als iemand een Counter-Strike map editor heeft ( Half-Life MOD ) wil i dat dan ff emailen want die zoek ik al heel lang
en kan er geen vinden
en kan er geen vinden
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Verwijderd
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Dat wilde ik dus net zeggen... Quark = redelijk easy.Op dinsdag 10 april 2001 08:20 schreef 3CLipZ het volgende:
of je gebruikt QuArK....
gebruik ik al jaren, nooit problemen
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Ga jij hem ff op ideeen brengenOp dinsdag 10 april 2001 17:33 schreef answer_man het volgende:
wat wil je doen? de orginele muren van CS vervangen met doorzichtige op de handige punten (zodat je kan zien wie er om de hoek komt?)
[zeurmode] cheater, cheater, cheater [/zeurmode]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
gewoon object aanklikken en dan op het knopje delete drukken.Op dinsdag 10 april 2001 17:41 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Ga jij hem ff op ideeen brengen
[off topic dom Worldcraft vraagje]
Hoe haal ik in vredesnaam een verkeerd geplaatst object weg. Het zal wel aan mij liggen maar ik blijf ze zien, zit er ook een normale delete functie in
Heb de hele handleiding al doorgelezen maar die is ook niet erg uitgebreid.
[/off topic dom Worldcraft vraagje]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
jewel, werkt hetzelfde als met qwaak 2.Op dinsdag 10 april 2001 21:30 schreef basiep het volgende:
denk je echt dat je die maps die je ''ge-edit'' hebt nog online kan spelen?
dacht het niet dus
ooit van CRC gehoord
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Dat lukte dus nietOp dinsdag 10 april 2001 22:10 schreef YakuzA het volgende:
[..]
gewoon object aanklikken en dan op het knopje delete drukken.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq