Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Juridisch gezien moeten ze een jaar (hoe lang was je garantie ook al weer ?) garantie geven na de laatste reparatie.
Aangezien hun pas vanaf dat moment jouw een goed produkt hebben geleverd.
Ik ga er dan vanuit dat je zelf geen schade veroorzaakt hebt.
Optie 2:
Schrijf een brief aan de leverancier/ importeur/ fabriek een lekker zielige brief.:'(
Mijn eigen logitech wingman kapot (1 jaar na garantie, versleten ofzo). Logitech direkt opgebeld en na 2 weken gloednieuwe wingman in de bus.
Handige kameraad ondertussen mijn eigen Wingman gerepareerd, heb er nu dus 2
Optie 3:
Koop een nieuwe
Succes
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
HT-addict in spe
Verwijderd
ff het wetboek vindenOp dinsdag 10 april 2001 20:49 schreef D2k het volgende:
als het goed is wel ja
Verwijderd
optie 3 gaat niet doorOp dinsdag 10 april 2001 20:50 schreef Righteye het volgende:
Optie 1:
Juridisch gezien moeten ze een jaar (hoe lang was je garantie ook al weer ?) garantie geven na de laatste reparatie.
Aangezien hun pas vanaf dat moment jouw een goed produkt hebben geleverd.
Ik ga er dan vanuit dat je zelf geen schade veroorzaakt hebt.
Optie 2:
Schrijf een brief aan de leverancier/ importeur/ fabriek een lekker zielige brief.:'(
Mijn eigen logitech wingman kapot (1 jaar na garantie, versleten ofzo). Logitech direkt opgebeld en na 2 weken gloednieuwe wingman in de bus.
Handige kameraad ondertussen mijn eigen Wingman gerepareerd, heb er nu dus 2
Optie 3:
Koop een nieuwe
Succes
optie 1 lijkt me wel wat
klopt niet. Als het een nieuw toestel is , is het 1 jaar garantie vanaf de dag van de aankoop. Als men na dat jaar je DC laat repareren, is er geen volledig jaar garantie meer op het gerepareerde toestel. Hooguit enkele maanden.Op dinsdag 10 april 2001 20:50 schreef Righteye het volgende:
Optie 1:
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
hij is al 3 keer teruggeweest
Verwijderd
aha dus als ik het ff naar de winkel breng dan kijken hun wel ff, en als ze niks doen zal ik sega wel mailen..Op dinsdag 10 april 2001 20:46 schreef D2k het volgende:
officieel niet volgens de fabrieksgarantie van 1 jr
maar volgens de wet mag je ervan uitgaan dat een gekocht produkt langer meegaat en in deze is de dealer verplicht een alternatief dan wel voor kostenloze reparatie (mits het app goed is behandeld) te zorgen.
Maar laat het ff door iem met een wetboek opzoeken hoe het precies zit.
dit zijn de grote lijnen
<edit>
art 7:24 BW (garantietermijnen zijn dus eigenlijk onzin ja)
</edit>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
iddOp maandag 16 april 2001 11:32 schreef Freggel_United het volgende:
Beetje te ver getweakt ? Een console is toch onverwoestbaar ??? (de snes iegv)
Dus moet ik atoll soft maar even bellen.Ik raad u aan contact op te nemen met de helpdesk van Atoll soft, onder
telefoonnummer: 0318-505464.
Zij kunnen u wellicht verder helpen.
hopelijk krijg ik een nieuwe, weet alleen niet of ze kunnen zien dat er illigaal op is gespeeld
Naja die bootdisc zuigt omdat ie zo moet ''zagen'' als ie de data van de binnenste ring moet laden. Als Utopia nou eens een dummy ervoor had gezet wat de bootdisc binnen 3 seconden geladen... denk dat de bootdisc de meeste DC''s stuk maakt.
Verwijderd
shitOp dinsdag 17 april 2001 13:51 schreef JK het volgende:
Dan krijg je een nieuwe die geen CD-R''s meer kan draaien
Naja die bootdisc zuigt omdat ie zo moet ''zagen'' als ie de data van de binnenste ring moet laden. Als Utopia nou eens een dummy ervoor had gezet wat de bootdisc binnen 3 seconden geladen... denk dat de bootdisc de meeste DC''s stuk maakt.
urban legends? come on now.. dat is echt niet waaar..Op dinsdag 17 april 2001 13:51 schreef JK het volgende:
Dan krijg je een nieuwe die geen CD-R''s meer kan draaien
HT-addict in spe