Verwijderd
Als je net begint en je speelt Skirmish of level 2 leer je beest eerst water en genezen en dan pas alle schadelijke aanvallen op hem doen (als je een wonder op je beest doet leert hij het sneller:P)
Als je over internet speel moet je paarse/rose band gebruiken zodat je wezen iedereen gaat helpen, die zet je dan neer in een vijandig dorpje. 9 van de 10x vind de andere god het goed totdat hij al zijn geloof kwijt raakt van z''n dorpelingen zodat zijn dorp de jouwe wordt zonder slag of stoot. Dan is die "good" side toch een beetje evil
Verwijderd
Doe de dingen die "de sterkste man van de wereld" ook doet.
Stenen sjouwen, veel vreten, veel slapen, veel rusten, achter de vrouwen aan rennen etc. etc.
Stenen sjouwen, veel vreten, veel slapen, veel rusten, achter de vrouwen aan rennen etc. etc.
vechten helpt ook volgens mijOp zondag 08 april 2001 22:45 schreef Zwelgje het volgende:
Doe de dingen die "de sterkste man van de wereld" ook doet.
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
waar zie je de sterkte van dat beest trouwens?
Mijn koe groeit zichtbaar absoluut niks.. zelfs al is ie 7 jaar oud ofzo..
Als je beestje doodgaat, kan je dan helemaal opnieuw beginnen? Of onthoud ie de spreuken van voor ze dood nog? En begin je bij dood weer op met het beginformaat of hou je je groei?
Mijn koe groeit zichtbaar absoluut niks.. zelfs al is ie 7 jaar oud ofzo..
Als je beestje doodgaat, kan je dan helemaal opnieuw beginnen? Of onthoud ie de spreuken van voor ze dood nog? En begin je bij dood weer op met het beginformaat of hou je je groei?
Verwijderd
een steen in z''n handen geven en van het ene eind van het eiland naar het andere eind lopen.....dan word ie sterker....Op zondag 08 april 2001 22:41 schreef Paestero het volgende:
Iemand goeie manier om je beest "snel" sterker te krijgen (geen spreuken!).
?
veel in battle sturen dan word ie ook heel gauw sterk.....
heb em in level 2 10x met die wolf laten knokken en nu zit me beesje op 73% kracht
van de 10x heeft ie 9x gewonnen
veel skirmish spelen tussen de levels door...dan leert je beestje bijvoorbeeld de lightning spell en deze gebruikt ie dan ook vaak in battle
leuk vind ik ook het pentogram gebruiken in battle....
mijn koe kon healen extra healen, lighting, fireball, water, en nog wat vzn die dingen, maar in battle knokt ie enkel.. niks spells dus.. enkel met ze vuisten en poten..Op maandag 09 april 2001 12:57 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
een steen in z''n handen geven en van het ene eind van het eiland naar het andere eind lopen.....dan word ie sterker....
veel in battle sturen dan word ie ook heel gauw sterk.....
heb em in level 2 10x met die wolf laten knokken en nu zit me beesje op 73% kracht
van de 10x heeft ie 9x gewonnen
veel skirmish spelen tussen de levels door...dan leert je beestje bijvoorbeeld de lightning spell en deze gebruikt ie dan ook vaak in battle
leuk vind ik ook het pentogram gebruiken in battle....
hij verliest dus ook telkens
Verwijderd
Zover ik weet moet jij je beest opdracht geven om spreuken te gebruiken tijdens vechten.
Ik moest dat wel
Was wel cewl, van _heel_ dichtbij een vuurbal naar tegenstander schieten (auch)!
Mijn beest won, omdat z''n beest afbrande
Ik moest dat wel
Was wel cewl, van _heel_ dichtbij een vuurbal naar tegenstander schieten (auch)!
Mijn beest won, omdat z''n beest afbrande
Sins mijn luipaard de storm spell ken is ie bang/laf geworden, slapper (20 pt gedaald) en is zijn geweten gedaald
wat ik niet snap is dat mijn aap gewoon mensen blijft eten.
Ik heb em al helemaal kapotgemept, dus echt dat ie door een slag achterover viel en niet meer opstond, maar hij blijft gewoon vrolijk doorgaan met mensen op te eten, je ziet ook aan hem dat ie zwaar mishandeld is, hij ziet helemaal bont en blauw uit. geen enkel lichaamsdeel is onbeschadigd gebleven.
Hou krijg ik em nou toch zo dat ie geen mensen meer eet??
Ik heb em al helemaal kapotgemept, dus echt dat ie door een slag achterover viel en niet meer opstond, maar hij blijft gewoon vrolijk doorgaan met mensen op te eten, je ziet ook aan hem dat ie zwaar mishandeld is, hij ziet helemaal bont en blauw uit. geen enkel lichaamsdeel is onbeschadigd gebleven.
Hou krijg ik em nou toch zo dat ie geen mensen meer eet??
Jongens... zoek ergens een walkthrough ofzo.
Pagina: 1