Toon posts:

[BC3] Fout gekopieerde spellen ......hoe irritant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay ..we hebben bijna allemaal wel eens een illXXXle spel gehad en natuurlijk treden daar ook fouten in op..

Hier heb ik een paar domme voorbeelden
(geen links plaatsen plz anders motttie dicht)

1. net ff Grandia (rpg) gespeeld op me DC en best ver gekomen bijna het einde..moet tegen een gozer vechten die het spell " Freezer" gebruikt. Nu komt die stomme filmpje van die Freezer move niet tevoorschijn (verkeerd gekopierd ofzo) en hangt tie ttelkent bij die spell. Spel verneukt dus. |:(

2. Op een site Resident Evil Code veronica gedown.. FF spelen disc 1 uitgespeeld snel disc 2 erin dacht ik kwam er een message tevoorschijn" This not appeared to be disc 2 ) Ik dacht verdomme :(
bleek het allebij disc 1 te zijn ( en image al weggepleurd)

3. Iso branden met FIREburner..Wat ik ook probeer Als ik klaar ben met fikke dan staat er wel bv 450mb gebruikt , maar de hele cd is gewoon leeg. Ik dacht eerst shit Image verrot, maar bleek toch aan het proggie te liggen( kwam ik achter na 7 image en dus 7 spellen niet kunnen spelen )

Verwijderd

Nee nooit last van. Maar...uhm...je mag ook geen illegale spelen hebben natuurlijk. Dus dan krijg je dit. Misdaad loont niet. Hier nog maals het bewijs.:+

Verwijderd

Tja....

Verwijderd

Ja wat wil je nou, dat is gewoon het risico als je illegale kopieen speelt (niet dat ik dat zelf niet doe ofzo.....)

Verwijderd

Illegaal bezig zijn en dan ook nog klagen, ZIELIG :r

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik vind het nog irritanter dat die goedkope cd-r''etjes maar een paar jaar meegaan.. ik heb veel oude cd-r''s met een heleboel spellen dr op.. driekwart doet het niet meer :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

It is all in the game ;)..

Ennuh... je moet ook wel GOEDE zooi nemen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 17:47 schreef TheGladiator het volgende:
Illegaal bezig zijn en dan ook nog klagen, ZIELIG :r
voor de duidelijkheid [ik klaag niet]
gewoon wat domme accties bij het kopieren van spellen....en hoe iiritant het soms kan zijn...

Verwijderd

Ik gebruik de combinatie ColneCD & Perfectcopy 2000 en ik koepieer elk spel goed! :)

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Ach, zo had een keer een klasgenoot van mij, (die zit nu bij icestorm in de klas >:) ) een installer van een spel geRARd,
niet zo''n probleem zou je zeggen, waren het niet dat die knurft DOS rar gebruikt had, en die slaat alles dos op in 8.3 naam-formaat AAARRGGHHH..

bij alle errors gekeken hoe de filetjes moesten heten, dat duurde wel ff ja ;)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

tja je kan natuurlijk ook 3 drives hebbe (cd-r, dvd, cd-rom)
en dan perongelijk de verkeerde drive selecteren |:(

p.s. (btw) ik had ruimte over dus daarom 3 drives

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

/onzin
Pagina: 1