Toon posts:

[BC3] CounterStrike ping goed, muis enz raar

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, als ik een potje wil CS lijkt het wel een op maat gemaakte versie voor slakken...

Ondanks mijn ping 45 is, gaat mijn beweging heel erg langzaam! als ik me naar rechts beweeg duurt het 3sec voordat ik ook daadwerkelijk beweeg naar rechts, ook met lopen, alles gaat traag!

ik heb een AMD ATHLON 900Mhz, met 256SDRAm en een Gforce MX2, dus dacht dat het daar niet aan ligt

ik draai wel XP, maar UT werkt gewoon lekker?? iemand.. ik weet het niet hoor! :(

Verwijderd

Draai je toevallig Direct3D met de NVIDIA drivers? Moet je hem anders eens op OpenGL zetten dan.

edit:

Ik heb dus ook zo''n probleem als ik de NVIDIA drivers gebruik en onder Direct3D draait! OpenGL is geen probleem. Ik heb het probleem niet met de orginele drivers van mijn videokaart. Maar in Win2K heb ik met de orginele Win2K drivers een FPS van 10MAX.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Je ping kan wel laag zijn, maar als je veel packet loss hebt ben je nog de lul.

Probeer een net_graph 3 in je console, zie je frame rate, kbs in/out, ping, loss en choke. Net_graph 0 is weer uit.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Topicstarter
gl_d3dflip 1

dit heb ik toegevoed bij 3d3.gfx en het werkt :)

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:29

Wuursj

want worst is al bezet

Op dinsdag 10 april 2001 23:38 schreef gsmguru het volgende:
gl_d3dflip 1

dit heb ik toegevoed bij 3d3.gfx en het werkt :)
Inderdaad, ik had hetzelfde probleem. -ff- dat regeltje toevoegen en werkt weer als een (.)

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-01 15:24

yGiDoRp

Sawasdee

Op dinsdag 10 april 2001 23:15 schreef gsmguru het volgende:
Mensen, als ik een potje wil CS lijkt het wel een op maat gemaakte versie voor slakken...

Ondanks mijn ping 45 is, gaat mijn beweging heel erg langzaam! als ik me naar rechts beweeg duurt het 3sec voordat ik ook daadwerkelijk beweeg naar rechts, ook met lopen, alles gaat traag!

ik heb een AMD ATHLON 900Mhz, met 256SDRAm en een Gforce MX2, dus dacht dat het daar niet aan ligt

ik draai wel XP, maar UT werkt gewoon lekker?? iemand.. ik weet het niet hoor! :(
Probeer het eens onder 2K of 9x. In XP 2462 is DoD (ook een Half-Life mod, enige wat ik nog speel online) ook super laggy bij mij.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Same here
D3D sux bigtime

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

ik heb bijna zelfde config, alleen een TB 1.2 Ghz, maar je moet gewoon opengl kiezen, denk dat dat de boosdoener is, d3d suxx gewoon big time..

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, maar wanneer ik hem op opengl zet, geeft ie aan dat mijn kaart dat niet ondersteunt, ik heb een riva tnt2. En het bestand 3d3.gfx kan ik niet vinden. maar die regel staat wel in nvidia.cfg in mijn hl dir. Kan iemand mij helpen want spelen in software instelling is echt niet leuk :(

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op donderdag 31 januari 2002 10:57 schreef Geasto het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, maar wanneer ik hem op opengl zet, geeft ie aan dat mijn kaart dat niet ondersteunt, ik heb een riva tnt2. En het bestand 3d3.gfx kan ik niet vinden. maar die regel staat wel in nvidia.cfg in mijn hl dir. Kan iemand mij helpen want spelen in software instelling is echt niet leuk :(
Kijk ik vind het goed dat je de search gebruikt om een vraag te stellen, maar om er nou een van voor BC3 te gebruiken :P

Neej ff serieus, je zou het beste gewoon ff je drivers opnieuw moeten installen. Als dat niet werkt moet je ff CS opnieuw installeren, als dat niet werkt is het format, en als dat niet werkt dan weet ik het ook niet, maar de kans is vrij groot dat de instelling die je fout gedaan hebt waardoor het fout gaat anders staat als je opnieuw installed.

Verwijderd

En dicht :)

Mocht het echt nodig zijn en een search niets beters opleveren maak dan svp een nieuw topic aan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.