There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
windows komt ook van micro$oft.
Wat zullen ze gemeen hebben, hun stabiliteit?
Blauwe schermen?
Wel een grote kans op dus de ps2 blijft beter.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Yeah, sure.. En jij gebruikt natuurlijk helemaal geen MS software?Op dinsdag 10 april 2001 12:39 schreef AtomicShockwave het volgende:
er is een goede reden om de X-box niet te kopen en dat is omdat hij van die vieze stink Micro$oft komt, ik denk dat veel mensen het dint niet eens willen omdat er micro$oft opstaat
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maar probeer jij maar eens zo''n grote groep mensen tevreden te houden.
Ik vind het best knap. Logisch dat er altijd wel iemand wat te zeuren heeft.
Enige is dat het te duur is. Niet dat ik ooit betaald heb voor een OS. Maar toch.
Maar daar hebben we het nu toch niet over.
Wil gewoon weten of iemand nog rumors heeft over het soort spellen wat er gaat uitkomen en de prijs daarvan.
Verwijderd
Er zijn wel degelijk andere regels. Kijk eens naaar N64, dat is helemaal afgeschermd en niemand mag spellen maken zonder nintendop goedkeuring, voor de psone en ps2 hetzelfde, alles moet via sony gaan. Dat is een klein verschilletje met hoe mickiesoft nu werkt. Dus er zijn nog meer "slechte" bedrijven zoals mickiesoft.
De x-box gaat een ruime hoeveelheid aan titels krijgen. Het is namelijk nog makkelijker programeren dan voor de PC, want je hebt maar 1 standaard. En dat met de zelfde code als voor een normaal pc spel, dus de mogelijkheden zijn veel toegankelijker dan bij bijvoorbeeld een psx want daar had men zeker een jaar of twee nodig voordat ze het maximale er uit konden halen, kijk gewoon eens naar verschil tussen tekken 2 en 3!!
De x-box gaat rond de 500 en 700 kosten, als het niet meer wordt, dus het is dan "de zelfde" prijs als een PS2 hopelijk. Kijk ook eens naar de gamecube, die kan ook leuk worden!
en nou niet meer zo simpel dit topic verzieken met mickiesoft gezeur, want in de console markt is bijna iedereen zo!
dummm asses!
Verwijderd
zucht.... zucht...Op dinsdag 10 april 2001 12:39 schreef AtomicShockwave het volgende:
er is een goede reden om de X-box niet te kopen en dat is omdat hij van die vieze stink Micro$oft komt, ik denk dat veel mensen het dint niet eens willen omdat er micro$oft opstaat
waar heb je het over??!!
Hoe dan ook het is het zieligst als je toch niets te melden hebt om het makkelijkste doelwit aan te vallen!
Die plaatjes van zelda die ik gezien had van die gamecube zijn dat opgeilertjes of kan het er echt zo uitzien.
Die van Zelda bijvoorbeeld (wereld spel)
Verwijderd
Denken jullie dat er ook soort arcrade vechtspellen op uitkomen.
Dat vind ik juist het toffe aan de ps2. Maar de prijs vind ik alleen niet zo tof.
Denk dat maar niet hoor, misschien iets goedkoper dan ps2 (tussen f600,- en f1000,-), maar echt niet goedkoper.Op dinsdag 10 april 2001 11:59 schreef -Muppet- het volgende:
Ik had gehoord dat de X-box tussen de 300 en 600 gulden gaat kosten. Kijk dat vind ik nou nog wel te doen.
Maar de promo filmpjes zien er wel heel vet uit. DOA3 en Kakuto-X
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
xbox.ign.com
cube.ign.com
Staan ook leuke GameCube filmpjes (wel ff zoeken als je ze wilt vinden); gedeeltes zij pre-rendered, maar er zijn ook gedeeltes in real-time bij!
In mei wordt er pas meer over de GameCube bekend gemaakt op de E³ geloof ik.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
De X-Box zelf is vrij goedkoop, maar let wel op dat je met microsoft handelt. De spellen zullen ze niet gratis weg geven. Ik weet wel zeker dat je op ten duur duurder uit bent.
Verwijderd
Huh? dit volg ik dus ff niet. Je betaald voor een pc-spel 100 piek en voor ene ps2-spel 150 piek. Hoe kom je in hemelsnaam op deze bewering.Op dinsdag 10 april 2001 20:49 schreef illem het volgende:
Jongens, laat je niet te snel verleiden.
De X-Box zelf is vrij goedkoop, maar let wel op dat je met microsoft handelt. De spellen zullen ze niet gratis weg geven. Ik weet wel zeker dat je op ten duur duurder uit bent.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat van die exclusieve spellen geldt ook voor de GameCube, hoewel de doelgroep hier iets lager van leeftijd is. Ook zijn er nog altijd die-hard Nintendo fans (like meOp dinsdag 10 april 2001 23:47 schreef s_roubos het volgende:
..
Ik ken geen PC gamers die er ook maar over denken om een Xbox te kopen (kom op, het is echt een gestripte PC!!!), en de PS2 houdt zoveel exclusieve spellen (FFX, GT3, MGS2) dat veel mensen daar toch voor gaan.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Micro$oft en beveiligingenOp dinsdag 10 april 2001 20:49 schreef illem het volgende:
Hmm kdacht dat Metal Gear X ofzow. Ook op de Xdoos uitkomt, vandaar de x;)Op dinsdag 10 april 2001 23:47 schreef s_roubos het volgende:
en de PS2 houdt zoveel exclusieve spellen (FFX, GT3, MGS2) dat veel mensen daar toch voor gaan.
Dat is dus ook de reden dat ik voor de PS2 kies en niet de X-box. De kewle spellen!!
What the heart requires may never be understood by the mind!
Daarbij richt MS zich inderdaad op hardcore (console) gamers. Op de Gamestock 2001 lieten ze tenminste al wat aardige spelletjes zien:
Amped: Freestyle Snowboarding
Azurik - Rise of Perathia
Codename Project Gotham
Halo
NFL Fever 2002
En dat is nog maar het topje van de spreekwoordelijke pindarots. Ik ben zelf zeer benieuwd naar de X-Box. Hopen maar dat ze nu eindelijk op de E3 echt wat gaan laten zien.
Ruud.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen