"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
het is iid een coole mod. zekers voor een beginnende beta.
waar zijn ze nu? 1.1 nog?? ik heb er al lang niet meer naar gekeken. in het begin is het best wel cool. maar als je counter-striker bent dan ben je toch weer gauw aan het cs''en.
Er is hier op dit forum aardig wat besproken. misschien even de search knop en je hebt wel een paar topics over meningen over deze best wel leuke mod.
waar zijn ze nu? 1.1 nog?? ik heb er al lang niet meer naar gekeken. in het begin is het best wel cool. maar als je counter-striker bent dan ben je toch weer gauw aan het cs''en.
Er is hier op dit forum aardig wat besproken. misschien even de search knop en je hebt wel een paar topics over meningen over deze best wel leuke mod.
Verwijderd
Binnenkort een update uit...
Hopelijk de volgende bugs eruit...
-Linuxservers Allies geen handgrenaten...
-Spawnbugs
Maar moeilijk heftig spel... mensen moeten alleen de missies een keertje uit spelen... (meestal vlag veroveren of bom plaatsen)
Vooral de voice command schopt kont....
Hopelijk de volgende bugs eruit...
-Linuxservers Allies geen handgrenaten...
-Spawnbugs
Maar moeilijk heftig spel... mensen moeten alleen de missies een keertje uit spelen... (meestal vlag veroveren of bom plaatsen)
Vooral de voice command schopt kont....
Verwijderd
Dit soort spellen zijn cool. gewoon ouwerwets realistische MG''s. en leuke maps. zoals die beach maps vind ik leuk. maar als operation flash point multiplayer demo uit komt speel ik denk ik DoD nooit meer!
Editje: Maar (ja er is altijd een maar), volgens geruchten komt de MP-demo van ofp pas na de full-release uit. Nou ja dan maar wachten tot einde mij (ja was een beetje off topic)
Editje: Maar (ja er is altijd een maar), volgens geruchten komt de MP-demo van ofp pas na de full-release uit. Nou ja dan maar wachten tot einde mij (ja was een beetje off topic)
ja dod is wel leuk,..
alleen cs is beter
alleen cs is beter
King for a day,... fool for a lifetime.
Pagina: 1