[BC3] thief 2 (is dit wat?)

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ligt voor 25 pietermannen bij de free record shop

is dit spel wat?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Beetje oud, maar zeker wel 25 piek waard!

Als je een beetje sneaky aangelegd bent hebbie er wel een weekie plezier mee ;)

Lees anders ''es wat reviews. hier vind je bijv. de review van de Avault (hebben altijd goeie reviews vinnik :))

Verwijderd

Het is idd best een vet spel, meer mogelijkheden dan deel 1 en de interactie tussen NPC''s is cool (ze krijgen ruzie en zo, best lachen).

Je moet echter wel veel gedulde hebben en in een donker kamertje spelen, ik heb het ook thuis.

1 keer uitspelen is wel nooit meer verder spelen, dan ligt ie in je kast stoffig te worden.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:24
ja hoor voor 25 piek is het een leuk spel :)

en indd erg sneaky hehe

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Hmm ik ben dat hele spel vergeten :)

ik ga hem vanmiddag is ff halen

(verder misschien nog iemand...

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:39

RvV

Ik vond hem wel lache. Stiekem overal naar binnen sluipen en ventjes afslachten. >:) Ik zat geloof ik in een van de laatste missies, maar daar was het moeilijk!

Y'24

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Thief 1 was echt helemaal rete gaaf.. erg orgineel ook en ik heb het maanden gespeeld. Super sneaky enzo.... met waterpijlen fakkels uitschieten en dan iemand van achteren neerknuppelen ofzo.

Thief II ben ik om 1 of andere reden nooit aanbegonnen maar Thief I was ecght bere goed. Thief II zal denk ik ook zeker niet tegenvallen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Met name de level-opbouw in Thief2 is retegoed. 8-)

Ik heb hem ook voor 25 piek. Ga jij hem ook maar snel halen, krijg je echt geen spijt van.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 11:43 schreef Codin het volgende:
Met name de level-opbouw in Thief2 is retegoed. 8-)

Ik heb hem ook voor 25 piek. Ga jij hem ook maar snel halen, krijg je echt geen spijt van.
zal ik zeker gaan doen, ik ga hem zo halen :)

Verwijderd

Samen met Deus Ex, Half-Life & System Shock 2 is Thief m''n favoriete spel. Sfeervol, komplete immersie. Wel érg intens spel, je moet voortdurend op de tippen van je tenen lopen.
Heb gemerkt aan reakties van vrienden dat''t niet iedereen aanspreekt. Maar voor 25 piek; doen !
Ik heb''t zelf ook zien liggen en kocht''t haast een tweede keer omdat ik''t zo''n zonde vond te laten glimmen in de rekken.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hey die heb ik hier nog liggen op een cd''tje, zal hem weer eens installeren. Goed spel. Ziet er lekker uit en het is echt sfeervol, als je gesnapt wordt etc. schrik je je dood enzo...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

De thief games behoren tot mijn favo spellen. Het verhaal van Thief I vond ik wat beter dan dat van Thief II maar de missies van II waren wel veel toffer. Die missie dat je over de daken moet sluipen en idd die ruziende guards tegenkomt zal ik nooit vergeten :)
En er ziten gelukkig vrijwel geen undead meer in Thief II (alleen op ''geheime'' plaatsen), want daarvan kreeg ik altijd de kriebels... :) Return to the Haunted Cathedral uit Thief 1 vind ik nog altijd een van de engste levels die ik ooit heb gespeeld.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ik heb hem inmidels gehaalt :)

hij is gelukkig niet zo makkelijk (je loopt er iig niet zo doorheen, gelukkig) supersfeervol, spannend ziet er goed uit...

dit is dus gewoon een een classic :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 29 mei 2001 19:09 schreef aftermath het volgende:
ik heb hem inmidels gehaalt :)

hij is gelukkig niet zo makkelijk (je loopt er iig niet zo doorheen, gelukkig) supersfeervol, spannend ziet er goed uit...

dit is dus gewoon een een classic :)
Ik vond het op een gegeven moment TE moeilijk, op dat stuk dat je die gozer moet volgen zonder dat hij je ziet, toen heb ik het opgegeven, maar ik ga er binnenkort maar weer eens mee verder.
Sfeer is perfect, vooral dat stukje in die kerk bij dit hamerluitjes. Gewoon eng soms!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RvV
  • Laatst online: 00:39

RvV

Op dinsdag 29 mei 2001 22:14 schreef DEM het volgende:

[..]

Ik vond het op een gegeven moment TE moeilijk, op dat stuk dat je die gozer moet volgen zonder dat hij je ziet, toen heb ik het opgegeven, maar ik ga er binnenkort maar weer eens mee verder.
Sfeer is perfect, vooral dat stukje in die kerk bij dit hamerluitjes. Gewoon eng soms!
Jaja, die gozer volgen was wel lastig. :) En dat bij die kerk, is dat ook waar die enge robot de hele tijd een rondje loopt? Vet creepy, brrrr :P
Ik kan me nog wel een keer herinneren dat ik in een soort riool was gevallen. Ik denk, er zal wel iets leuks te vinden zijn. Dus ik loop om het hoekje, staat er ineens een zombie voor me! Niet te geloven, ik ben volgens mij nog nooit zo hard geschrokken. Maar je kan ook zo weinig van dichtbij. Alleen een beetje met dat zwaard meppen. En je heb 10 hits nodig voordat zo''n gast dood valt.

Y'24

Pagina: 1