Weet iemand waar die nieuwste Beta van BFP te downen is? Ik zit nu happy met 1,5, maar daar zitten nog een aantal gebreken in, en ik hoorde dat dat in versie 2 al een stuk minder was,
OKay:
Bid for power = Q3 mod
Nu in Beta stadium,..
Ik heb zelf nu beta 1,5
Zoek nieuwst.. - Beta 2
Waar?
Bid for power = Q3 mod
Nu in Beta stadium,..
Ik heb zelf nu beta 1,5
Zoek nieuwst.. - Beta 2
Waar?
ik zit hier nu ook met 1.5...zou het niet weten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jammer er staat niks op die ftp..
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Illem wat moet je nou met een oude versie?? Beetje bullsjit daar nog naar te vragen aangezien iedereen RC 2.1 speelt.
Verwijderd
Ik heb RC 2.1, moet je maar aan Sauron vragen waar je hem vandaan kan halen. Hij had/heeft een speciale rc2 ftp server opgezet, waar ie dit weekend op zou staan, ik weet alleen niet of ie het nog doet..
IP=213.46.36.220
LOGIN=got
PASSWORD=gotty
dus.. veel suc6
IP=213.46.36.220
LOGIN=got
PASSWORD=gotty
dus.. veel suc6
Verwijderd
Tsja.. dan heeft Sauron hem al leeggehaald..Op zondag 08 april 2001 21:22 schreef Genotix het volgende:
Jammer er staat niks op die ftp..
Mmmkay, da''s niet zo mooi.. 
Iemand nog suggesties of gewoon een FTP''tje waar ''ie ge-upped staat/kan worden?
Zou wel mooi wezen,:9
Iemand nog suggesties of gewoon een FTP''tje waar ''ie ge-upped staat/kan worden?
Zou wel mooi wezen,:9
Verwijderd
Even om het correct te houden RC3 is al uit. Het feit is alleen zo dat RC3 nog niet is uitgelekt.Op dinsdag 10 april 2001 16:01 schreef Scizo het volgende:
Binnenkort komt toch deel 3 uit dus dat scheelt
Pagina: 1