Vraagje:
Ik heb een tijdje geleden nieuwe buy-scripts gemaakt, maar sinds ik die gebruik heb ik het volgende probleem. Als ik verbinding probeer te maken met een server en het lukt niet, bijv de server is full, dan meld hij dat.
Als ik daarna met een andere server, die zeker niet vol is, verbinding probeer te maken meld hij meteen weer dat deze vol is. In de console zie ik DAT HIJ NIET EENS PROBEERD VERBINDING TE MAKEN. (kut capslock) Hij blijft gewoon die ene foutmelding herhalen, en dit doet hij ook bij andere foutmeldingen (timeout, couldn''t connect, enz).
Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt maar het begon iig toen ik buy scripts gebruikte, en als ik CS dan opnieuw opstart doet hij het weer. (als ik dan bij de eerste server die ik probeer weer een fout krijg moet ik dus weer opnieuw opstarten, heel iri)
Ik gebruik Freesco dus misschien dat het daar aan ligt, hiervoor had ik al wel het probleem dat hij vaak als ik van server wissel hij geen verbinding krijgt (failed after 4 try''s) maar dat ligt aan Freesco volgens mij.
Dus 1 van de beta 1 veterans hier

Help me plz