Toon posts:

[BC3] B&W level 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
MODJES!!! Laat dit ff staan aub!!!

Er is namelijk voor level 4 nog geen topic!!!

Goed mijn vraag dus!!!:

Hoe pak je dit level aan?

Ga je meteen de stenen halen of bouw je eerst het dorp op (als je dat ooit lukt trouwens:( )

Dus strategieen AUB!!! :)

thnx

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
zo snel mogelijk de eerste steen halen want de vuurballen komen heel dicht bij en anders fikt je dorp af. het klokken spel dus eerst spelen zo houden de vuur ballen op

• mitchel
  • Niet online
weet iemand hoe ik de vloek van nemisus (weet naam niet precies) ophef de dorp bewoners zijn in skeleten verandert.

Verwijderd

Voor degene die niks verklapt willen hebben, sluit de oortjes.

Bij de klokkenspel was dit (bij mij) de volgorde (1 is links, 5 meest rechtste).

1-2-3-5-2-3-1-4-1

Maar is niet zo moeilijk, bespaart alleen effe wat tijd als je dit opschrijft.

Na klokkenspel die Ogre neermeppen (= eitje, mijn zebra had hem in 1x).

Daarna vrouwtje bij die eenzame knakker brengen (of doodgooien, zoals mijn Zebra''tje deed)

Daarna krijg je nieuwe quest, mot je je creature aan de ene paal laten rukken en jij de andere (NEE, niet DIE paal, maar die Totem....boefje!)

Heb nu de vortex naar veld 5 open, maar wil nog niet, omdat dat het laatste veld is, en je schijnt hem beter niet uit te kunnen spelen. Lekker veel multiplayer spelen dan maar :( |:(

Heb nu de turtle, hij is heel lief en oud....45 ofzo

Verwijderd

Mitchell,

Samenwerken met je creature dus :)

Verwijderd

In het begin kan je denk ik als beste de totem op 50% zetten en een spiritual shield om je belangrijkste bouwen zetten. Laat die dorpelingen maar verhongeren, die stenen zijn echt VEEL belangrijker.

Dus proberen samentewerken met je creature is de key in level 4 I.M.O.

:9

• mitchel
  • Niet online
heb ik gedaan maar er gebeurt niks mijn schildpad heeft hem omhoog en ik ook maar er gebeurt niets?

• mitchel
  • Niet online
alle mensen zijn dood in het dorp van de ondode mensen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[topic=153730]

[topic=155683]

een search doet wonderen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 07 april 2001 16:52 schreef ds het volgende:een search doet wonderen...
Maar ja.. het is ook lastig..

(roh)violator, voortaan even rondkijken ;)..
Pagina: 1