Another white boy in this movie? Damn!
ik dacht dat het wel leuk werd. er zit nu een echt 3d universum in (als in HW) maar ik denk dat homeworld 2 beter wordt.
hopelijk worden n hw2 de mods wat beter ondersteund
hopelijk worden n hw2 de mods wat beter ondersteund
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
lijkt me erug cool, deel 1 was ook al zeer cool, ik speel nog steeds de Battle Stations MOD voor armada
Deel 1 is echt supervet... een van de weinige games die ik na zo''n tijd nog volop speel. Ik ben benieuwd wat deel 2 gaat worden!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Heeft iemand daar een linkje naar screenshots van? Want 1 vond ik heel goed, en een 2 ga ik zeker kopen.
ja www.st-armada.com
dacht ik moet je even kijken bij news
dacht ik moet je even kijken bij news
http://www.ugforums.com/stgn/cgi-bin/ikonboard/topic.cgi?forum=82&topic=71
een heleboel screenshots en een discussie forum voor iedereen heb even gezocht!!!!
een heleboel screenshots en een discussie forum voor iedereen heb even gezocht!!!!
Ja heb hem hier al liggen.. Heeft veel weg van deel 1 btw..
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ja cocksucker dat was ook de bedoeling dat die veel dingen zou overnemen en beter gemaakt zou worden niet een compleet ander spel....wat denk je van CTP 2 die lijkt ook veel op CTP 1 dus............kijk uit wat je zegt!!!!
Verwijderd
Niet iedereen weet dat, hoef je niet gelijk te gaan dreigen etc..Op zaterdag 07 april 2001 19:03 schreef blade181 het volgende:
Ja cocksucker dat was ook de bedoeling dat die veel dingen zou overnemen en beter gemaakt zou worden niet een compleet ander spel....wat denk je van CTP 2 die lijkt ook veel op CTP 1 dus............kijk uit wat je zegt!!!!
[edit - typos]
schijnt dat ze er flink mee bezig zijn en ik hoop dat ze nu wel goed doen op een viper II nu dus niet??? En ik weet niet waarom??? Wordt een heel mooi spel
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 08:43
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Wanneer komt hij uit. Ben heel benieuwd.Op zondag 08 april 2001 16:20 schreef JeanLucPicard het volgende:
WAT!?
En dit wist ik niet?!!
Wanneer komt hij uit?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 08:43
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Nu ik weet dat het spel bestaat, ben ik op zoek naar deel 1. Niet meteen slotje roepen, want met zoeken bedoel ik (legaal) kopen:).Op donderdag 12 april 2001 21:31 schreef JeanLucPicard het volgende:
Iemand zin in een ouwerwets potje deel 1?
Jaja, net zo gezocht als ik zekerOp donderdag 12 april 2001 21:37 schreef justin01 het volgende:
[..]
Nu ik weet dat het spel bestaat, ben ik op zoek naar deel 1. Niet meteen slotje roepen, want met zoeken bedoel ik (legaal) kopen:).
Heeft geen CDkey nodig
Jah is zeker een heel cool spelheb het al meerdere malen uitgespeeld, en multi was het ook altijd stoer... tot de komst van windows me/2000/xp want op geen van allen draait het lekker.... hoop dat ze in STA 2 wel ff wat betere driver support hebben!!! In ieder geval een advies voor diegenen die STA1 hebben, wel ff de 1.02 patch downen!
Deel 1 was/is voor mij zeker een topper. Wist trouwens niet eens dat er een deel 2 in de maak was
Dus da ga ik ff uitchecken, maar ik denk wel dat het een goeie game wordt.
tää on taas niin tätä
Verwijderd
Hm..Op donderdag 12 april 2001 23:03 schreef Flexx het volgende:
lijkt me erug cool, deel 1 was ook al zeer cool, ik speel nog steeds de Battle Stations MOD voor armada
link?
hebbuh!
Nou de schaalverdeling ziet er is voor de verandering goed uit
dikzak
Idd, die tatical cube is rete vet
tää on taas niin tätä
Pagina: 1