Ik heb Hitman pas gekocht. Maar nu kom ik niet verder in level 1 (na de training). Ik moet die vent killen, met een gun. Maar waar ligt dat gun (sniper rifle).
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt
Verwijderd
Verwijderd
:?:?:?Op donderdag 05 april 2001 15:58 schreef Erico het volgende:
Maar ik heb ook geen geld!!
Idd, vergeet geen kogels te kopen anders heb je er niks aan. Dus, als je dat gedaan heb, loop je fijn naar een positie op het dak, pak je je sniper rifle MET KOGELSje moet alleen niet vergeten WEL de kogels voor de sniper rifle erbij te kopen, want volgens mij zitten die er niet standaard bij...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
eentje om precies te zijn... en waarom als een gek wegrennenOp donderdag 05 april 2001 16:33 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
[..]
Daarna wel als een gek van dat dak af (Peter Koelewijn :?) omdat er allemaal helikopters aan komen om je neer te schieten!
Verwijderd
Ik heb wel eens gehad, dat ik door die eikels in de helikopter ben afgemaaktOp donderdag 05 april 2001 17:09 schreef hardenberg het volgende:
[..]
[knip]en waarom als een gek wegrennen[/knip]
Negeren is vooruitzien
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq