[BC3] metal gear solid sniper wolf (PC)

Pagina: 1
Acties:

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik heb een vraagje.
ik ben nu dus met het spel metal gear solid bij de baas sniper wolf.
nu kom ik tot mijn ontdekking dat ik een sniper rifle nodig moet hebben om die baas te verslaan, wordt ook verteld door Otacon.
maar het vervelende is dit. ik heb geen sniper rifle :'( :'(
en de enigste manier volgens otacon is dat er 1 ligt in de B2 tank hanger |:( |:(
dus ik zal als ware helemaal terug moeten. maar ten eerste, dan gaat meryl toch dood want die wordt om de zoveel tijd geschoten, dus kan dit wel :? :?
en is er echt geen andere mogelijkheid om baas te verslaan :?

ik heb btw ook geen mine detector, ook heeeel fijn |:(

dus als ik toch terug moet kan iemand dan ook gelijk zeggen waar die mine detector is :?

Verwijderd

Ze gaat niet dood.. thrust me. ga gewoon terug om die sniper rifle te halen, als je terug bent dan is ze weg gehaalt. Maar ze gaat niet dood. Alleen via sniper kom je langs wolf. anders niet. Ik heb de psx en pc versie uitgespeelt dus ik kan het weten.. :)

Verwijderd

Ze gaat soms wel dood hoor, dat ligt eraan of je de marteling(en) van Ocelot doorstaat.
Dus als je de marteling van die dude 2x doorstaat ofzo, dan leeft Meryl aan het einde, anders niet.:)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:58

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 02 april 2001 18:40 schreef EZ het volgende:
Ze gaat soms wel dood hoor, dat ligt eraan of je de marteling(en) van Ocelot doorstaat.
Dus als je de marteling van die dude 2x doorstaat ofzo, dan leeft Meryl aan het einde, anders niet.:)
ja anders spoil je het ff!!

ik heb de psx versie ook uitgespeeld, en zo''n ramp is het niet om ff terug te lopen.
speel het spel trouwens minimaal 3 x uit voor verschillende endings en tactieken (bijv als je opgesloten wordt)

je kunt ook kiezen om toe te geven als je geelectrocuteerd word of niet...

This too shall pass

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wie heeft er nou een mine-detector nodig.
Je kan 3 dingen doen:
1 De moeilijke weg nemen die je wordt voorgedaan.
2 Kruipen.
3 Rechtdoor lopen naar rechts(of boven hoe je het wil zien), maar in ieder geval recht bij de deur vandaan naar de gang toe. Daar liggen geen mijnen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Of je kan ook de infraroodkijker gebruiken ipv. de minedetector, werkt ook.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
oke ik heb nu die sniper wolf gekilled

was tot nu toe de makkelijkste van allemaal... :)

maar goed......

ik zit nu fijn opgeloten in die cel....
heb al leuke spullen gekregen van Otacan en mij werd verteld dat ik moet uitbreken als de guard naar de plee is.....
hoe moet je uitbreken :? :?
ik weersta wel constant die electroshocks paar op een gegeven moment krijg ik een beetje lamme arm/hand, dus wil graag uit die cel....

iemand advies?

Verwijderd

Gewoon geduldig wachten totdat otacon je de ketchup etc. komt brengen. Je kan de ketchup op je smeren en dan gaan liggen, maar de beste en snelste manier is om te wachten totdat de guard naar de plee rent omdat die diaree krijgt. Dan onder je bed kruipen en wachten totdat hij terugkomt. Hij zal denken dat je ontsnapt bent en de celdeur openen. Als hij naar binnen loopt wachten totdat hij met de rug naar je toe staat. Dan onder het bed vandaan kruipen en hem wurgen. voila!

8-)

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ga je vanaf nu constant vragen hoe je verder moet ofzo??? dan is het leuke er toch vanaf, spel is echt uit te spelen zonder hulp, zelfs ik kon het, alleen meryl ging steeds dood bij mij :'(
moet wel zeggen een van de beste spellen die ik OOIT gespeeld heb.....

PIII 800@804 Mhz

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik wil het niet echt spoilen het plezier om vet vaak op de knopjes te rammen, maar op PSX kun je op controller 1 + 2 tegelijk raggen en dan telt ie ze allebei!!!!!!!
*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D*D

PSN

Verwijderd

Nadat je uit die cel komt ga je weer terug naar waar je sniper wolf hebt verslagen. daarna ga je die deur in van waar je eerst gevangen bent genomen. dan ziet een camera je dan ren jee een stuk of 100 rondjes naar boven terwijl je achtervolgt wordt door wat gasten. als je bven komt dan zie je zo''n schotel. daar moet je naartoe lopen. liquid blaast die schotel op zodat je niet verder kunt. dan ge je bij de reling staan en je gebruikt de rope die je eerder al gepakt had. dan kom je beneden waar een stuk of 4 gastjes staan. Die kan je afknallen met je psg 1 of met je nikita dan loop je door en gaat een deur in. Dan ga je naar boven om tegen liquid te vechten de in een HIND zit. als je die hebt verslagen ga je naar een lift. PAS OP daar zitten een paar gastjes met stealth camoflage die kill je. dan ben je beneden en dan ge je weer doorlopen totdt je weer bij sniper wolf bent. zo nu kun je een tijdje vooruit

Verwijderd

Ben ik nou de enige die echt NOOIT iets met die ketchup kon doen? Ik had het geselecteerd en alles uitgeprobeerd, maar ik kon er nooit wat mee doen.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Weet je dan niet dat je Snake eerst een koprol moet laten maken om de ketchup te schudden voordat hij hem kan gebruiken??? ;)

[heb je het eigenlijk geprobeert terwijl je op de grond lag?]

PSN

Verwijderd

euh.. nee.. dat had ik niet geprobeerd nee... maar ik heb het al wel bijna uitgespeeld :P

Nou nog die $&^$& Metal Gear verslaan :(

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:58

Sharky

Skamn Dippy!

ja die ketschup werkt de ene keer wel en de andere niet

de 2e keer ging die bewaker me uitlachen. en zei hij zoiets van: "denk je nu echt dat ik daar intrap?"

vaag man

en als je onder het bed kruipt en die bewaker komt binnen kun je er ook onder weg kruipen zonder dat hij je ziet. is me al een paar keer gelukt.

ik vind het trouwens echt lachen hoe die bewaker weg rent. met z''n handen tegen z''n billen aangedrukt. kwam de eerste keer niet meer bij.

This too shall pass

Pagina: 1