De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wat voor systeem heb je ?
heb je er een server tussen zitten?
wat voor proxy/firewall heb je ?
etc etc
etc etc
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Johan, 
Ik ga er vanuit dat je 436 hebt geinstalleerd. Ik heb dit probleem soms ook weleens met mijn TMF-web Meestal start ik Internet ff opnieuw op of druk op F5. Anders zou je denk ik ff contact moeten opnemen met Chello.
ps. Vannavond gamen op gamepoint ( als je verbinding kunt maken tenminste
)
m@zzl
Dennis van Gelder
Ik ga er vanuit dat je 436 hebt geinstalleerd. Ik heb dit probleem soms ook weleens met mijn TMF-web Meestal start ik Internet ff opnieuw op of druk op F5. Anders zou je denk ik ff contact moeten opnemen met Chello.
ps. Vannavond gamen op gamepoint ( als je verbinding kunt maken tenminste
m@zzl
Dennis van Gelder
En chello kan je ook niet verder helpen, want wij schermen niets af.
www.planetunreal.com en daar de forums ofzo ?
www.planetunreal.com en daar de forums ofzo ?
I want to live forever, so far.. so good.
Ik heb aan AMD 850 machine met een 32 MB Tnt kaartje erin, er zit geen Server tussen en ook geen Proxy/FirewallOp dinsdag 10 april 2001 10:38 schreef knightofn1 het volgende:
wat voor systeem heb je ?
etc etc
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kan je wel andere games spelen over het internet ?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik zou graag iedereen willen bedanken, we hebben een Proggie gedownload, genaamd Server Enhancer en nu doet ie het weer.
Oh ja, en die Gibmasters, LAAT MAAR KOMEN!!!!
Oh ja, en die Gibmasters, LAAT MAAR KOMEN!!!!
Pagina: 1