Toon posts:

[BC3] Age Of Wonders - PBEM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst "Age Of Wonders" voor 15 piek uit de budgetbak gevist en vind het een heerlijke Warlords-kloon :9

Heeft misschien iemand dit spel ook en zoja, eventueel zin in een PBEM (Play-By-EMail) game?

Verwijderd

Ik heb hem ook. Age of Wonders is echt een van de beste turnbased strategy games die ik heb gespeeld. Alleen jammer dat melee heroes zo verschrikkelijk veel beter zijn dan spellcasting heroes in multiplayer.

Age of Wonders 2 komt er trouwens ook al aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook gemerkt ja. Heb het eigenlijk alleen nog maar multiplayer gespeeld over een LAN, met z''n 2-en proberen de hele kaart over te nemen, *zwaar* werk met 10 opponents op Knight difficulty :7

Hoe is de campaign trouwens? En toch vraag ik het nog een keer, zin in een E-mail game? *D

Verwijderd

Ik heb hem ook :)

Wel een gruwelijke gedachte dat mijn laatste savegame nu alweer bijna een jaar geleden is *schaam schaam*...

Binnenkort wil ik hem weer gaan spelen. Maar voor ik eraan begin wil ik eerst Project IGI uitspelen zodat ik die van m''n HD kan lazeren... maar dat vervloekte 12e level is nog best wel pittig :)

Anyway, om een lang verhaal kort te maken: ik heb er wel zin in.

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 12:08 schreef Jack Frost het volgende:
Hoe is de campaign trouwens? En toch vraag ik het nog een keer, zin in een E-mail game? *D
De campaign is erg goed trouwens, alleen dat laatste scenario is kl*te. De diplomacy opties gaan je dan zitten zieken.

Ik heb geen ervaring met PBEM sessies, wat moet ik me daarbij voorstellen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 april 2001 14:32 schreef drexciya het volgende:
Ik heb geen ervaring met PBEM sessies, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Je speelt om de beurt, zoals in classic mode, en als je beurt voorbij is, dan stuurt AOW de savegame door naar de volgende speler (kunt ook handmatig doorsturen). Die speler ontvangt hem dan via Email, stopt hem in de goede directory, start het spel, laadt een Email game en doet zijn beurt,.. etc etc etc...

Ja, het gaat wel langzaam, maar je hoeft niet allemaal tegelijk online te zijn om het spelen..
Pagina: 1