Niet op voorraad.
Verwijderd
In Duitsland is hij al uit, maar in Nederland heb ik hem nog niet gesignaleerd 
Bij cd-express staat hij voor vandaag en als dat waar is zou hij vandaag vast wel in een of andere winkel liggen. Als het weer niet waar is , tja dan nog langer wachten :(
Bij cd-express staat hij voor vandaag en als dat waar is zou hij vandaag vast wel in een of andere winkel liggen. Als het weer niet waar is , tja dan nog langer wachten :(
IK zal die CD express es bellen, dedankt iig.
Niet op voorraad.
is er eigenlijks een demo van tribes 2 (sorry dat ik het in jouwn topic plaats maar vond het een beetje onnuttig om een nieuwe aan te maken)
want sja...ik ben best bereid om hem te kopen maar wil wel eerst gespeeld hebben zodat ik achteraf niet een bankje kwijt ben!
als iemand een url heeft voor een demo let me know plz
bvd Taco
want sja...ik ben best bereid om hem te kopen maar wil wel eerst gespeeld hebben zodat ik achteraf niet een bankje kwijt ben!
als iemand een url heeft voor een demo let me know plz
bvd Taco
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
bij mij issie te koopOp vrijdag 06 april 2001 12:09 schreef edward2 het volgende:
Bij mijn locale leveranciers is hij nu uitgesteld naar 18 mei, dat vind ik te gek voor woorden:(
Weet iemand waar hij wel te krijgen is, import maybe? ander denk ik denk ik maar eens een impressie ga pakken ergens anders...
Pagina: 1