Toon posts:

[BC3] Settlers IV custom maps??

Pagina: 1
Acties:
  • 761 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om met Settlers IV zelf maps te maken? Je kunt nl met de single- en multiplayer mode custom maps kiezen alleen er staat er niet 1 bij! En ik zie ook nergens ''create map'' ofzoiets staan! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Map Editor komt waarschijnlijk over een tijdje uit in een Add-On pack :(

Er zijn al wel custom maps van BlueByte zelf te downen geloof ik.
Edit:typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik weer de add-on downloaden! ;)

Waar kan je die maps downloaden en zijn ze een beetje leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Niet online
FAQ op Settlers4.com: ''t lijkt dus mee te vallen, dacht dat ie alleen te koop was :)
Is a map editor included in the main program?
The main game does not include a map editor or a random map generator. Both of these will be made available at a later date.
Edit: Ff opschoond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop niks! :(

Maar wat is dat nou voor een zielig gedoe! Ik wil zelf MP maps maken! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 07:49

Petuhr

FreeBSD

Zal waarschijnlijk net zo zijn als bij Settlers II en III, eerst normale game, daarna Add-On met een builder...

Hij ruled trouwens echt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop niks! :(
Dus jij bent degene die de gamesindustrie om zeep helpt. |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 02:02
Als ik op custom maps druk bij Settlers 4 dan flitst het beeldscherm een paar keer en ker ik terug naar windblows :(

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 17:11 schreef The Dude het volgende:

[..]

Dus jij bent degene die de gamesindustrie om zeep helpt. |:( |:( |:(
Dan moeten ze die spellen niet 100 piek per stuk maken! :(:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 19:23 schreef eXistence het volgende:

[..]

Dan moeten ze die spellen niet 100 piek per stuk maken! :(:'(
wat een slap excuus. Dus geen enkel spel is volgens jou dat geld waard? Jij speelt dus een spel voor een week en dan houdt het op?
Slapper dan dat kan niet. Op mensen zoals jouw :r ik. Het kan mij niet interresseren dat je niet alle spellen legaal hebt, maar in ieder geval wel enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 21:53 schreef The Dude het volgende:

[..]

wat een slap excuus. Dus geen enkel spel is volgens jou dat geld waard? Jij speelt dus een spel voor een week en dan houdt het op?
Slapper dan dat kan niet. Op mensen zoals jouw :r ik. Het kan mij niet interresseren dat je niet alle spellen legaal hebt, maar in ieder geval wel enkele.
[ik-reageer-op-loser-mode]

Ten eerste speel ik sommige spellen WEL langer dan 1 week bijv. Q3A, GP3, RA2 en B&W, maar als ik voor al die spellen 100 piek neerleg dan ben ik al gauw zo''n 400 piek kwijt!! :r

Van dat geld kan je wel 500 cd''s kopen! :)

[/ik-reageer-op-loser-mode]
Op zondag 08 april 2001 22:53 schreef Bull het volgende:
Als ik op custom maps druk bij Settlers 4 dan flitst het beeldscherm een paar keer en ker ik terug naar windblows :(
Daar heb ik gellukig geen :) last van, maar wel tijdens multiplayer games dan crashed de pc van de gast die joint elke keer! :'(

Leuke manier van hacken over i''net! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Niet online
[ik-reageer-op-een-nog-grotere-loser-mode]
Ten eerste speel ik sommige spellen WEL langer dan 1 week bijv. Q3A, GP3, RA2 en B&W, maar als ik voor al die spellen 100 piek neerleg dan ben ik al gauw zo''n 400 piek kwijt!! :r
Als je een spel niet kunt betalen moet je het niet spelen. Simple as that. Als je geen geld hebt om een auto te kopen, mag je ''m dan stelen?

:r:r:r:r:r:r:r:r
[/ik-reageer-op-een-nog-grotere-loser-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjeez wat kunnen jullie zeiken zeg :( of wil je soms zeggen dat jij elk spel legaal in de winkel koopt! En die gasten verdienen meer dan genoeg! Als een spel nou tussen de 25-50 gulden kost dan zou ik er misschien af en toe 1 kopen, maar zeg nou zelf 100 piek voor 1 spel is gewoon schandalig! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Niet online
Op maandag 09 april 2001 00:23 schreef eXistence het volgende:
Sjeez wat kunnen jullie zeiken zeg :( of wil je soms zeggen dat jij elk spel legaal in de winkel koopt! En die gasten verdienen meer dan genoeg! Als een spel nou tussen de 25-50 gulden kost dan zou ik er misschien af en toe 1 kopen, maar zeg nou zelf 100 piek voor 1 spel is gewoon schandalig! :(
Een Ferrari is toch ook schandalig duur? Geeft je dat het recht om er een te stelen?

Even voor de duidelijkheid, ik heb zelf ook illegale software, maar het is _niet_ goed te praten. Gewoon puur diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yeah SuB is the man! :)

Eindelijk iemand die het met me eens is!

En serious sam is idd geen 100 piek waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok je hebt wel een beetje gelijk, want zeer goede spellen zijn wel wat waard, maar zoiets als die shit van davilex (:r) is veels te duur en geen kwaliteit zoals die ferrari! :(

Sluit dit topic maar want een serieuse discussie is dit niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bla wat een gezeur. Ik ben maar een studentje ik heb gewoon geen geld om spellen te kopen. Kijk bv naar serious sam in 1 dag uitgespeeld. Echt geen 100 gulden waard.

Ik moet hem trouwens nog ff uitpakken en branden.. dan heb ik het over settlers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Niet online
Op maandag 09 april 2001 00:48 schreef eXistence het volgende:
...maar zoiets als die shit van davilex (:r) is veels te duur en geen kwaliteit zoals die ferrari! :(
Ja hallo! Davilex moet je niet kopen, maar ook niet kopieeren, en al helemaal niet spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm GP3 = 70 piek
RA2 = 50 piek
Q3A = 45 piek
B&W = 80 piek

dus bij elkaar is het 245 piek. Dus bij elkaar valt het nog meer, maar alles branden is voor een LOSER ja.

En om het simpel te houden ja ik heb spellen legaal en illegaal. Sommige spellen zijn het ook niet waard om te kopen, maar dat wil niet zeggen dat de spellen die het wel waard zijn dat je dat maar niet koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die prijzen kloppen niet! :)

Zag vandaag B&W voor 100 piek liggen....
Pagina: 1