[BC3] Tribes2 vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:27
Als je tribes2 speelt kan je 3 soorten gasten zijn, light/medium en heavy ofzo , maar ik kan maar 1 keer kiezen, de keuze is volgens mij bepalend voor het aantal wapens wat je kan dragen, en de snelheid, ook zie ik de 1e keert het ventje zelf , maar nadat ik ok heb geklikt en mijn type wil veranderen , kan ik alles nog wel kiezen, maar blijft ie bij de 1e keuze , ook zie ik het mannetje niet meer verschijnen, ???

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen ??

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Jij heb het niet legaal he?

Thy will see the light...

Verwijderd

Nee heb ik ook niet :) Gaat ook een beetje moeilijk als hij nog niet hier te krijgen is :(

Als je op (Numpad) Enter drukt krijg je een scherm en daar kan je je configuraties (wapens, suits, grenades etc) aanpassen. Druk vervolgens op het bijbehorende numpad nummer en loop een inventory station in. Dan krijg je je gekozen configuratie.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:38
ik heb em ook niet legaal..maar puur omdat ik geen demo kon vinden en ik wel zeker wil weten of ie het waard is.

en trouwens solo game is niet echt super niet qua spel maar er zit niet echt veel spanning in en bij multyplayer vaak wel

dus je moet em wel kopen als je online wil gamen.

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

hmm ik krijg die zooi hier nog niet aan de praat (iso) :(

Tijdens de installatie zag je van die plaatjes (screenshots?) van het spel, en ik hoop dat het spel er dus niet zo uitziet als op die plaatjes want dan kan ik net zo goed Tribes1 spelen, die plaatjes zagen er dus echt bagger uit :r

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 02:07 schreef Raikane het volgende:
hmm ik krijg die zooi hier nog niet aan de praat (iso) :(

Tijdens de installatie zag je van die plaatjes (screenshots?) van het spel, en ik hoop dat het spel er dus niet zo uitziet als op die plaatjes want dan kan ik net zo goed Tribes1 spelen, die plaatjes zagen er dus echt bagger uit :r
Heb je hem wel eerst op cd gefikt???
Je moet eerst ff fireburner fixen, en dan dubbel klikken op de .cue file!!!
Fik hem dan en dan zou ie het wel moeten doen!!
Iso buster en deamon tools werken niet!! even eens als no cd cracks!!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Wel goed gekeken welke versie je hebt gedownload? er was namelijk ook een verkeerde ISO in omloop. En de Cd-patch werkt wel degelijk moet je wel ff de goede downloaden ;) oja je moet hem zowieso eerst updaten anders doet het spel het niet eens geloof ik :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:27
Thanx Trashbash :), en 7th, leg jij mij eens uit waarom jij vraagt of ik het legaal heb .... volgens mij maakt dat geen flikker uit op mijn vraagstelling he : /

Verwijderd

Daemon Tools werkte hier prima 8-)
Pagina: 1