Toon posts:

[BC3] Flanker 2.0 / 2.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie speelt dit allemaal? Ik heb het gisteren gekocht, omdat ik eens benieuwd was na een flight sim. Zat te twijvelen tussen 3 sims:

Flanker 2.0
Falcon 4.0
Combat Flight Sim van M$

Het is dus Flanker geworden omdat de keus eigenlijk tussen de eerste en de laatste was, omdat ik Falcon 4.0 nergens kon vinden
zonder dat ie besteld moest worden.

Zo, wie heeft er nog een paar leuke tips voor me om goed te worden in Flanker. Ik denk dat het erg lang gaat duren en veel toets combi''s uit het hoofd leren wordt, maar ik heb er zin in.

Zo, kom maar op met je tips / ervaringen

Verwijderd

Topicstarter
voor de gene die Flanker niet kennen heb ik even een ingame shot gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.perryd.demon.nl/Flanker.jpg

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

De hardcore simmer hoort gewoon beide titels te hebben :) Beide titels hebben hun sterke en zwakke kanten, ''tis lastig een keuze te maken.

edit:
Oh, dat had je al gedaan ;) Tips heb ik niet voor je, ik vlieg zelf als een dronken zwabber (maar dat zou ook aan de Flanker kunnen liggen :P )

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar zoals ik al een beetje duidelijk probeerde te maken, ik ben (nog) geen hardcore simmer.

Dit is m''n eerste echte flight sim die ik gekocht hebt, vandaar dat ik ook om wat tips en ervaringen vroeg :-)

Verwijderd

HEEEEEEEELE goede sim die je daar gekocht heb.. zoniet de beste..
ERRUG realistisch, gameplay is ook zeer goed (Wat ook belangerijk is) en multiplay rules!
En das jammer met F.4.0 want daarin zuigt de multiplay behoorlijk en F4.0 vraagt veeeeeeeel meer van je pc in campaign mode.. wat ook jammer is
maar goed F2.0 is de bom :9~ zeker in multiplayer.. mooie avonturen gehad hehe ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog niet goed genoeg denk ik om aan een multiplay te beginnen. Moet eerst proberen om het vliegen onder controle te krijgen. Bij de training is het wel al gelukt om een paar vliegtuigen uit de lucht te knallen, maar ik denk zodra ik een multiplayer sessie begin heel erg vaak met parachute uit vliegtuig mag springen :)

Verwijderd

Topicstarter
[schopmode] niemand meer ervaringen of tips? [/schopmode]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

tip 1: neem een HOTAS
tip 2: RTFM form front to back and back to front
tip 3: speel in realistic mode
tip 4: RTFM again
tip 5: KOOP EEN HOTAS!!!!!!
tip 6: RTFM tot je hem uit je hoofd weet

dat was het wel :) ow en vergeet niet de manual te lezen en een HOTAS aan te schaffen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt :)

Manual ligt al onder m''n kussen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

in principe zijn dat de basics, daarna gewoon als je alle metertjes en knopjes enmodes etc weet,m ga je lekker vliegen,en push je de limits van de flanker (en die liggen best wel hoog) belangrijk is weet dat je weet wat je vliegtuig kan en onder welke omstandigheden, dus je moet al je metertjes kunnen uitlezen en weten wat ze beteken, want een stall in een dogfight is een brief aan je nabestaanden :D
The department of defense regrets to inform you that your sons died, because they where STUPID!!!

- Goose tegen Mav nadat ze zijn "gekilled" >:)

Verwijderd

Topicstarter
en hoe lang duurt het een beginner om de basics onder de knie te hebben, kan je daar een schatting van maken??

oh, was het maar 4 uur......weer lekker naar huis toe en kan ik weer lekker in m''n jet stappen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

verschilt per persoon, gaat wel redelijk snel hoor,

the manual is puur beetje stampen, vervolgens ga je gewoon lekker vliegen (niet te laagt vliegen als je bommen gaat gooien >:)

Verwijderd

Wel een strak screenschot zeg :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 april 2001 10:03 schreef Matt het volgende:
Wel een strak screenschot zeg :9~
Dank je :)

Verwijderd

Topicstarter
schop