[BC3] )(*&%#(&()*@# counterstrike

Pagina: 1
Acties:

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Ok, ik heb de OFFICIELE half-life generation gekocht. ( bonnetje zal ik straks inscannen0 nu probeer ik dus online te spelen, maar nu zegt i ''cd-key currently in use'', please try again later!

|:(|:(|:(

koop je eens wat officieel krijg je dit, is het een bug? ik snap er niks van, help?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sierra Nederland (ofzo) overtuigen van je gelijk en een nieuwe key vragen.

Verwijderd

Dat heb ik ook als ik SOF speel... krijg ik dat ook regelmatig :(

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Tik even : cd key generator

in bij altavista.com, ff downloaden en gaan. Natturlijk is de kans groot dat je dan ook op iemand anders zijn key zit te spelen, maar dan kan je tenminste wel spelen totdat je Sierra hebt overtuigt.

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 05 april 2001 18:26 schreef -polle- het volgende:

in bij altavista.com, ff downloaden en gaan. Natturlijk is de kans groot dat je dan ook op iemand anders zijn key zit te spelen, maar dan kan je tenminste wel spelen totdat je Sierra hebt overtuigt.
Sorry ik lach even heel hard... :+
Daarmee krijg je GEEN werkende CS-key...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
Op donderdag 05 april 2001 18:26 schreef -polle- het volgende:

tja, dat zou ik kunnen doen, maar dan zit er iemand anders zonder cd-key en dat is ook lullig damn ......|:(

Ik neem aan dat schelden bij dynabyte ook niet lukt?

Verwijderd

Polle, die key gens voor cs werken dus niet he. Is alleen om singleplay hl te kunnen spelen. Zo snel je op internet komt pakt ie em niet meer.

Maareh...sjah ik heb ook een origineel, HL Generations zitten 3 bruikbare keys bij :) (CS Key, HL key (gwoon ff cs van I net plukken) en met de key van OF heb ik ook al gespeeld)
Duz wat dat betreft geen prob voor mij...

Verwijderd

wat? het is mooi JOUW key en die ander kan dus mooi oprotten! gewoon sierra in nl contacten en ff een kopie van je bonnetje laten zien.

Verwijderd

Ah jij dus ook. Installeer dan gwoon HL (met bijbehorende key (dus een andere als die van cs) en pluk cs van internet.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Kijk even rond bij je vrienden en rip een van hun CD keys.

Heb ik ook gedaan, van iemand die het nooit online speelt en bij die HL nu in de kast ligt te verrotten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Palomar
  • Niet online
gewoon ff teruggaan naar dynabyte en zeggen dat ie het niet doet (cd wordt niet gelezen ofzo).. geven ze je zo een nieuwe doos mee :)

Verwijderd

-Bibliotheek
-Videotheek
-Koop de game, zeg dat het voor verjaardag is en kijk de key, en ruil om.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb destijds eens contact gehad hierover met Sierra toen ik hetzelfde probleem had. Ik zou de originele handleiding moeten opsturen om een nieuwe key te krijgen.

Ja dag, dacht ik nog, dan ben ik m''n handleiding zeker kwijt... gelukkig loste het probleem zichzelf al snel op.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 18:00 schreef xxxMaverick het volgende:
Ok, ik heb de OFFICIELE half-life generation gekocht. ( bonnetje zal ik straks inscannen0 nu probeer ik dus online te spelen, maar nu zegt i ''cd-key currently in use'', please try again later!

|:(|:(|:(

koop je eens wat officieel krijg je dit, is het een bug? ik snap er niks van, help?
Gewoon naar de toko gaan we je ''m gekocht hebt en zeggen dat je key in use is en dat je een nieuwe wil...

ps. als ze je niet geloven, ga je die tent niet uit, totdat ze zelf dat spel daar met die key online proberen te spelen ;)

Verwijderd

foute invullen en nog een keer de echte gebruiken en hij doet et.....
Pagina: 1