Toon posts:

[BC3] De Handgranaten van Counterstrike :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij ff het script vertellen waarmee je automatisch He''s Koopt - Selecteerd en gooit?
Please.
Dan kan ik ze ook eens teruggooien ipv alleen maar opvangen >:)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
Nee dat is zo lame he?

Verwijderd

als ik het al zou weten zou ik het je toch niet vertellen want dit is als je het mij vraagt gewoon cheaten!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
cheaters moeten opgeknoopt worden
bah bah verpesten het hele spel :(

PIII 800@804 Mhz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ten eerste, dit is geen cheat.
het is gewoon een simpele bind!

// *****************************************************
// Deze bind gooit een FLASHBANG.
// zet in je config.cfg het volgende: bind "X" "+flash"

alias bewareflash "say_team I''m throwing a FLASHBANG - Cover your eyes!"
alias +flash "bewareflash; weapon_flashbang; wait; wait; wait; wait; +attack; wait; wait; wait; wait"
alias -flash "wait; wait; wait; wait; -attack; wait; wait; wait; wait; lastinv"

// Deze bind gooit een HE GRENADE.
// zet in je config.cfg het volgende: bind "X" "+hegrenade"

alias +hegrenade "weapon_hegrenade; wait; wait; wait; wait; +attack; wait; wait; wait; wait"
alias -hegrenade "wait; wait; wait; wait; -attack; wait; wait; wait; wait; lastinv"

// Deze bind gooit een SMOKE GRENADE.
// zet in je config.cfg het volgende: bind "X" "d_on"

alias +smokegrenade "weapon_smokegrenade; wait; wait; wait; wait; +attack; +attack; wait; wait; wait; wait"
alias -smokegrenade " wait; wait; wait; wait; -attack; wait; wait; wait; wait; lastinv"

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:53
geen cheaten is dat.
denk ik :?

Verwijderd

nee DUH
natuurlijk is dat niet cheaten, je mag gewoon scripts maken hoor, ik bedoel
bind H "Say OELOEBOELOE" is toch ook niet verboden

DOH
je cheat pas als je met een programma, plugin, mod or whatever targetlocked e.d.
dit is gewoon handig, en ze kunnen het niet disablen, want dan kun je uberhaupt niet meer binden (misschien moeten ze, als jullie dit een slecht iedee vinden, de term alias verbieden ofzo....)

iig, het is niet cheaten, maar gewoon een script...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
martun snapt het helemaal ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

het is misschien geen cheat maar toch moeten jullie toegeven dat het 1: lame en 2: fuckin onrealistisch is!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik heb alleen koopscriptjes voor het kopen van wapens, want ik ben heel erg lui en ik heb geen zin om dat allemaal in te tikken.:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 18:28 schreef YakuzA het volgende:
Ik heb alleen koopscriptjes voor het kopen van wapens, want ik ben heel erg lui en ik heb geen zin om dat allemaal in te tikken.:)
Voorbeelden??

Want ik heb net die handgranaten uitgeprobeerd.
En vet handig!!!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Tsja, zullen we maar over bunnyhoppen gaan beginnen? Ik werd ook afgezeken omdat ik dat dom en onrealistisch vond... Dus Emperor en EZ_Ruudje, ik ben het met jullie eens.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
het is misschien geen cheat maar toch moeten jullie toegeven dat het 1: lame en 2: fuckin onrealistisch is!
euhh...met je muis scrollen granaat selecteren is realistisch....
in het eggie kan je zo''n ding ook snel in je handen pakken.....

cs is niet realistisch......

Verwijderd

Ik weet niet of het cheaten is, maar ik vind het wel een beetje op cheaten lijken. ik :r op cheaters, misschien bedoel je het nie zo dat kan, maar degene die express cheaten:jullie zijn echt zielig
BTW check naar mijn signature

Verwijderd

ja dat bunnyhoppen slaat HELEMAAL NERGENS op!gelukkig speel ik alleen maar op servers met GOEIE admins die cheaters gewoon meteen een BAN geven.........ik :r:r:r:r:r:r:r:r:r op cheaters!!!!!!!

• Dr_Frickin_Evil
Het is niet echt cheaten, maar het is gewoon zwaar lame. Maar goed, granaten of niet, ik 0wn je toch wel >:)

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 20:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Het is niet echt cheaten, maar het is gewoon zwaar lame. Maar goed, granaten of niet, ik 0wn je toch wel >:)
maar natuurlijk:r

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 april 2001 19:11 schreef jordyb het volgende:

[..]

Voorbeelden??

En vet handig!!!
Ok een kleine selectie
F1 t/m F12 zitten helemaal vol met wapens+ammo+armor
q=prim ammo
w=sec ammo
k=crosshair color veranderen.(geen cheat)

PSN

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 04 april 2001 19:11 schreef jordyb het volgende:

[..]

Voorbeelden??

En vet handig!!!
doe es een search op CS scripts in spielerij, mijn hele fastbuy script staat hier ergens, dus leef je uit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
speel dat spel gewoon zoals het hoort zonder al die sjit......:r

PIII 800@804 Mhz

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op woensdag 04 april 2001 18:22 schreef martun het volgende:
nee DUH
natuurlijk is dat niet cheaten, je mag gewoon scripts maken hoor, ik bedoel
bind H "Say OELOEBOELOE" is toch ook niet verboden

DOH
je cheat pas als je met een programma, plugin, mod or whatever targetlocked e.d.
dit is gewoon handig, en ze kunnen het niet disablen, want dan kun je uberhaupt niet meer binden (misschien moeten ze, als jullie dit een slecht iedee vinden, de term alias verbieden ofzo....)

iig, het is niet cheaten, maar gewoon een script...
Een script echter dat duidelijk het spel serieus anders maakt dan de makers dat hebben bedoeld...

Als het idee was dat je aan een stuk door granaten kon gooien, dan hadden ze je wel de mogelijkheid gegeven om er 20 mee te nemen.

het is niet voor niets dat je het bij 1 moet houden.

Buy scripts, prima, select en throw scripts ook best. dat veranderd niet essentieel iets aan het spel.

maar in prodigy vanachter een kist iedere seconde gedurende anderhalve minuut een granaat door de hal pleuren is hoogst irritant, en zeer beslist NIET als realistisch te ervaren.
bla bla bla, denk je dan, maar was het nou niet het realisme van het spelletje dat de bron van het succes is?

Granade scripts vallen in mijn ogen min of meer onder cheaten. :(

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:43

Wimo.

Shake and Bake!

Haha leuk al die ''anti-cheaters'' in ieder cs topic :7

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Op woensdag 04 april 2001 23:22 schreef Wimo. het volgende:
Haha leuk al die ''anti-cheaters'' in ieder cs topic :7
[Beetje off-topic]
En mensen met een Boomslang zijn ook cheaters! Net zoals lui die met een hoge resolutie spelen! En iedereen die z''n mouse sensitivity opdraait! En de Gamma correction aanzet! En iedereen met een lage ping is ook cheater!

Ik had gehoopt dat men het verschil toch ziet tussen:
1) Een sukkel (Iefje) die om speed cheats bedelt
2) Een speler die zijn functionaliteit in het spel wil uitbreiden

[/echt wel off-topic]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
cheaten???

NOT dus
dat heet ''BINDS''

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Dr_Frickin_Evil
Nee natuurlijk zijn binds over het algemeen geen cheats, maar stel je hebt 16000$ (max in CS dus). Dan kun je dus in enkele sec 16000/300=53 granaten gooien. Knappe speler die die allemaal kan ontwijken. DAT vind ik dus lame, niet perse cheaten, wel lame. Zoals al eerder gezegd is, speel het spel zoals het hoort (buyscripts heb ik het dus niet over) of speel het gewoon niet.

• Captain Pervert
Een script echter dat duidelijk het spel serieus anders maakt dan de makers dat hebben bedoeld...
Precies. Ben het met dat hele verdere verhaal helemaal eens btw...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ben het er helemaal mee eens. Mensen die MEER dan 1 granaat hebben per ronde zijn gewoon lame

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 05 april 2001 18:26 schreef FastDevil2000 het volgende:
ben het er helemaal mee eens. Mensen die MEER dan 1 granaat hebben per ronde zijn gewoon lame
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Vind je het ook lame als je 2 flashbangs meeneemt ofzo, dat zijn ook granaten. :)

PSN

• Captain Pervert
Op donderdag 05 april 2001 21:31 schreef YakuzA het volgende:

[..]

|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Vind je het ook lame als je 2 flashbangs meeneemt ofzo, dat zijn ook granaten. :)
Maar dat is het standaard maximum in het spel. Als je maximaal 1 of 3 of 10 kon kopen, het was allemaal prima geweest.

Waar het dus OM GAAAAAAAAAT... zucht... is het feit dat je aan dat maximum voorbij gaat. De makers vonden het kennelijk het beste om iedereen 1 granaat bij zich te laten hebben, en daar heb je je maar naar te schikken.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
lul niet zo man....

mensen zeiken toch ook zo dat campen dom is enzo...

als iemand langer speelt dan 2 maanden kan hij zich vast nog wel herrinneren dat je toen f*kking snel kon lopen MAAR DAT HEBBEN ZE VERMINDERD!!

dus het is duidelijk dat je niet hoort te rushen toch :?

en dat ZEIKT NOG IEDEREEN OVER CAMPERS!!

dit heeft eigenlijk niet zo veel te maken met buyscripts maar die gasten die lullen "dat de makers het niet hadden bedoeld" ff te laten zien DAT DAT DUS NIET ZO IS!!!

buyscripts roelen gewoon :+

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik vind dat je natuurlijk niet 53 HE granates met gooien per minuut, maar het is ook zo dat je toch in elk spel gebruik maakt van de mogenlijkheden?

en als je granaaten kan kopen ben je dus niet op de plaats waar je begint, en dus vind ik het niet _ECHT_ lame

en zelfs als je alleen maar granaaten gooit kan iemand anders je zo in je rug knallen dus eigenlijk vind ik het gewoon kunnen

{let niet op de goede nederlandse zinnen}

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gisteravond op gamepoint anders behoorlijk wat lol gehad met grenades..

Was op dust, als t en iedereen kocht HE grenade, rende ri. gang, gooide de grenade en liep terug om een nieuwe grenade te halen. Was ERG grappig om te zien. Als ct moest je niet in de gang komen.. (1 grenade per 3 seconde)

Maar vind je dat nu cheaten? gewoon op een afstandje wachten en je rost de tegenstander die loopt te werpen toch later af?

Buyscripts rouleren. kan je teminste in 4 seconde teminste alles halen wat je nodig hebt.

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

"Gooide een granaat en rende terug om een nieuwe te kopen..."

da''s wel een iets ander verhaal he?
Als je dit als team goed afgesproken krijgt, dan heb je het geweldig onder controle.

da''s heel wat anders dan op een plekje stil staan en gedurende anderhalve minuut alleen maar granaten weg flikkeren.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Emperor jij bent een kanshebber voor mijn top10 CS newbie verkiezing...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 17:57

Vos

AFCA

I agree :P

Verwijderd

Om dat granaat shit gebeuren vind ik cs_assault ook kut map.

Zit altijd wel een grapjas die ff 5 granaten in je hol stopt als je in vent(buis) zit.
Of je nou teammate bent of niet, voelen doe je wel..

Vind buy scripts gewoon lui, ik druk gewoon elke ronde : n2 n4 n5 n3 n3 b41 b31 ;
n = eqeuip
b = hoofdmenu
; = mijne enige alias, die koopt alle ammo ;)
Wat koop ik? ;) (mensen die ik vaak tegenkom op GoT weten het denk ik wel :) )

Kunnen mensen met buy script voor wapens, ALSJEBLIEFT die T)$# text eruit halen.

Het kan je team (of.. kan mij iig niet schelen :P ) echt niet schelen wat voor een gun jij koopt.

Voor mijn part loop je met peperspray rond.

btw: ik vind die auto buy scripten gewoon om op te :r :r :r
Er zit niks voor niks een maxium aan.

[GoT]Dutch Commando

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op vrijdag 06 april 2001 22:54 schreef Paestero het volgende:
[..]
Kunnen mensen met buy script voor wapens, ALSJEBLIEFT die T)$# text eruit halen.
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens, ik word af en toe wel een beetje boos op die gozers die elke keer weer automatisch blaten wat ze hebben gekocht.:r:r:r

PSN

Verwijderd

Topicstarter
Lollig Zo veel replies
terwijl het andwoord allang gegeve is :)
Maar ga lekker door zo :7

• Dr_Frickin_Evil
Op vrijdag 06 april 2001 23:03 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens, ik word af en toe wel een beetje boos op die gozers die elke keer weer automatisch blaten wat ze hebben gekocht.:r:r:r
Argh ja daar erger ik me ook altijd kapot aan. Wat geef ik er nou om wat een ander voor wapens heeft?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op vrijdag 06 april 2001 23:33 schreef ASSlayer het volgende:
Lollig Zo veel replies
terwijl het andwoord allang gegeve is :)
Maar ga lekker door zo :7
Als je nutteloze replyes zo leuk vind moet je dit maar lezen.:)

PSN

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha dat zijn wel heel nutteloze reply''s ja

Verwijderd

dan blijf je toch ander halve minuut wachten zodat er geen gekocht kunnen worden.

Runner

Verwijderd

jij en ownen >:) ????

laatste keer dat ik je zag op een public maaide ik alleen maar kogels door dat koppie van je :p ?? (dus geen he''s) :p
welke clan zit je??
dan gaak je ff uitdagen

Verwijderd

Nee natuurlijk zijn binds over het algemeen geen cheats, maar stel je hebt 16000$ (max in CS dus). Dan kun je dus in enkele sec 16000/300=53 granaten gooien. Knappe speler die die allemaal kan ontwijken. DAT vind ik dus lame, niet perse cheaten, wel lame. Zoals al eerder gezegd is, speel het spel zoals het hoort (buyscripts heb ik het dus niet over) of speel het gewoon niet.
Whahahah 53 granaten... Je moet die granaten toch ook GOOIEN... Dat kost ook TIJD. Ik heb een scrippie gemaakt, die de granaat KOOPT en pakt... En je moet zelf gooien... De maximale grenade spam is 1 granaat per seconde ongeveer...

Trouwens Neighbour daag mijn nieuwe clannetje maar uit >:)... HQ (High Quality).

Verwijderd

Hmm...grenades....ach ik haat die dingen want om de een of andere reden stuiteren die dingen altijd terug en mol ik dus mezelf of een teamm8 |:(

Geef mij maar flashbangs, zijn vooral in Inferno ideaal als je t bent (om in dat lame ct sniper hokje te gooien >:))

[-NOFX-]Voodoo Glow Skull

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ach die gasten die zeggen wat ze gekocht hebben kan best handig zijn hoor, dan weet ik achter wie ik aan moet lopen zodat als hij dood gaat ik zijn wapen kan jatten >:):P

nah maar is idd irritant,

flashbangs zijn klote, daarom heb ik speciale flashbang bind gemaakt die ook zegt dat ik een flashbang gooi, zodat mijn teammates zich erop kunnen voorbereiden, niets irritanter dan verblind worden tijdens een rush door de flashbang van een teammate achter je :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
btw: ik vind die auto buy scripten gewoon om op te
Er zit niks voor niks een maxium aan.
Met auto-buy script koop je echt niet meer dan het maximum hoor... |:(
Je koopt het alleen sneller....ik heb geen zin om al die knoppen in te beuken als het ook met 1 of 2 knoppen kan. En lui die 8 sec. nodig hebben om te kopen die heb ik dan in sommige servers (zonder kooptijd) al neer gemaaid :)

Verwijderd

Ja maar dan krijg je weer van die newbz die gaan zeiken over dat je zo snel in hun base bent :( :r
Pagina: 1