Toon posts:

[BC3] Cloaked Red Alert 2 probleempje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, vaag probleempje, sinds ik me nieuwe comp heb (t-bird 1.2, abit kt7a) zijn al me gebouwen in Ra2 gewoon zwaar onzichtbaar geworden.
K, k, ik weet ook dat op westwood dit probleem word behandelt, maar ik heb hun advies (dat is alles wat ze konden geven, nogal slapjes imho) tot op de letter uitgevoerd, maar alas, to no avail.
kan nu iemand die dit probleem ook heeft (gehad) zijn ervaringen/suggesties/oplossingen sharen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 22:49 schreef McStrife het volgende:
Ok, vaag probleempje, sinds ik me nieuwe comp heb (t-bird 1.2, abit kt7a) zijn al me gebouwen in Ra2 gewoon zwaar onzichtbaar geworden.
K, k, ik weet ook dat op westwood dit probleem word behandelt, maar ik heb hun advies (dat is alles wat ze konden geven, nogal slapjes imho) tot op de letter uitgevoerd, maar alas, to no avail.
kan nu iemand die dit probleem ook heeft (gehad) zijn ervaringen/suggesties/oplossingen sharen?

bvd
Ik heb ook een T-Bird 1.2 en een Abit KT7A, zit op dit moment wel even met een Matrox G400, maar daar doet hij het perfect op, ook geen problemen met updaten naar versie 1.4

Ik heb nog nooit last gehad van onzichtbare gebouwen. Heb je een nvidia kaart? Download de laatste detonator drivers. v7.58 geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm nah ik gebruik de asus drivers, want ik heb een v7700 32 mb deluxe (je weet wel Rens, diegene die *wel* wil booten met een kt7a ;)), vind ik fijner.
En ik lust geen beta''s, liever stability dan speed, eerste verkrijg je meestal toch meer met niet alpha/beta''s.
maarum klopt het wat ik gehoord heb, dat g400''s met kt7 probleempjes geeft in q3a Rens? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 20:19 schreef McStrife het volgende:

maarum klopt het wat ik gehoord heb, dat g400''s met kt7 probleempjes geeft in q3a Rens? :Y)
Nu doet hij het goed hoor, moest ff een paar nieuwe drivertjes neerhalen van matrox.com. |:(

Tjah, ik zit ff opgescheept met een Matrox G400. (gelukkig morgen een leadtek geforce 2 pro). Hopen maar dat RA2 het dan doet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Jouw user icon kan ik zeer waarderen Anni :)

* DroogKloot is Total Annihilation addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, total annihilation roels boven alle rts-en uit.

En Carlo, nog gefeliciteerd dat je Ra2 nog aan de praat hebt gekregen, kan ik je weer lekken gaan ownen bij Red Alert 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is nog een TA gast.

Ik wil kijken of ik een soort van TA league kan opzetten. Met kleine LAN''s ensow gewoon om spelers te ontmoeten ensow.
Pagina: 1