[BC3] Spellen expres brak tegenwoordig

Pagina: 1
Acties:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Na RA2 en B&W is het me nu wel duidelijk.

Die spellen lopen voor geen kont zonder patches (RA2 crashed gigantisch hard, en B&W is erg brak ALS ie al opstart!)

Vlak na de oficiele release (!!!) brengen ze al patches uit, om de verspreide regcodes eruit te filteren.

* Gman aka Georgio Gaat eens wat vaker een spel kopen
(Precies wat ze willen)
Ben ik meteen van die eeuwige patchcracks af :r

Maargoed spellen zoals Unreal2 verdienen het wel vind ik.

Ik hoop alleen niet dat ze vlak erna Unreal Tournament 2 uitbrengen want die wil ik zeker hebben, en is zonde van de cash voor de gewone Unreal.

Commentaar graag.

Owjah ik heb geen brakke pc alla PII-300 ofzo :)
Dual Celeron 366@550, GeForce1 DDR, 128mb
Genoeg om een spel te spelen iig.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

''gelukkig'' zal Unreal2 ook nooit zo brak worden qua patches.

toch ? >:)

vooral als je naar UT en unreal kijkt.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Als je hem niet in de winkel gekocht hebt, is het toch niet de schuld van de makers dat ''ie dan zo brak loopt? Weet jij veel wat er allemaal met die ISO is gebeurd...

Ik heb beide spellen legaal en ze zijn beide nog nooit gecrasht.

• Gman
Als je ziet wat de officiele patches fixen dan staat er een hoop ellende bij.

Dus ook zoals bij mij dattie niet opstart.
Lijkt me erg sterk dat dat aan de iso ligt.

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
Op zaterdag 07 april 2001 15:38 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Owjah ik heb geen brakke pc alla PII-300 ofzo :)
Dual Celeron 366@550, GeForce1 DDR, 128mb
Genoeg om een spel te spelen iig.
een PII-300 hoeft niet brak te zijn hoor.. een beetje langzaam alleen, maarjah :)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29
die zeikers met die problemen hebben volgens mij gewoon allemaal de ISO of rip ofzo.

Ik heb hier b&w en een vriend van mij ook en we hebben beide nog geen enkele crash problemen ofzoiets meegemaakt.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ik heb B&W ook van ISO gespeeld, geen enkel probleem. RA 2 ging ook perfect.

Ik heb echt zelden problemen bij spellen. Ik kan me eigenlijk alleen Settlers III herinneren met die varkens bug, voor de rest werkte alles.

Misschien heb je zelf wel disfunctionerende hardware!

• Gman
Misschien, maar bij anderen werkt het ook kut.

Ik ken ook mensen met originele cd''s, en die lopen net zo kut!?
Tekstbalken die verdwijnen
spellen die na een half uur eruitknallen.

BDW ik draai W2K...jullie?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
Als een spel af en toe vastloopt ligt dat dus echt niet aan de iso hoor, bij een rip zou het kunnen, maar bij een (goeie) iso niet zo snel.

Verwijderd

Als RA2 iso bij je vastliep had je waarschijnlijk de (genukede!) versie (van FairLight uit mn hoofd... maar kan ook Razor1911 zijn geweest).

iig was er 2 uur later al een nieuwe versie die beter was.

En met B&W iso nog nooit een probleem gehad trouwens... ik hoorde juist dat de FLT-crack een hoop bugs fixte die in de originele winkel-versie zaten ;)

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12-2021

AkaXakA

Just Kidding...

Ahhh, W2K is ook niet echt bedoelt voor spielerij (w98 is daar beter voor) en qwa drivers is W2K ook niet echt top op elk systeem.

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• Gman
Hoe je het ook wend of keert, de huidige spellen draaien meestal wel onder W2K.

B&W dus ook.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:46
RA2 stuiterde mij ook al op zijn gat, BSOD toen ik em voor het eerst starte. Legale game onder windows 98SE |:(

Ook zwaar irri die beveiligingen (SD2) ... cd spelers hebben er veel moeite mee, gaat helemaal flippen soms :r

Flickr | Lego collectie

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Dat hoeft nog lang niet te beteken dat een spel brak is... Iedereen heeft wel wat anders op zijn pc staan kwa drivers, bij de een werkt het nou eenmaal goed en bij de ander wat minder..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• oVRoM
  • Niet online
Op zaterdag 07 april 2001 15:38 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
...
Die spellen lopen voor geen kont zonder patches (RA2 crashed gigantisch hard, en B&W is erg brak ALS ie al opstart!)
...
Same met Crimson Skies. Van versie 1.01 is ook nog een crack gekomen, maar van 1.02 niet, en dat was de crack die een probleem fixde waardoor ''ie in de menu''s heel langzaam en irritant loopt.

Is voor mij genoeg reden geweest om ''m te kopen :)

• Gman
Ik heb hier Settlers3 Gold Edition (origineel dus *D)
Geen problemen mee, ook geen patch nodig.
Dat spel is toch wel wat ouder.

Vroeger hadden weinig mensen internet, en had je ook geen updates nodig voor spellen, het liep allemaal goed.

(Ik moet er wel bijzeggen dat spellen tegenwoordig ff heel anders in elkaar zitten)

• Ramon
  • Laatst online: 18:34
wat is het verschil tussen een ISO en een RIP?? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 12:27 schreef Tampie2000 het volgende:
wat is het verschil tussen een ISO en een RIP?? :?
In een RIP laten ze veelal filmpjes (en al het andere spul wat ruimte slurpt) weg, om zo een kleinere versie van de game over te houden om te verspreiden.

Een iSO is compleet.

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Men nemen Falcon 4.0.. gewoon gekocht ....en 8 originele patches verder (1.08) begint het spel eindelijk eens te lopen. Na nog es TIG "custom made patches", hebben we na F4Patch v3.22 en RP4.1 eindelijk es een normaal lopend spel. Het zal met eFalcon 1.09 veel en veel beter worden... :)

Ultima 9 was ook zo''n drama van een spel. Je gaat je toch echt afvragen of ze soms de games wel testen voordat ze gereleased worden.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Heb eigenlijks nergens last van dat spellen brak lopen :)

Er kunnen zoveel verschillen zijn per pc, wat bij de 1 misschien brak loopt hoeft bij de ander er geen enkel probleem te zijn.

Wees blij dat er patches komen...toch :?

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Het zou leuk zijn als ze software testen VOORDAT ze het uitbrengen. Dat heeft Quality Control, gewoon je sofware testen op tig machines met allerlei andere videokaarten en geluidskaarten etc.

Doen wij (mijn werk) ook.. ik kan echt onze klanten geen software leveren die niet werkt en dan zeggen "ja maar er komen wel patches hoor". Die zouden ons meteen opknopen aan de hoogste boom.. en gelijk hebben ze.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• oVRoM
  • Niet online
Maar dan krijg je weer dat geschreeuw dat de spellen veel te lang onder ontwikkeling zijn... Duke Nukem Forever bijvoorbeeld...

• TumbleCow
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Goh, ik moet zeggen dat ik het wel erg hypocriet (met alle repect) vind, om te klagen over de instabiliteit van games die niet eens gekocht zijn..

Als iedereen alle spellen zou kopen dan zouden zulke bedrijven ook veel meer geld hebben om producten uitgebreid te testen voordat ze uitgebracht werden..

* TumbleCow is ook geen heilig boontje hoor, maar ik weet het tenminste als ik iets verkeerd doe :P
Pagina: 1