De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
maar dat heb ik altijd, wil ik een spel HEEEEEEEEEEEEEL graag hebben, valt tie uiteindelijk tegen.
Maar die AI blijft geweldig
Alleen de single-player campaign zuigt
Maar aangezien de maps zo ''ingewikkeld'' (kuch) in elkaar zitten, verwacht ik ook snel nieuwe
Heel veel kleine fouten maken het spelen soms tot een hel. Veel compatibiliteitsproblemen en gewoon vreemde dingen. Zoals exploits bij het gebruik van spells en veel problemen met de creatures die ''vreemd'' gedrag vertonen..
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
3 woorden : Macht is koel
Vet dus.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben al kleine bugjes tegengekomen maar ze storen mij niet zoals sommige bugs in bepaalde spellen.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
kwam hem tegen op internet, je weet wel...een "test" versie. ok, binnen 10 minuten was ie binnen, daarna 10 minuten uitpakken en instaleren.....daarna 20 minuten bekeken / gespeeld....daarna in 15 seconden "shift/delete" weg ermee.
Nee, dit spel zal ik NOOIT kopen
in mijn ogen is het gewoon 1 grote pikachu achtig beest die je leert tegen een bal aan trappen en z`n eigen stront te eten.
of zit ik er nou naast?
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
bull''s eye !!Op zaterdag 07 april 2001 03:00 schreef Zorg het volgende:
ik lees heel veel dingen van creature dit en zus en zo...
in mijn ogen is het gewoon 1 grote pikachu achtig beest die je leert tegen een bal aan trappen en z`n eigen stront te eten.
of zit ik er nou naast?
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Maar B&W is gewoon grappig, het is soms net een Disney-film waar je zelf de dienst uit maakt.
Wat me trouwens opvalt,iedereen hier lijkt ergens een klein probleem te hebben en begint dat dan meteen een bug te noemen. Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niks kunnen ontdekken wat ik een bug zou kunnen noemen.
Wie heeft er trouwens nog meer moeite met die quest van die hippie in lvl1?
zal ook wel lekker spelen (alleen nog maar bij een vriend gezien, hier start het niet eens

Helaas weigert EA de Engelse versie door te geven aan de retail in nederland waardoor wij allemaal met de nederlandse versie zitten opgescheept...
Verwijderd
En laten deze vervolgengs hoge EA mensen oppakken.
En dwingen ze Engelse versie naar NL te sturen, zo niet,
dan wrijven we over het buikje
in lvl 1 bij de 1 oog mensen eter doet mijn aap helemaal geen fock meer.... blijft daar maar stil staan
ben toen maar over nieuw begonnen maar dan met de tijger
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
B&W rulez
Maar het loopt iets minder lekker en het is wat moeilijk je wezen wat te leren enzow...
Dorpen overnemen van een andere god is ook errug moeilijk
De gameplay is wel goed en die bugs... daar komt wel een patch voor (ik heb alleen de gebruikelijke gezien: m''n wezen gaat half door de tempel liggen
En die hippie, killen>:) of overslaan:P, gewoon gelijk die grote achterna:D
Verwijderd
Ik vind het op zich wel een geinig spel maar om nou te zeggen van tsjeeeeeesus wat ontzettend koel, Nee. niet echt.
Verwijderd
nee, je wezen zou dan té groot kunnen worden en er niet meer in passenOp zaterdag 07 april 2001 20:37 schreef O.D.Smolik het volgende:
En wat mij ook opvalt als ie in dei cirkel bij die tempel gaat liggen, plotseling verkleint wordt:? OOk een bug:?
Het is gewoon buiten hoor, dus moet het kunnen.Op zaterdag 07 april 2001 20:47 schreef sunnyboy het volgende:
[..]
nee, je wezen zou dan té groot kunnen worden en er niet meer in passensnappie?
Verwijderd
HET ROELT!!!
maar: er zitten nog wel een paar buggies in, zoals dat de "skin" van mn wezens soms niet kloppen, en dan zie je bijv de skin die normaal op hun kop hoort te zitten ook op z''n buik..
maaruh voor de rest is het een SUPER VET SPEL.
btw.. is BWGAME.COM down ofzo?
Het deed me aan populous 3 denken, zelfde soort gebouwtjes, zelfde prinsiepe(hoe schrijf je dit eigenlijk?
Het enige wat echt veranderd in in opzicht van populous 3 is het creature, maar die van mij is nog dommer als een garnaal.
Ik probeer hem wat te leren, en het enige wat hij doet is naar me zwaaien en een beetje in de rondte wijzen.
Ben nu bijna klaar met map 3, waar ik 1,5 dag (!!!) over heb gedaan.
ff nog een stel vraagies:
Hoe zet ik de shields uit?
Wat moet ik hebben om meer invloed te krijgen(gebouwen? mensen? eten? hout?)
Hoe back je je spel up, voor als je weer eens een ghost moet laden?
Greetz
DAT schrijf je zo: principe...prinsiepe(hoe schrijf je dit eigenlijk? )
Maargoed, ''t spel...
Ik vinnut errug leuk en origineel, maar de graphics vallen me eerlijk gezegd toch wel een beetje tegen, en het is nogal buggy uiteraard...Dan vind ik Giants persoonlijk toch leuker, hoewel dat niet echt ''tzelfde soort spel is...maar een combinatie van die 2 was wel mooi geweest...
Verwijderd
Slechts een beperkt aantal personen blijven het leuk vinden de rest gaat weer terug naar oude vertrouwde spellen of naar nieuwe spellen van zijn/haar favoriete genre.
Zelf vond ik B&W van het begin al tegenvallen, na 3 uur spelen begon het me al te vervelen ( in missie 3 was ik toen). Daarna nog overnieuw begonnen, maar nu zit ik nog steeds in missie 1 en totaal geen zin om weer te spelen. Gelukkig heb ik er geen 100 piek aan verspild ;)>:)
Over dat dat beest kleiner word als in zijn hok gaat liggen ja das nog al logisch. Jij gaat toch ook niet in een te klein bed liggen?
Het lijkt ook inderdaad op populous (of hoe jedat schrijft) maar toch vind ik het beter, die AI is goed uitgedacht. Alleen zijn er soms van die momenten dat je denkt van...
kutbeest en dan zet je hem het liefste in de fik.