[BC3] Worms World Party

Pagina: 1
Acties:

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
ik weet niet of er hier mensen zitten die em al gespeeld hebben, maar ik vind em echt hartstikke gaaf, niet veel nieuwe wapens t.o.v. deel 3

MAar dit is voor mij het eerste deel dat ik online speel (heb alle delen origineel) en vind het echt geweldig, bij alle andere versies had ik nooit een tegenstander, en kwam ik niet verder dan af en toe een keer tegen de computer spelen, dus dit is voor mij de ideale oplossing.

Vooral gaaf als je met 6 lui tegelijkertijd speelt. Staan er een keer 3 spelers zo bij elkaar op een hoopje, hoppa banana bomb erheen :7

Zijn er hier nog meer mensen die het al online spelen, meet me there Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~cdoeser/worm.gif

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 14:21

JK

Ik heb ''m binnenkort denk ik wel op m''n Dreamcast. Heb ook Worms armageddon.. wel geinig. Speelde de allereerste Worms vroeger op m''n Amiga. En dan gewoon ook m''n eigen levels maken enzo... was zeker wel dolle pret :)

Verwijderd

Heb hem ook op mijn 486 gespeeld, sindsdien niet veel veranderd aan de gameplay en aan de wapens!;(
heb het nooit via i-net of netwerk kunnen spelen, mischien wel grappig :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb worms World party net gedowned >:) >:) >:) >:) >:) >:)
dus ik ga vanavond ook maar es worms online spelen 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 17:27 schreef Geppie het volgende:
Same here :)

Verwijderd

Worms = cool 8-)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
Inderdaad. Bij mij is ie in het Nederlands, dat is wel minder. Toch maar de Engelse versie gaan instaleren. "Wacht jij maar" klinkt toch niet echt goed :).

Verwijderd

Heb hem ook op mijn 486 gespeeld, sindsdien niet veel veranderd aan de gameplay en aan de wapens!
Waarom zouden ze??? De gameplay roelt en de wapens zijn dikke humor. Maareh...ik ga dat spelleke maarres zoeken..team17 heeft toch gezegd dat worms 3 de laatste zou zijn of ben ik nou gek??

Verwijderd

HALELUJA B-)

worms is gewoon een kickass spel. Ze hoeven niets aan de gameplay te veranderen en aan de graphics ook niet het speelt gewoon bruut en meer boeit niet :)

Verwijderd

Ik denk niet dat ie al in de winkel ligt, ik probeer em al een paar dagen van internet te halen maar dat lukt nog niet echt :(

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Nou ik zag dus laatst een demotje van een 3d engine met cartoon uiterlijk. Dus als je het beeld stil zou zetten dan zou het ook net lijken op een stukje uit een tekenfilm.

Dit is dus precies wat ze in Worms nodig hebben. Gewoon lekker 3d maar toch een cartoon sfeertje.

Voor de rest: WORMS KICKS ASS!!

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

nee gewoon 2D. NIETS ALLES MOET IN 3D!

Ik begrijp het niet hoor waarom moet alles tegenwoordig in 3D :?
Een spel wordt er vaak echt niet beter op hoor. Sommige spellen horen gewoon in 2D te zijn.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07

ko9

Op vrijdag 06 april 2001 09:45 schreef The Dude het volgende:
nee gewoon 2D. NIETS ALLES MOET IN 3D!

Ik begrijp het niet hoor waarom moet alles tegenwoordig in 3D :?
Een spel wordt er vaak echt niet beter op hoor. Sommige spellen horen gewoon in 2D te zijn.
Zoals GTA, want GTA3 gaat absoluut zuigen! :(
(vooral de gameplay denk ik)

maar........ dit topic ging over Worms geloof ik. Dat spel is echt supercool, maar ligt Worms World Party in de winkel ofzo dan? ik heb er nl nog nooit van gehoor :?

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
Hij moet vanaf vandaag al wel te krijgen zijn in de shops.

Armageddon wapen is leuk, gaat * dood van

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Waar kan je de demo downen? Het kan niet op wwp.team17.com
Wie weet het?

Verwijderd

Demo versie ervan is er nog niet denk ik, ik heb die in iedergeval nog nergens gezien.

Maar ik zag Worms World Party gister al wel bij de Freerecord liggen voor 80 piek. :)

Verwijderd

Hey die wwp is wel lache maare ik heb een vraagie:
Welke porten gebruikt die game en wat voor een connectie is het?? (udp?? tcp???) dan kan ik de porten mooi mappen!! want nu kan ik geen games hosten! :'(

Verwijderd

Ik speel nou ongeveer een week Worms WP en het roeleert echt zwaar!!! *D

/me is weer ''es verslaafd 8-)

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
ik ben momenteel D-lined van de server (wat dat ook mag betekenen ) en ik kan niet joinen...

komt omdat ik handmatig op die chatserver via irc ben ingelogd :(

hoop dat dit maar tijdelijk is..

en idd weet iemand wat die poorten zijn die je moet open knallen om een game te kunnen hosten?

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 17:27 schreef Geppie het volgende:
Kan je me ff via ICQ zeggen van welke site je m hebt?? Als iemand anders t weet mag dat ook wel...
BVD.

Verwijderd

Dizzle had het volgende te melden:
ik ben momenteel D-lined van de server (wat dat ook mag betekenen ) en ik kan niet joinen...
Ik ben absoluut geen iRC-god, maar volgens mij is d-linen hetzelfde als bannen (correct me if I''m wrong). De Team17-crew bant iedereen van de WormNet-servers waarvan zij het vermoeden hebben dat ze met een niet-officieel-in-de-winkel-gekochte-versie spelen en de mensen die gewoon erg irritant zijn.

Jammer maar helaas, dr is weinig (nix eigenlijk) aan te doen |:(

En over die porten... dit staat er in de readme:
Firewall Support
In addition to the firewall settings being set in the server configuration, the firewall administrator must make available port 6667 (outgoing) and the high ports (client side). Internet connection uses both Http (World Wide Web) and IRC (Internet Relay Chat) protocols, the IRC protocol uses a single TCP socket connecting to port 6667 on the server (client port is normally a random high port).
Een beetje wazig verhaal waaruit blijkt dat ze volgens mij een random port gebruiken :?

Anyway, ik ziet hier achter een NAT-router en ik zou (net als de anderen in deze draad) erg blij zijn als iemand wat opheldering kan geven over de gebruikte ports zodat ik weet wat ik moet forwarden... want als je zelf kan hosten is het een stuk leuker :7

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

port 6667 en port 80 maak ik daar uit op.. :)

Verwijderd

Hehe, ja... maar das alleen voor de chat, niet voor het hosten van een game :P

Trouwens, de port is 6676, het staat verkeerd in de readme.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Op donderdag 05 april 2001 18:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Inderdaad. Bij mij is ie in het Nederlands, dat is wel minder. Toch maar de Engelse versie gaan instaleren. "Wacht jij maar" klinkt toch niet echt goed :).
"wacht jij maar" is juist heeel droog met dat leipe stemmetje

en GTA3D kan best leuk worden lijkt me

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 12:05 schreef wicher het volgende:

[..]

"wacht jij maar" is juist heeel droog met dat leipe stemmetje

en GTA3D kan best leuk worden lijkt me
Met dat zelfde leipe stemmetje: "Heb Ik dat weer"

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
hmm..
ik hoop neit dat ik perm gebanned ben van die server :/

Verwijderd

Als je een proxy hebt, kun je daarmee proberen in te loggen (instellen bij de internet-options).

Dan omzeil je je ban.

• Dizzy

Dizzy

Where am I?

Topicstarter
ik kom weer op de server, iemand zin in een potje???

challenge me ! :)

Pagina: 1