Ik heb net Monkey Island 4
uitgespeeld. Het was weer leuk, maar kun je iets doen met die abomination of nature????
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Er zitten veel eastereggs in monkey island. Zoals de voodoo mask6 van 4dfx met zijn slechte drivers en een x-wing in het moeras. Je schijnt ook ergens te kunnen pinballen of zoeiets.
Het enige wat ik met het Abomination of nature kon doen is het proberen te gebruiken. Guybrush zei dan "It''s alive!!!"
Het enige wat ik met het Abomination of nature kon doen is het proberen te gebruiken. Guybrush zei dan "It''s alive!!!"
Op een bepaald moment kon je allemaal verschillende prosthetics krijgen (longen, darmen, oor, voet, etc) en als je ze allemaal met elkaar verbind krijg je de Abomination of Nature. Doet volgens mij idd niks dan ruimte in je inventory opnemen
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
je kan hem tot leven wekken, waarna guybrush iets grappigs roept, ff vergeten wat, en daarna kan je het geheel weer oppakken.
volgens mij kan er niet meer mee.
volgens mij kan er niet meer mee.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Pagina: 1