De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tis gewoon met CloneCD te kopieëren hoor... Magoed, als je burner dat niet support kun je wel een kopietje maken met CDRWin of Fireburner ofzo. Moet je er wel rekening mee houden dat je de crack van Razor moet gebruiken (te halen op oa MegaGames & GCW).
Veel suc6 drmee
P.S. Als ik deze info niet mag geven (omdat dit een "clean" board is enzo
) editen/deleten jullie mn post maar, of sturen jullie een waarschuwing zodat ik het zelf doe... ik geef iig geen links ofzo, dus volgens mij zit het op het randje
Veel suc6 drmee
P.S. Als ik deze info niet mag geven (omdat dit een "clean" board is enzo
Allemaal randjeswerk maar ik denk dat je er zo wel uit komt
.
Verwijderd
Mischien moet je eens kijken op spelletjekopieerwereld 
Of heb ik nu al teveel gezegd
(sorrie mag volgens de faq niet de hele url geven: En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez en cracks worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
)
Of heb ik nu al teveel gezegd
(sorrie mag volgens de faq niet de hele url geven: En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez en cracks worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
)
Verwijderd
ik geef een kleine hint ga naar www.pagina.nl
niet verboden ga dan naar de C en dan gewoon goek kijken naar de ene woordtje CCccrrr sorry ik kan het niet uit spreeken
niet verboden ga dan naar de C en dan gewoon goek kijken naar de ene woordtje CCccrrr sorry ik kan het niet uit spreeken
ffe wat legale informatie.
no one lives forever heeft een safedisc 2 beveiliging en is alleen te backuppen met bepaalde cd fikkers. je moet dus of zo''n fikker hebben en clonecd uiteraard, of illegaal de opstart bestanden aanpassen.
no one lives forever heeft een safedisc 2 beveiliging en is alleen te backuppen met bepaalde cd fikkers. je moet dus of zo''n fikker hebben en clonecd uiteraard, of illegaal de opstart bestanden aanpassen.
Pagina: 1