Toon posts:

[BC3] B&W release 6 april, maar is al te koop in NL!

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede B&W afwachtenden :),

B&W official release date is 6 april. Maar toen ik vandaag al door de stad struinde langs alle pc winkeltjes, kwam ik onze nieuwe vriend al tegen :) ! .

Toen ik bij Vobis (ik was overigens in Utrecht) kwam stond hij al in de schappen, een wit doosje en een zwart doosje. Dus als je hem alvast wil hebben moet je daar wezen, wel snel zijn want ze gingen als zoete broodjes (meer mensen hadden hem al in hun handen). Maar na deze mededeling ga ik weer verder gamen 8-) , ik speel nu black, en het is erg gaaf >:)

groeten en veel speel plezier!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 09:23
hahaha
je speelt het in het nederlands dus.
ik heb medelijden met je. :r

Verwijderd

Topicstarter
boeie,

ik heb de officiele versie, heb dus geen gezeik als ik multiplayer wil spelen.

ik ben er wel trost op dat ik hem als een van de eerste officieel heb.

Verwijderd

hmm.. ik had ''m vorige week zaterdag al (ja, officieel!) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 april 2001 19:29 schreef GoofyMaster het volgende:
hmm.. ik had ''m vorige week zaterdag al (ja, officieel!) >:)
waar? :) , Ali Illegale Import B.V. :) ?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op maandag 02 april 2001 19:19 schreef strontvlieg het volgende:
hahaha
je speelt het in het nederlands dus.
ik heb medelijden met je. :r
Kan je dan niet eens Engels kiezen :?
Dat zou ik wel heel erg stom vinden van EA

Verwijderd

vind ik dus ook wat minder ja... :r
en het was LEGAAL bij de Dixons in Zeist ;)

edit:

en het ik zover ik weet niet in te stellen :'( :'(

Verwijderd

Topicstarter
ok, Nederlands is minder. Maar ik vind het gewoon leuk dat een winkel als Vobis zo snel met gave stuf aan komt :) .

En ik ben blij dat ik lekker morgen op school kan gaan pesten dat ik het al heb uitgespeeld ( ;) ) en zei het nog moeten kopen. >:)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 16:57
Ik heb hem sinds vandaag :) compleet legaal.
wow tof spelleke!

Ik heb hem in het nederlands geinstalleerd, ik vind dat wel grappig maar volgens mij kan het ook gewoon in het engels als de niet de autorun setup gebruikt maar de setup.exe op de CD!

Verwijderd

No offence jongens, maar iedereen die zegt "volgens mij moet het gewoon via de setup.exe kunnen i.p.v. de autorun" of iets in die geest, probeer het dan ook eens!

Ik zou heel graag willen weten of iemand anders het wél voor elkaar krijgt...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wit niet, ik heb uit pure trilhanden en zenuwaanvallen te snel elke keer op volgende geklikt :)

Verwijderd

krijg hem morgen in huis voor 80 piek :P

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05
Hoe bepaalt de installer dan in welk land ben je bent?
Of draait iedereen de NL versie van Windows?

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-02 23:10
Hoe bepaalt de installer dan in welk land ben je bent?
Of draait iedereen de NL versie van Windows?
Er valt niks te bepalen... Dat doet EA wel voor je. Als je B&W in een nederlandse winkel koopt, krijg je een nederlandstalige versie, met nederlandse stemmetjes. Zelfs de readme.txt op de CD is volledig (en veel te letterlijk) in het nederlands vertaald... Echt om van te kosten als je het mij vraagt...

Het is onmogelijk om van taal te wisselen, om de heel envoudige reden, dat er alleen maar nederlands op de CD staat... :'(

Download dus gewoon de engelstalige ISO en gebruik je legale (nederlandse) CD en CD-Key om het spel op te starten, dan heb je tenminste een fatsoenlijke engelstalige versie. Dit zal wel niet helemaal legaal zijn, maar toch, dan moeten ze bij EA maar eens fatsoenlijke versies (en als het even kan ook weer normale dozen) gaan verkopen....

[edit]

FF een paar leuke voorbeeldjes van slechte (of gewoon niet klinkende) vertalingen:

Breeder (dorpeling die voor nageslacht zorgt) = Fokker
Creature Spells (spreken die je creature kan uitspreken) = Wezenspreuken
Civic Buildings (openbare gebouwen) = burgergebouwen (wel erug letterlijk niet?)
Disciples (volgelingen) = discipelen (probeer dat maar eens 10x achter elkaar te zeggen)
Skirmish = Een schermutselingsspel....

Om van te huilen niet?

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 17:37 schreef Lord-M het volgende:

[..]

Dit zal wel niet helemaal legaal zijn, maar toch, dan moeten zijn EA maar eens fatsoenlijke versies (en als het even kan ook weer normale dozen) gaan verkopen....
Ik vind die soort DVD hoesjes juist veel beter dan die veel te grote dozen, die pleurde ik altijd weg omdat het teveel ruimte in beslag nam.

• Lord-M
Tja, ieder zijn eigen smaak... Ik vond dat die grote dozen wel wat hadden, ze staan zo mooi op de kast :)....

ff offtopic

Nog een leuke signature voor je gladiator:
My name is Maximus Decimus Maridius, commander of the armies of the north, general of the Felix legions, servant to the true emperor, Marcus Aurelius.

Father to a murdered son, husband to a murdered wife and I will have my vengeance, in this life or the next.

Verwijderd

joh Warez roels !

ik heb de ISO gedownload als een van de eerste en ik kan gewoon alle opties gebruiken heb me aangemeld bij BWgame en al gespeelt over internet best cool !

ben al 4 keer overnieuw begonnen B-)
heb nu wel alle silver scrolls gedaan tot level 3 :) die mushroom circle hoef je echt niet te doen krijg je alleen een zebra voor wel die met die circus doen dan krijg je wolves miracle en die rules :) !

veel plezier met jullie spel van 100 piek en in het nederlands :D

• Lord-M
veel plezier met jullie spel van 100 piek en in het nederlands
hfl 76,84 ex. verzenkosten...

Verwijderd

ik heb hem, ik heb hem :)
Al is ie in het nederlands, ik ben zeer gelukkig :)
Ik probeer het forum al omhoog en omlaag te scrollen met de muis zoals in het spel en heb net pas een halfuurtje gespeeld :D
Nu ben ik hem ff kwijt aan vriendje :(

En dat nederlands is best wel grappig, doet me denken aan astrix en obelix...
Pagina: 1