Toon posts:

[BC3] B&W op een niet zo goeie pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien of B&W zal draaien op een p2 400mhz voodoo 2 met 64 ram? want ik weet niet of ik hem dan moet kopen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het zal gaan maar wel brak :)...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hmm, als iemand mij de iso stuurt kan ik m testen op een p2 400 met viper 550.:+

(Dit is geen warezrequest en ik verwacht hier ook geen serieuze reacties op)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

een klasgenoot heeft em werkend op een P200 met een Voodoo1 (zij het lowest detail in 640x480, maaruh :+) :)

Verwijderd

Topicstarter
ok das mooi dan moet ik hem maar op 400x300 draaien:) ik koop hem toch wel

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik wacht in ieder geval tot de engelse versie uit is gekomen. Of er patches zijn om engelse te maken van nederlandse:( versie.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb hem op een celery 300@375, 256 mb ram en een voodoo 3 @ 160, en hij draait goed op 640x480, maximum detail.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik draai hem op een P2 450, 192MB, Voodoo2 SLI.

De resolutie waarin ik draai weet ik zo even niet... maar ik heb hem op low detail en ik moet zeggen dat ik dat niet geweldig vind spelen.

Level 1 was te doen, want daar liepen niet zoveel mannetjes rond. Het gaat in level2 al vrij schokkerig. Ook heb je dat er op low detail objecten op een afstand gaan verdwijnen en alles.

Probeer op die manier maar eens iemand z''n verloren schaapjes te vinden..... ''t is geen doen.

Plus dat ik wel eens last heb van control die niet willen reageren. En m''n creature staat wel eens stil zonder nog in beweging te komen.

In dat geval moet ik dus rebooten.

''k Heb zelf het idee dat dit komt omdat het zo brak draait. Heeft iemand anders dit probleem wellicht ook?

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51
Ik heb em zelfs op een 166 (overgeklokt naar 188) MMX met VooDoo 1 4 MB en 48 MB intern nog draaien... Brak, heel brak... loopt veel vast, maar hij draait... >:)

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 20:53 schreef YakuzA het volgende:
Ik wacht in ieder geval tot de engelse versie uit is gekomen. Of er patches zijn om engelse te maken van nederlandse:( versie.
Die patch komt eraan volgens een admin van het forum van Black and White.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En deze doe ik ook dicht :).. Het zal dus wel draaien op je pc alleen NIET goed.
Mocht je perse dit topic weer open willen mag je me via icq/mail overtuigen.
Pagina: 1