Ik heb een uhle (emulator voor n64) gedownload en het spel zelda64 maar nu doet het geluid het niet goed. Het hapert om de 2 seconden. Weet iemand misschien waar ik een patch ofzo kan downloaden om het probleem te verhelpen??
Verwijderd
als antwoord op je vraag : dit hoort zo en is niet te verhelpen ,kijk echter ook eens op www.nemu.com een veel betere n64 emulator die ok veel nieuwe spellen speelt, verder vindt je op www.emuvieuws.com een overzicht van alle n64 emus.
ja dat weet ik maar dat heeft me niet echt geholpen. het enige wat ze daar deden was bekvechten maar er was niet echt een antwoord op mn vraag
Bij www.dailyradar.com hebben ze veel previews, screenies en zelfs filmpjes! (geld ook voor pocket.ign.com )
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
grappig. ik hoor iedereen hier over. bij mij gaat het geluid gewoon goed? soms beetje haperend als ik bijvoorbeeld op hyrule field com ofzo.. (sb live )
Ik heb van een vriend gehoord dat een ATI Rage 128 de oplossing misschien is maar nu heb ik gezocht op het internet maar ik kan um nergens vinden. Weet iemand misschien waar ik um kan downloaden???
Verwijderd
Om dit soort problemen te vermijden heb ik een heeeeeeeele goeie tip voor je.
.......*tromgeroffel*........
Koop een Nintendo64
.......*tromgeroffel*........
Koop een Nintendo64
Pagina: 1