[BC3] Even wat anders...(B&W)

Pagina: 1
Acties:

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit gaat nu niet over de nederlandse versie, maar over mijn Koe...

Hoe zorg je ervoor dat je beestje wat sneller groot wordt, het is nog maar zo''n klein koetje... ;(

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 08:35 schreef Verstappen het volgende:
Dit gaat nu niet over de nederlandse versie, maar over mijn Koe...

Hoe zorg je ervoor dat je beestje wat sneller groot wordt, het is nog maar zo''n klein koetje... ;(
Dat vraag ik me nu ook of....me koe is nog steeds zo klein als toen ik ermee begon en ik zit bijna in level 3.

Ik las wel ergens iets van rotsen sjouwen maar daar krijgt mijn koe geen spierballen van.
Help !:?

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
uuhm wat mij is opgevallen is dat als je koe dood omvalt (verhongerd, te moe, damage etc.)
dan issie weer helemaal klein en moet je hem weer alles opnieuw aanleren..

Dus het beste is hem eerst een curses "red jezelf" te geven..
Bij mij werd hij in level 2 al een stuk groter.

Verwijderd

Bij mij werd men aapie al wel wat groter in level 2.
Denk dat je em gewoon genoeg eten , water en zn behoefte ,moet laten doen. En natuurlijk beetje laten sjokken met stenen.

In level 2 heb je ook een hele leuke magical dispenser. de creature growth spell , is maar van tijdelijke duur maar je creature wordt wel effe lekker groot :).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn aap wilt helemaal geen stenen tillen, hij staat er een beetje moeilijk naar te kijken en te springen en te dancen |:(|:( duzz hoe krijg ik hem zo ver dat ie dat doet??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik blijf voorlopig lekker in level 2 rondhuppelen. Heb daar al 8 dorpjes. :) En mijn koe is al veeeeeeeeeel groter dan in het begin, ik denk dat je level 2 dan wat te snel hebt gedaan.

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 17:31 schreef Geppie het volgende:
Mijn aap wilt helemaal geen stenen tillen, hij staat er een beetje moeilijk naar te kijken en te springen en te dancen |:(|:( duzz hoe krijg ik hem zo ver dat ie dat doet??
Lijn hem aan en klik op de steen.
Pagina: 1