[BC3] Porsche Unleased crash

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
PU crasht af en toe... waarom? geen idee? is er een patch? Ik heb mijn PC niet overclocked

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Tja, met zo weinig info zou ik het ook niet weten. |:(

Sluit ff alle andere proggies ofzo (als je dat niet gedaan hebt)

• BC3 Victim
bij mij start ie op maar ik zie gewoon niks
ik zie effe dat autotje bij het opstarten, hoor een geluid en dan is het scherm wit met een aantal zwarte plekken waar eigenlijk de knoppen horen te zitten.
komt wel van een twilightje af maar hij heeft het altijd gedaan bij een vriend van mij.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

zwaar geklokte vidkaart? Bij mij loopt ie na een tijdje vast als ik mn vidkaart te ver geklokt heb...:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BC3 Victim
Niet overclocked, verder alle proggies al es uit gezet..

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Potatoman

koniwa

Heel veel detonators proberen raad ik je aan. Ik had altijd dat NFS5 precies in (ik geloof) de 2e bocht na het dorpje in Normandie crashte, maar dit is niet meer zo bij mij sinds de detonator 7.5x en 10.x drivers

The cyclographing developer

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
Bij mij is dat ook, soms na 5 minuten al en soms na een uur.

Ik had ergens gelezen dat je bij de graphics-instellingen lens-flare uit moest zetten en headlights op vertex.

Bij mij hielp het iig, doe ff een search hier op GoT, ik heb het ook hier gevonden.:)

Verwijderd

Tja Twilight he

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
Op woensdag 11 april 2001 22:55 schreef jordyb het volgende:
Tja Twilight he
Toevallig niet, ik heb het origineel. :P

Komt wel bij de Media-Markt vandaan, 3 maanden terug voor F44,- gehaald. :)
Pagina: 1