Toon posts:

[BC3] Hitman Codename 47

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Hitman pas gekocht. Maar nu kom ik niet verder in level 1 (na de training). Ik moet die vent killen, met een gun. Maar waar ligt dat gun (sniper rifle).

Alvast Bedankt

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Die rifle HEB je.. Start het level, neem standaard wapens en spelen maar...

Sniper zit in het koffertje dat je meesjouwt.

Verwijderd

je moet alleen niet vergeten WEL de kogels voor de sniper rifle erbij te kopen, want volgens mij zitten die er niet standaard bij...

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb ook geen geld!!

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 15:58 schreef Erico het volgende:
Maar ik heb ook geen geld!!
:?:?:?:?

Als je begint heb je toch zn lapper, waarin je allemaal items kan kopen. Je krijgt van te voren al de beloning voor het halen van de missie.
je moet alleen niet vergeten WEL de kogels voor de sniper rifle erbij te kopen, want volgens mij zitten die er niet standaard bij...
Idd, vergeet geen kogels te kopen anders heb je er niks aan. Dus, als je dat gedaan heb, loop je fijn naar een positie op het dak, pak je je sniper rifle MET KOGELS:P en dan ga je dat blauwe (of rooie, kweenie welke het ook al weer is) heel fijn door zn kop schieten.

Daarna wel als een gek van dat dak af (Peter Koelewijn :?:P) omdat er allemaal helikopters aan komen om je neer te schieten!

Zo, hopelijk heb je hier wat aan, ga ik weer fijn Diablo 2 doen :)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10

Copyman

Dode muis

Volgens mij heb je aan het begin ook al wel geld ja ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Je hebt in het begin zelfs al kogels
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djekkie/hitman.gif
Hoe kan je daarnu overheen kijken :?:?:?

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 16:33 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:

[..]

Daarna wel als een gek van dat dak af (Peter Koelewijn :?:P) omdat er allemaal helikopters aan komen om je neer te schieten!
eentje om precies te zijn... en waarom als een gek wegrennen :? die Jap doodschieten is veel leuker :)
je moet de rooie Jap neerschieten..zie anders www.gamespot.com daar staat een walk through.

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 17:09 schreef hardenberg het volgende:

[..]

[knip]en waarom als een gek wegrennen :? [/knip]
Ik heb wel eens gehad, dat ik door die eikels in de helikopter ben afgemaakt :'(
Naja kwam ook omdat ik half lag te slapen:Z

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Bzzje

Negeren is vooruitzien

je kan toch echt ook gewoon die gast uit de chopper knallen, dan heb je nog een m60 erbij ook B-)

Negeren is vooruitzien

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 14:01
uhm, in level 1 moet je idd die vent neerknallen, maar je hebt maar 1 kogel, en dus zuiver door z''n kop heen jassen.

Dan maken dat je wegkomt, want er komt een heli, en zsm naar je auto vluchten...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Pagina: 1