Lang lang geleden had ik eens een mooie Amiga. Daarop kon je de beste shoot-um-ups spelen die op slechts 1 a 2 floppies pasten
(denk aan SWIV en Project X). Waarom heb ik nog nooit een dergelijk spel op de pc gezien dat daar ook maar enigsinds in de buurt komt
Heb ik een apparaat dat echt tigduizend keer sneller is...
(draait wel windowz ja). Ik wacht al jaren, maar ben bang dat het nooit gaat gebeuren
Anders draai je toch gewoon een emu?
emu is kut ..
ik dacht ook aan de good old amiga 500 terug.. blood money.. had ik de emu gevonden..
4 kleuren en zo traag als dikke stront.. sloeg nergens op.. goeie shoou-um -up''s bestaan niet meer
ik dacht ook aan de good old amiga 500 terug.. blood money.. had ik de emu gevonden..
4 kleuren en zo traag als dikke stront.. sloeg nergens op.. goeie shoou-um -up''s bestaan niet meer
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Mame: ParodiusOp dinsdag 10 april 2001 00:04 schreef megamuch het volgende:
emu is kut ..
Mame: Midnight Rsistance
Callus: Carrier Airwing
Callus: 1941
NeoRage: Metal Slug 1 en 2
Genecyst: Probotector
PC: Expendable: Millenium soldier (alleen snel op uitgekeken)
en zo kan ik wel een tijdje doorgaan
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Shoot ''em up = 3d shooter?
Had je dat dan al op de Amiga?
Had je dat dan al op de Amiga?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Bedoel je Unreal 2, Unreal Warfare, Team Fortress 2, Doom 3 en Halo? Dan kan je nog wel ff wachten 
Maar allemaal stuk voor stuk vette shooters die het wachten waard zijn
Maar allemaal stuk voor stuk vette shooters die het wachten waard zijn
Pagina: 1