Tof spelletje maar die bots zijn nou niet echt slim en vervelen ook gauw. Zijn er al servers online waarop 24/7 gespeeld kan worden? En weet iemand er een paar?
ik zou er ook graag wat willen weten ja.
btw die bots kan je ook moeilijker zetten he!
vind jij het op nightmare ook nog makkelijk?
btw die bots kan je ook moeilijker zetten he!
vind jij het op nightmare ook nog makkelijk?
"If u do something do it with style, or do it at all."
geen idee, nog nooit op nightmare gespeeld. Maar tegen mensen is sowieso leuker. Er zijn maar een paar levels die echt leuk zijn, en op de andere doen de bots het nog niet 
Heb het nu al flink moeilijk op hardcore, en dat speel ik al nauwlijks om die reden..
Maar zodra er servers komen of een algemeen ''wie wil nu bfp spelen log nu in'' topic of zo, dan ben ik er wel vaak
Heb het nu al flink moeilijk op hardcore, en dat speel ik al nauwlijks om die reden..
Maar zodra er servers komen of een algemeen ''wie wil nu bfp spelen log nu in'' topic of zo, dan ben ik er wel vaak
Zoals iedereen die met smart zit te wachten op BFP weet, is er officieel nog niet eens een release. Er is geloof ik al wel een versie `uitgelekt` via een review copie RC2,Op zondag 08 april 2001 23:49 schreef DMaarten het volgende:
Tof spelletje maar die bots zijn nou niet echt slim en vervelen ook gauw. Zijn er al servers online waarop 24/7 gespeeld kan worden? En weet iemand er een paar?
maar ze zijn nu hard aan het werk om RC3 af te maken... Helaas zal dat ook nog geen public release zijn
Jeez! Dit hadden jullie ook kunnen weten als je regelmatig op www.bidforpower.com kijkt en zo nu en dan ook eens de developer''s logs leest.........
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
op de irc server van clan-ki zitten meestal wel wat mensen die willen spelen dus daar kan je wel terecht voor een game
sauron weet er wel meer van
sauron weet er wel meer van
"If u do something do it with style, or do it at all."
Pagina: 1