[BC3] Niet kunnen inloggen op UT met Chello

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo.....

Ik heb sind kort een aansluiting op Chello en als ik nu Unreal opstart Pingt ie de servers niet meer, ook elke locatie die ik aangeef wil niet helpen, hij connect gewoon niet. Internetten,surfen,downloaden gaat gewoon goed, net als ICQ en de rest. Alleen bij UT doet ie niks. HOE KAN DIT!!!!!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

wat voor systeem heb je ?
heb je er een server tussen zitten?
wat voor proxy/firewall heb je ?

etc etc

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Johan, :)

Ik ga er vanuit dat je 436 hebt geinstalleerd. Ik heb dit probleem soms ook weleens met mijn TMF-web Meestal start ik Internet ff opnieuw op of druk op F5. Anders zou je denk ik ff contact moeten opnemen met Chello.

ps. Vannavond gamen op gamepoint ( als je verbinding kunt maken tenminste >:) )

m@zzl

Dennis van Gelder

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:56
En chello kan je ook niet verder helpen, want wij schermen niets af.

www.planetunreal.com en daar de forums ofzo ?

I want to live forever, so far.. so good.

• BC3 Victim
Op dinsdag 10 april 2001 10:38 schreef knightofn1 het volgende:
wat voor systeem heb je ?
heb je er een server tussen zitten?
wat voor proxy/firewall heb je ?

etc etc
Ik heb aan AMD 850 machine met een 32 MB Tnt kaartje erin, er zit geen Server tussen en ook geen Proxy/Firewall

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

kan je wel andere games spelen over het internet ?

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:17
misschien ff UT opnieuw installeren?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BC3 Victim
Ik zou graag iedereen willen bedanken, we hebben een Proggie gedownload, genaamd Server Enhancer en nu doet ie het weer.

Oh ja, en die Gibmasters, LAAT MAAR KOMEN!!!!

• BC3 Victim
ahum

Pagina: 1