten en 2x op sorteren op favo drukken en dan staat ie bovenaan.

PSN

• IceStorm

IceStorm

Vaag.. want ik wist dat de oude idd met ''[GoT]'' waren maar die kan ik niet vinden..

Ach dan maar op ip, iig toch bedankt :P

• Stefke
Zeg jongelui, dat kan ik als newbie CS-er allemaal niet volgen hoor.

Ik speel nu nog met een modempie en dat is nog wel te doen met een ping van 250-400. WEl moeilijk, maar ik denk ook wel een goeie training.

''t in ieder geval SUPERverslavend.

En ik vind sniperen ook wel kewl :9

Iemand nog een paar goeie simpele tips over advanced CS-en (bijv. aliassen)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

wat ik wel jammer vind is dat alleen het huidige wapen achterblijft

met die cilinders had je gewoon alles wat die dooie bij zich had meteen ook bij je

vind dat als je doodgaat, ook de granaten en het handvuurwapen moet blijven liggen, net zoals met de bomb defuse kit gebeurd

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04-2025
Ik heb het gisteren voor het eerst gespeeld. Het is gaaf.
Alleen word ik helemaal moe van dat gezeik over camping.
Zit ik ergens op het dak, staan ze me allemaal beneden op te wachten, dus ik blijf op het dak... beginnen ze te zeiken: no camping!
Wat denk je dan? Dat gewoon het laddertje weer af klim om vervolgens van achter verrot te worden geschoten door 5 man? NEEEEE

Metal up your ass

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 12 april 2001 14:19 schreef JaymzHetfield het volgende:
Zit ik ergens op het dak, staan ze me allemaal beneden op te wachten, dus ik blijf op het dak... beginnen ze te zeiken: no camping!
Wat denk je dan? Dat gewoon het laddertje weer af klim om vervolgens van achter verrot te worden geschoten door 5 man? NEEEEE
ik reageer daar niet eens meer op
gister ook op Italie, ik was CT we werden steeds bruut afgeslacht, op een gegeven moment ging de helft staan basecampen :r:r |:(

ik en een andere gozer maar rushen met zijn 2en terwijl de rest lekker bij de spawn plek bleef zitten met hun aug''s en scouts

edit:

rushen met alleen armor DE en full grenades gaat best goed >:) eerst flash, dan HE en vervolgens je hele magazijn leeg pompen :P 4 kills >:)

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04-2025
Wat moet ik dan? Gewoon het laddertje afwandelen wetende dat ik dan binnen 1 seconde dood ben? Nee, ze komen me maar halen of ze rotten maar op onderaan die ladder... zodat ik eraf kan en weer rond kan rennen.

Metal up your ass

Verwijderd

even over die got servers...

Ben ik de enige die last heeft van een hoge ping en lage fps????

Normaal zit ik op jolt/barry/demon/wagenigen/zvdk etc en daar is mijn ping altijd rond de 40 to 60 en liggen mijn fps stabiel op 50 (1280x960). Op de (brakke) got server ligt mijn ping op 200 en mijn fps op 20!

Verwijderd

Vraagje:
Ik heb een tijdje geleden nieuwe buy-scripts gemaakt, maar sinds ik die gebruik heb ik het volgende probleem. Als ik verbinding probeer te maken met een server en het lukt niet, bijv de server is full, dan meld hij dat.
Als ik daarna met een andere server, die zeker niet vol is, verbinding probeer te maken meld hij meteen weer dat deze vol is. In de console zie ik DAT HIJ NIET EENS PROBEERD VERBINDING TE MAKEN. (kut capslock) Hij blijft gewoon die ene foutmelding herhalen, en dit doet hij ook bij andere foutmeldingen (timeout, couldn''t connect, enz).

Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt maar het begon iig toen ik buy scripts gebruikte, en als ik CS dan opnieuw opstart doet hij het weer. (als ik dan bij de eerste server die ik probeer weer een fout krijg moet ik dus weer opnieuw opstarten, heel iri)

Ik gebruik Freesco dus misschien dat het daar aan ligt, hiervoor had ik al wel het probleem dat hij vaak als ik van server wissel hij geen verbinding krijgt (failed after 4 try''s) maar dat ligt aan Freesco volgens mij.

Dus 1 van de beta 1 veterans hier >:)
Help me plz *D

Verwijderd

dat probleem heb ik ook ja ... de oplossing is gewoon weer terug gaan nar het hoofdmenu van CS (dan vraagt hij iets van "are you sure you want to disconnect fro your current multi-player game ??") dan klik je dus op ok en dar weer terug naar "play CS/internet games" en dan lukt het wel.
Ik gebruik zo''n alias geval dat in het "cotrolls" scherm van CS zit geintergreerd :) misschien ligt het idd daar aan maar ik kan me er niet echt aan storen ...

Verwijderd

hahaha, ik ben dan wel geen beta 1 veteraan, ik begon pas bij beta 6 ofzo .. (ik hou de tel niet bij hoor :P) maar ik heb al heel wat van die beta 1,2 of 3 veteranen in het stof doen bijten hoor :)
langer spelen wil niet zeggen dat je beter bent :)

En om even te reageren op de vraag over de GoT servers: daar heb ik ook altijd lag ja :( .. speel ik dus ook nooit meer ... ik heb nu rcon en admin van de [Vuurwerk] servers :)
die zitten altijd vol dus admin mod is dan wel erg handig.
kom maar es kijken
62.250.7.49:27025
62.250.7.49:27015
62.250.7.48:27015

(ik ga die IP''s nu even checken want deze zijn ook maar uit mijn hoofd :D )

[edit]
ok 1 getalletje anders :) maaruh nu staan ze goed ...
[Vuurwerk] [1/3]
[Vuurwerk] [2/3]
[Vuurwerk] [3/3]
zo staan ze hierboven :) have phun :)
PS. nog even 1 waarschuwing, clans die daar vaak giezien worden en ook GOED zijn: [=-FOAD-=] Go][ike (ofzow, ''t zijn duitsters maar wel goeie gozers :P) en [UTM] :)

GRTZ [UTM]DeathAngel

Verwijderd

Dr_Frickin_Bitch

Het werkt echt wel hoor als je alle textures wit maakt, probeer het zelf maar eens. :P Nee, niet doen, dan is er trouwens toch geen fuck meer aan.

Ennuh jij had laatst ook een topic over mensen met een Desert Eagle in de eerste ronde met 35 kogels, terwijl je er maar 21 kan kopen. Dat komt omdat als je een andere deagle oppakt je je eigen kogels houdt... Dus 21 + 21 = >35.

• Stefke
Op donderdag 12 april 2001 14:19 schreef JaymzHetfield het volgende:
Ze willen dat je een handgranaatje op hun kanus gooit. Lijkt me logisch en de juiste oplossing 8-)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 12 april 2001 15:34 schreef 007 het volgende:
Dr_Frickin_Bitch

Het werkt echt wel hoor als je alle textures wit maakt, probeer het zelf maar eens. :P Nee, niet doen, dan is er trouwens toch geen fuck meer aan.

Ennuh jij had laatst ook een topic over mensen met een Desert Eagle in de eerste ronde met 35 kogels, terwijl je er maar 21 kan kopen. Dat komt omdat als je een andere deagle oppakt je je eigen kogels houdt... Dus 21 + 21 = >35.
Ik dacht dat je alleeen de kogels kreeg die in het magazijn zaten:?:?:?

PSN

• IceStorm

IceStorm

Hehe, eindelijk net wat mensen af kunnen maken op de [GoT]-server. Vervelende is dat er idd wat last van lag is uiteraard net op punten waarbij je iemand tegenkomt ;)..

Maar iemand naast demon/got/gamepoint nog meer snelle nederlandse servers (waar ook nederlands of engels gelult wordt ipv dat KUT duits).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Jongens even voor de duidelijkheid:

COUNTERSTRIKE is gewoon het meest realistische spel dat er online gespeeld wordt (ook het meest):)

dus spielen maar

goeie servers DEMON UK/NL

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 14:54 schreef UneXpeCteD- het volgende:
om goed te worden raad ik aan veel tegen betere mensen als jou te spelen ook al wordt je helemaal vernederd. ook kijken hoe andere spelen werkt...

kom ook eens op de [GoT] CS servers:
62.250.6.14:27017
62.250.6.14:27027
62.250.6.14:27037
62.250.6.14:27007
wat zijn de Q3 servers van GoT

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

XS4ALL 1 : 194.109.69.60
XS4ALL 2 : 194.109.69.64

zit ik altijd :)

• Stefke
Op donderdag 12 april 2001 19:19 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
XS4ALL 1 : 194.109.69.60
XS4ALL 2 : 194.109.69.64

zit ik altijd :)
Welke poorten bokkie?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 23 april 2001 14:07 schreef stefijn het volgende:

[..]

Welke poorten bokkie?
standaard poort 27015

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
CS zuigt!!!

Svencoop Rul~z!!!!

www.svencoop.com !!!!
Dat rulz echt, met zijn 10en levels spelen en big momma''s knallen!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 23 april 2001 14:43 schreef McRuler het volgende:
CS zuigt!!!

Svencoop Rul~z!!!!

www.svencoop.com !!!!
Dat rulz echt, met zijn 10en levels spelen en big momma''s knallen!!!!
DBZ ZUIGT!!

Inuyasha roeld, veel betere graphics en een veel beter verhaal

ga ergens anders blaten man :Z

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-01 19:54
Ik ben er al weer een paar maanden uit, maar eind dit jaar met een nieuwe videokaart ben ik weer van de partij.

Destijds had ik met Jolt-servers (UK) altijd goeie ervaringen. Met mijn Chello-account zat ik meestal rond de 50 met mijn ping. Alleen op hele snelle Nederlandse servers kwam ik nog weleens tussen de 30 en de 40 terecht.

Een vriend van me heeft net een CS-server opgezet op zijn Cistron-MAXX-account. Ik zal het IP posten als ik thuis ben vanavond of morgen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
volgens mij heeft er iemand niet op de datum gelet :X

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:32
Volgens mij heb je gelijk ;)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.