Toon posts:

[BC3] Mech4 probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, de titel klinkt iets dramatischer dan het is maar ja...ik ben nu lekker bezig met mech4...operation1 uirgespeeld...ben bij operation2...eerste missie ff wat mechs gesloopt en ben nu bij missie 2 (operation2) genaamd raid depot. Je hebt als opdracht een comm center zo snel mogelijk te vernielen...okee klink makkelijk maar (ik weet niet of dat hoort) dan hoor je die dame (;)) iets zeggen over dat ik ben gezien en is me eerste mission objectives failed....ik moet dan 2 andere dingen doen maar ik weet niet wat ut precies inhoudt wat ik dan moet gaan doen....vandaar deze topic: wat moet ik doen in missie 2, operation2...iets met helis d8 ik maar wat...naj misschein weten jullie het.

Greetz.

Verwijderd

Topicstarter
niemand? kom op zeg...weten jullie niet wat ik bedoel of geen zin om te reply''en?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik speel geen mech4 anders zou ik je wel helpen hoor.. :P

Staat er nog nergens een walkthrough?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:05 schreef IceStorm het volgende:
Ik speel geen mech4 anders zou ik je wel helpen hoor.. :P

Staat er nog nergens een walkthrough?
lijkt me niet...tis meer een beetje actie met missies dus denk niet dat er daarvan een walktrought zal verschijnen....ben gewoon een f*cking NEWB emn wil gewoon weten wat iik mot doen. Maar goed....je mot ut wel zelf spelen om te kenne antwoorden...hehehehe

Verwijderd

Schaaf je Engels bij. Dat helpt dan waarschijnlijk :)

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

IGN heeft een volledige walkthrough voor MW4. Maareh, je moet gewoon ongezien dat station vernietigen... dus radar uit, en niet schieten voordat je bij dat ding bent... en dan verrot knallen voordat ze alarm kunnen slaan.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
ow...dus je mot wel die comm center uitscakelen en vandaar dat je op ut begin ziet hoe jeje radar uit kan zetten....hmmm geinig...ik wist niet dat je dan niet gezien kon worden! thnx!

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje :):
je moet dan alle main base defenders gaan uitschakelen....dan ga je dus naar die volgende basis...jeweetwel die grote met al die sam dingen en helis...er lopen dan 2 mechs rond daar....een catapult en een gougar. Okee catapult vernietigd maar heb zelf ook veel damage en bijna geen guns meer over en moet nu beginnen aan die cougar...maar dan omen er nog 2 mechs aan....dat betekend dus dat ik 4 mechs moet gaan destroyen en DAT LUKT ME GEWOONWEG NIET!!!. dit klopt tog niet hooppik? Ik moet wel iets fout doen! :)

Verwijderd

Topicstarter
Aha, gewoon allemaal killen dus....vaarwel spel wat ik niet uit zal spelen omdat niemand mij kan zeggen of ik iets fout doe of niet! :'(
hehehehehehehe

Verwijderd

Topicstarter
Nu benk ut zat!!! WEET ER NU NIEMAND OF IK IETS FOUT DOE???... sorry moest er ff uit.

Verwijderd

okay de redding....
werk je wel samen met je team mate??? (weet eigelijk niet of die er al is... sorry :+)
maar okay, mijn manier:
werk veel met rockets en hou je afstand! Echt waar, je kan makkelijk van een afstand van 700 beginnen te trashen! Neem daarbij een klein arsenaal (5 ofzo, heb je geen heat problemen!!) aan clan er medium lasers en veel bewegen als ze te dichtbij komen. Lever desnoods wat snelheid in voor rockets (neem minimaal 720 shots per launcher mee) ga voor de LRM 15 (beste verhouding gewicht/damage) of voor de LRM 20. Ik had altijd een 60 raketten om in een keer op iemand los te laten) Kies als het kan voor beagle probe (sneller lock on) of ecm (jij bent moeilijker te raken).
Ik heb ''m ook met een gauss rifle uitgespeeld, ben je tank aan het spelen. Denk er aan dat je rustig je tijd er voor kan nemen, play cat and mouse!!
En bewegen en op makkelijk zetten, maar dat had je al begrepen!
succes!!!

Lucifer likes MW4 verrrrry much!!!!

• Acolyte57

Acolyte57

Erin lopen en dan s drukken voor shutdown.

Of de handleiding lezen ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 12:13

batavier

Grazen, kreng!!!

Hier (http://www.zdnet.com/game.../mech_warrior4/p7_01.html)
staet ende kunt ghy eenen doorloop vinden ende kan Uw soecktoght eyndighen. *D

All your base are belong to us!!

}:O

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

Verwijderd

ja ik had niet goed gelezen, je hebt al een lance mate. goedzo, gebruik hem goed, hij vind lange afstand prettig en met lasers werken is zijn "thing"!
Met de F-toetsen kan je commando''s geven!
check je boekje voor de details.
let je ook op dat er bij de tweede basis ook nog turrets zijn!! Schakel die eerst uit voordat je de mech''s aanvalt (of je zelf voor hen zichtbaar maakt) Schakel zelf de eerste uit, en laat je lance mate de andere uitschakelen, die is verder het terrein van de basis op en dus wordt HIJ als eerste aangevallen en kan jij dus heerlijk van de achterhoede zijn belagers uitschakelen. Niet te lang fucken, want anders is ie dood en ben je de lul!
Succes, mail me als je nog meer vragen hebt

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 16:06 schreef lucifer2 het volgende:
ja ik had niet goed gelezen, je hebt al een lance mate. goedzo, gebruik hem goed, hij vind lange afstand prettig en met lasers werken is zijn "thing"!
Met de F-toetsen kan je commando''s geven!
check je boekje voor de details.
let je ook op dat er bij de tweede basis ook nog turrets zijn!! Schakel die eerst uit voordat je de mech''s aanvalt (of je zelf voor hen zichtbaar maakt) Schakel zelf de eerste uit, en laat je lance mate de andere uitschakelen, die is verder het terrein van de basis op en dus wordt HIJ als eerste aangevallen en kan jij dus heerlijk van de achterhoede zijn belagers uitschakelen. Niet te lang fucken, want anders is ie dood en ben je de lul!
Succes, mail me als je nog meer vragen hebt
waar is die vriendelijke mech dan? of moet ik die eerst oproepen....en als ik em wil oproepen dan druk ik op F1...maar kan dit in het hele spel of moet ik er op een bepaalde plek voor zijn? ik had het even geprobeerd meteen aan het begin maar dan hoor/zie/enz... ik nix...met andere woorden er gebeurd niets als ik op de F-toetsen druk... Boekkie hek niet bye the way...maar dat boeit niet of wel...>:)

Verwijderd

okay, je kan dus bij het launch menu (voordat de daadwerkelijke ngine geladen wordt en je dus al die kut vid''s hebt..
dan zie je links jezelf staan, waar je kiest welke mech je neemt, daaronder zie je een tweede veld waar je een teammate kan toewijzen (pull down menu''s) daar dus wel eerst je maatje configgen!
en dan speel je met z''n tweeen!
dus het menu waar je rechts onder op launch kan klikken!!

• Acolyte57

Acolyte57

Er zijn meerdere load-outs die goed werken, maar ik heb slechts enkele favorieten:

Missile boat
Keihard missiles laden. Inderdaad LRM15s en 20s zijn het lekkerste, vooral met een Beagle. Nog wat lasertjes erbij om jezelf te kunnen redden, en afstand houden...

PPC machine
2 (misschien 3, afhankelijk van mech) clan PPCs en veeel heatsinks. Lekker hoge damage en ze slaan nogal hard in, waardoor de target mech nog wel eens mis wil schieten...

World Of Hurt
Okee, de naam is van IGN gepikt >:) maar een mech met zoveel mogelijk LBX20s erin gepropt. Die dingen zijn vooral in de city maps echt dodelijk (Gauss is beter voor de open lucht).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 21:04 schreef Acolyte57 het volgende:
Er zijn meerdere load-outs die goed werken, maar ik heb slechts enkele favorieten:

...

PPC machine
2 (misschien 3, afhankelijk van mech) clan PPCs en veeel heatsinks. Lekker hoge damage en ze slaan nogal hard in, waardoor de target mech nog wel eens mis wil schieten...

...
Ik weet niet of ik dat al had gezegd maar ik zit pas in operaion2 :) ...daar heb je nog geen ppc''s enzo....maar ze zijn idd wel heel goed...gezien in de demo!

• Acolyte57

Acolyte57

Jep, dat is inderdaad jammer.... Maar multiplayer is best gaaf. Alleen jammer is dat er niet zoveel servers zijn die een max tonnage draaien, en ik ben het ronduit ZAT om continue tegen een Atlas/Daishi/Mauler/MadCat mkII te vechten.

Verwijderd

Topicstarter
Okee bedankt allemaal...ik had helemaal niet gezien dat je ook andere mechs kon "gebruiken" best dom eigenlijk want het eerste level van die opp. hek ook zonder gedaan en dat was een eitje...maarja...

nog een vraag: je kan die lancemate een order geven om bij de dichtsbijzijnde repairbay te gaan repereren....nu staat er in dat grote kamp een paar (2 d8 ik) van die dingen...ik geef een order en neem aan dat ze dan daarheen gaat....maar hoe kan ik daar zelf repairen of kan dat gewoon niet....:?

Greetz

Verwijderd

Dat reparen is echt een ramp. In de laatste missie wou ik erin lopen, maar uiteindelijk zat ik vast om een hoekje ervan. En toen kwam William eral aan, dus toen met mijn halfgesloopte mech knokken, maar hij ging er wel aan :)

Mijn favo loadout : Daishi met 2 Clangauss Rifles, 1 ClanPPC + opvullen met large lasers. 1 salvo van al die guns op het midden van een mech resulteert bij bijna alle mech''s in een instant kill.

Jammer genoeg was de campaign best klein, ik had hem in 2 daagjes uitgespeeld, Starsiege was stukken langer.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, ga nu ff proberen...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 13:09 schreef Acolyte57 het volgende:
Erin lopen en dan s drukken voor shutdown.

Of de handleiding lezen ;)
Heb net geprobt....zie je dan ook wat gebeuren als ik "" uit" in zo''n mech repair bay sta?

ik heb het wel over de mech repair bays in die grooote basis...dus niet dat ding waar ik start...

Verwijderd

als je de repairbay in loopt (langzaaaaaammm) dan zag je je mech automatisch naar binnen lopen en dan ging ie bij mij altijd automatisch shutdown....
BEHALVE bij die laatste missie.....is er gaaf maar ook erg vervelend moeilijk....
Dit kan pas wel als je de "basis"onder controle hebt...is vaak een voice-over melding van je teammates.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 08:56 schreef lucifer2 het volgende:
als je de repairbay in loopt (langzaaaaaammm) dan zag je je mech automatisch naar binnen lopen en dan ging ie bij mij altijd automatisch shutdown....
BEHALVE bij die laatste missie.....is er gaaf maar ook erg vervelend moeilijk....
Dit kan pas wel als je de "basis"onder controle hebt...is vaak een voice-over melding van je teammates.
Dat betekend dus toch dat ik dan eerst al die 4 die mechs mot uitschakelen... En dats het prob juist... of...ik heb wel ff tijd tot die volgende 2 gearriveerd zijn...misschien...dus gewoon er langzaaaam erin lopen en dan gaat ie verder...zie je dan ook nog wat gebeuren? of moet je gewoon w88?

Wie weet er hier trouwens welek port ik open moet zetten om mech4 online te kunnen doen...ik zit nl over een netwerk te inetten...

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand die blz van hety boekkie ff doormeelen? dat zou natuurlijk ook handy zijn! En ik snap ut nog niet dat van die repair bays.
Pagina: 1