Toon posts:

[BC3] Waar nieuwe creatures vinden in B&W

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij welke opdrachten en in welk lvl zitten de creatures verborgen. Ik weet er momenteel 1.

lvl 1 - Breng 10 schapen naar de herder. hij zegt bij 5 dat ie al genoeg heeft maar er zijn precies tien schapen op het eiland(dicht bij het dorp).

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Level 4, jochie helpen met vissies in zijn netje doen...krijg je een schildpad.

check gewoon de guide op www.planetblackandwhite.com

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
level 5, de boot met de missionaires is gestrand, zoek achter die boot voor een quest. Als dank dat je ze in level 1 hadden geholpen geven ze je een ijbeer..

level 5, los de puzzel op vlak bij waar je begint (die puzzel waarbij je de blinde wolf naar de schaap moet leiden) als beloning krijg je een leeuw.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb die files gedownd met die Creature unlockers maar hoe krijg ik ze dan?!

TNX, hemmik

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Op zondag 08 april 2001 17:12 schreef hemmik het volgende:
Ik heb die files gedownd met die Creature unlockers maar hoe krijg ik ze dan?!

TNX, hemmik
Bij het eerste eiland ergens links achterin, als je vanuit de standaard begin view kijkt, daar is een huisje met quest, klik die aan en dan kan je wisselen.

dunno

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:11
Het huisje waar je die nieuwe beesten kan krijgen ligt vlak bij die boot, die je moet voorzien van hout en eten . . .Zoek en gij zal vinden . :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
10 schapen? Jeetje vind er maar hogsten 5 of 6.

• BC3 Victim
bedankt, ik ben alleen al bij het 3e eiland :( maarja, ik ga dan wel een nieuw game beginnen ofzo. Of kan je ook op de andere eilanden ruilen?

alvast bedankt, hemmik

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 09:30
Op zondag 08 april 2001 19:18 schreef Albinoraptor het volgende:
Dat komt omdat je Creature de rest opgevreten heeft...ik kon er nml geen enkele vinden >:)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 08 april 2001 19:18 schreef Albinoraptor het volgende:
uhhh mijn creater heeft ze opgegeten
is dat erg

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Ik was toen die schapen aan het zoeken en toen ik er al drie had en naar de rest aan het zoeken was hoorde ik iets als: "another one dead". Even later hoorde ik dat weer. Dus ik ging weer bij die herder kijken en zag dat mijn aap alle schapen aan het doodmaken was :(

Verwijderd

Topicstarter
in lvl 2 kun je bij die paddestoelen een zebra krijgen.

//// SPOILER ////
je moet een wolf, een hete steen en wat schijt van je beest in de kring leggen en dan een schild er over heen.

Verwijderd

Ik hoorde vandaag op school dat B&W maar 5 levels is!
Kan iemand dit bevestigen of is dit onzin?

Verwijderd

Topicstarter
b&w is maar 5 levels. je hebt ook nog wel skirmish. btw. de levels zijn best wel lang.
Pagina: 1