Toon posts:

[BC3] Soldier Of Fortune en Win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij hangt bij het begin, ik heb de Detonator 6.50 drivers, iemand een oplossing?

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

SOF is niet Win2k compatibel...
Nieuwe detonators helpen dus niets.
Tip: doe zoals mijn neef, koop de linux versie, zet linux erbij en SPELEN MAAR! :9~

Verwijderd

Download anders ff die patch van MS voor win2k....

Staat wel in de meuktracker. ;)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Op vrijdag 06 april 2001 12:12 schreef de_vinny het volgende:
SOF is niet Win2k compatibel...
Nieuwe detonators helpen dus niets.
Natuurlijk SoF werkt niet met Win2k.., woon jij aan de donkere kant van de maan ofzo..?

Ik heb nog niemand horen klagen over deze combo, dus ik denk dat je of een Sof patch of een Win2k patch eens zou moetten probeeren.

Het lijkt er namelijk (volgens mij) meer op dat jou systeen/software niet actueel is, probeer eens de "Compatibillity" Update van MS eens te draaien, of SP1 (als je die niet al hebt)

Maar als het alleen met SoF (en niet bij andere spelen of progs) gebeurt dan ligt het probleem waarschijnlijk bij SoF, en zou je dus een SoF patch moetten downen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat de Detonator 6.50 de nieuwste driver was, ik heb het inderdaad alleen met SoF, kan iemand mij vertellen waar ik die patch kan downen kon hem op de site van SoF niet vinden namelijk. En SoF werkt wel degelijk met Win2k.

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
Nee het moet anders:
1 - Installeer het spel als admin
2 - Haal de registry file van SoF uit je register
3 - Maak een poweruser account aan
4 - Log in onder die poweruser
5 - Import die registerfile die je net eruit hebt gehaald
6 - Start spel
En dan werkt het als t goed is :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net van Microsoft de Via AGP fix gedownload zou het daar aan kunnen liggen, probeer het even als ik thuis ben.
Pagina: 1