Toon posts:

[BC3] Is IE Downloaden goed voor je solitaire karma?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat gisteren de volledige installatie van IE5.5 te downloaden over m''n ISDN lijntje, zoals je je voor kunt stellen duurde dat wel even (anderhalfuur), dus ging ik maar even de tijd doden door solitaire te spelen op vegas-mode (je weet wel onmogelijk).
Na een half uurtje dacht ik: jeejte dit gaat wel goed laat ik eens naar de scoren kijken en wat zag ik? Ik stond op 916 dollar winst. :?

Volgens mij zit gewoon er in het programma ingebouwd dat als hij merkt dat je iets van MS aan het downloaden bent hij je een betere kans om te winnen geeft. :+

Is iemand eerder zoiets overkomen? En zo ja wat is jullie solitaire/patience highscore?

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Euuuuuuuuuuhmm,

wat had daarvoor gerookt/gegeten/gesnoven want dit is echt wel onmogelijk gestoord :)

IE downloaden is HELEMAAL NIET goed voor je solitaire karma ;)

Toen ik dat downloade , crashte windooz !!
Na 10 minuten scandisk zat ik eindlijk terug op inet. Natuurlijk moest ik helemaal opnieuw beginnen (ja ik weet het GetRight of Gozilla). En je mag 3 keer raden wat er toen gebeurde ...

INDERDAAD het crashte opnieuw :(
Dus besloot ik (na weer 10 min te wachten op scandisk) netscape te downen enne da werkte van de eerste keer perfect :)

moraal : Fuck microsoft :)

Verwijderd

Neem er nog één Trias :)

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26

koornee

3!

Op vrijdag 06 april 2001 21:37 schreef Dieter het volgende:
moraal : Fuck microsoft :)
dan ben je wel ff bezig denk ik :)

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Topicstarter

Toen ik dat downloade , crashte windooz !!
Dan zat je vast niet op dat moment solitaire te spelen :+

ps. downloadde is met twee d''s, ook voor buitenlandse worden in het Nederlands schijnen de spellings regels tegelden.

En nog iets...
In tegenstelling tot andere mensen die ik ken ben ik volledig clean. Géén Alcohol of drugs for me i''m afraid.

Verwijderd

Topicstarter
Tenslotte, dit was níet serieus bedoeld.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op vrijdag 20 april 2001 20:24 schreef Trias het volgende:
Tenslotte, dit was níet serieus bedoeld.
DUH ;)

Steam

Pagina: 1