Toon posts:

[BC3] [SNES] programmeerbare cardridge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand informatie over het ombouwen van een normale (dus geen FX ofzo) SNES cardridge (met een eprom dus), zodat je vanaf de PC spellen kan uppen naar deze cardridge ... ????

Voor de gameboy is het al gelukt! maar voor de SNES is er weinig te vinden :'(

::AlienX::

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
NOU HET ZOU WAT VRIENDELIJKER ZIJN GEWEEST ALS JE HET TOPIC NIET IN HOOFDLETTERS HAD GESCHREVEN.

Verwijderd

Topicstarter
MAAR DAARDOOR VALT ''T WEL OP!

ik ben al zolang op zoek, ik wordt er een beetje gaar van......

Verwijderd

Ik weet nix van het ombouwen van zo''n cartridge maar dat er copyboxen zijn noor de SNES waarop je 95% van de spellen kan spelen doormiddel van gewone floppies.
Ik heb nog wel een 24M box liggen, goed voor spellen TOT 3MB.

Verwijderd

Topicstarter
Wat kost zo''n box? en kan je hem dan op de SNES(dus TV) spelen?

Verwijderd

Ja hij zit als cartridge in de SNES en het is dus gewoon voor de TV.
Die boxen zijn alleen allang niet meer te koop, ze waren wel duur, die 24M was 500,- toen. Je zou hem hooguit 2de hands kunnen kopen ergens. En of ik hem kwijt wil weet ik niet; zou niet weten wat ik er voor zou moeten vragen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

AlienX, NIET meer zo schreeuwen of je krijgt een waarschuwing... in combinatie met crossposten en omhoog schoppen.

Maak ik nu even wat kleinere lettertjes van je topic.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er geen sites waar ik 2e hands copyboxen kan vinden? En hoe zit het met de snes spellen, zijn er sites die ze verkopen (2e hands)?

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Die copyboxen zijn wel handig ja, ik heb zo''n 80 spellen op diskette >:) Probleem is alleen dat ik een 16M heb en dus de grotere spellen niet kan spelen :(

Als je er nog een moet hebben zou ik in 2e hands blaadjes kijken (dus zoiets als De Vondst enzo) daar staan er af en toe nog wel wat in...

En nee, die van mij krijg je niet!
Oh, en Asura, 500,- voor een 24M versie is niet duur hoor, mijn 16M versie heeft 650,- gekost.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Check ibazer of eBay zoiets en gebruik daar de search;)

Verwijderd

via via krantje?
Pagina: 1