[BC3] Stunt GP .. wlke toetsen en wat doen ze?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 15:33
in de config kan je alleen maar toetsenbord selecteren en niet zien welke knoppen je nog meer kunt gebruiken... welke zijn er nog meer en wat doen ze?

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke knoppen had je al uitgevonden dan?? :) pijltjes zijn karren, en dan heb je spatie voor turbo ofzow...en dan is er ook nog een stuntknop (voor in de lucht) en dat is shift I think...probeer maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 20:02

Dizzy

Where am I?

bij mij loopt stunt gp niet :(

start het spel op, beeld flikkert een keer en ik kom weer terug in windows, heb dit geprobeerd onder windows98 en windows2000

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde onder Win ME en Win 2K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
CTRL = Turbo
Shift + pijltjestoets = koprol in de lucht

verders weet ik niet

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• source
  • Laatst online: 15-08 15:33
ik had probleem ook dat ik weer terug in Windows werd gekanld maar wat misschien werkt (werkt bij mij teminste wel) is de resolutie in windows hetzelfde zetten als je voor stunt gp hebt gedaan... daarna starte ie bij mij wel goed door!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Zijn er al cheats bekend? kan ze nergens vinden, en zou graag wat meer geld krijgen, kan pc bijna niet bijhouden (met joystick, met keyboard wel, maar mindere gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:58
Ik vind stunt GP een heel irritant spel. je kan neiteens de keys enzo instellen :(. En hoe zit dat nou met de multiplayer mode.. kan dat over lan? of is het zo''n nintendo-like multiplayer mode (meerdere schermpjes op 1 beeldscherm). Want in een lan lijkt me dat wel koel :)

btw smoothy zegt de keys goed.. die had ik ook al uitgevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helldesker
  • Laatst online: 20-09 16:04
Op vrijdag 06 april 2001 12:04 schreef Smoothy_ het volgende:
CTRL = Turbo
Shift + pijltjestoets = koprol in de lucht

verders weet ik niet
Zover was ik ook, alleen de barrelrol lukt me maar niet. Trouwens mijn stuurtje en joystick zijn alleen te gebruiken in Multiplayer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Waarom staat er bij mij een kruisje voor Multiplayer??

Trouwens Re-Volt blijft leuker op een LAN hoor...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 15:02 schreef Helldesker het volgende:

[..]

Zover was ik ook, alleen de barrelrol lukt me maar niet. Trouwens mijn stuurtje en joystick zijn alleen te gebruiken in Multiplayer :(
Barrel rol??
Volgens mij moest je dan ff flink tegen de kant beuken!! Dan doet ie dat af en toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helldesker
Op woensdag 18 april 2001 15:06 schreef noXic het volgende:

[..]

Barrel rol??
Volgens mij moest je dan ff flink tegen de kant beuken!! Dan doet ie dat af en toe!
Klopt, maar moet ook anders kunnen. Hetzelfde als de salto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Barrel Roll: Met een hoge snelheid een muur rijden, dan bovenkant eraf vliegen en naar links drukken.

Multiplayer, helaas alleen voor 1 pc (splitscreen)

Stuur: Inplaats van de enter toets bij het starten de toetsen op je stuur gebruiken.

Nog steeds geen cheats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige toets die je nodig hebt is de Delete toets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Stunt GP ook en heb zelfs in 1 keer het ganse kampioenschap uitgespeeld.
Toetsen: Ctrl=turbo
shift+links/rechts=ronddraaien
shift+boven/onder=salto
Stunts:
Barrel Roll: kan je niet uitvoeren na een sprong (is me toch nooit gelukt). Om hem uit te voeren moet je met 2 wielen over een klein bergje rijden. Is niet eenvoudig, maar met de nodige oefening, vlot het wel. Soms als je nogal hard tegen de kant gaat, doe je ook een barrel roll, maar zelfs al loopt die goed af, het kan nooit de bedoeling geweest zijn.:P

Stream Style: als je zo''n 5 seconden achter een tegenstander hangt, krijg je deze.

Slide: Als je langer dan 2 seconden slipt, (en daarbij ook nog lekker rond gaat) krijg je deze ook vaak.

Nog een tip als je in stunt-mode speelt: niet te veel willen. Als je op volle snelheid springt, vlieg je zo hoog dat je bijna nooit meer deftig op je wielen komt en dan krijg je helemaal geen punten.

Ik heb trouwens ook enkele vraagjes:
-Ik heb na het winnen van de championship 1 bonusauto gekregen die je niet in de normale races kan gebruiken. Moet je nu al de rest via arcade verdienen? En kan je het kampioenschap nog eens uitrijden? Of krijg je dan niks meer.
-Als je een reeks geslaagde stunts doet, krijg je meer sterretjes. Ik heb enkele malen gehad dat ik ze allemaal vol had, maar er gebeurde gewoon niks, geen super turbo, geen mega-stunts, niks! Is dit ook normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn CD trouwens bij 2 andere mensen geprobeerd en 2 maal werkte ie gewoon niet, terwijl hij bij mij zonder problemen loopt. (Ik heb ook een AMD en m''n 2 vrienden niet :)) Hier is dringend een patch nodig. En fijn dat de homepage zo''n uitgebreide hulp aanbiedt...|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helldesker
Kheb een url gevonden... voor diegene die wat extra steun nodig hebben ... Hier kan je wat hulp vinden. :P
Pagina: 1