Toon posts:

[BC3] B&W level 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik de guardstones...?

Die bewaakt wordt door de org heb ik al, maar, maar die andere twee?

Verwijderd

Post in een bestaand B&W topic, op deze manier wordt er voor elk level 1 of 2 topics geopend!

Verwijderd

ten eerste moet je beter luisteren wat je geweten zegt, die zeggen constant: it''s time to impress the village!

ten tweede moet je in een bestaande topic posten..

maargoed,

-------------- SPOILER ----------
LEES DIT NIET ALS JE NOG NIET BIJ LEVEL 4 BENT, DIT IS HET ANTWOORD OP DE VRAAG.
---------------------------------

jij bent als eerste naar die ogre gegaan maar die moet pas als laatste, nu heb je niet genoeg tijd meer over, de eerste 3 vuurbal reeksen vernietigen je dorp niet. Pas bij de 4de vuurreeks worden de 3 voorste gebouwen in de fik gezet dus bescherm die met de pysical shield. Deze ligt achter je tempel (en wordt constant respawnd, dus zorg dat je er een stuk of 10 hebt voordat de 4de reeks vuurballen begint) ondertussen laat je je creature naar dat dorp toelopen om die vervolgens te impressen, het is handig als hij de volgende spells al kent: hout water en heal daar krijg je de meeste believe mee.

Zodra je de het dorp in je macht hebt kan je een puzzel oplossen die zeer makkelijk is..
TIP: het is handig om onderaan (vlak bij de grond, te klikken, zo is de kans klein dat je per ongeluk de verkeerde bel laat luiden.

de combinatie snap je wel als je hem 2 keer hebt gedaan..
als je het snel en goed genoeg hebt gedaan dan leeft je complete dorp nog.

de tweede guardian stone loste ik per ongeluk op, ik zocht die vrouw in die aztec stad en ik had mijn creature los lopen en toen vond hij het leuk om een mens op te eten, en ineens kreeg ik een animatie dat Nemesis gefaald had zijn vrouw te beschermen en zo kreeg ik dus de tweede guardian stone. Deze quest heb ik dus op de evil way gehaald, was niet mijn bedoeling, heb hem daarna ook flink geslapped..
de "good" way weet ik niet, ik weet wel dat het de vrouw is die links in het voorste huisje woont waar je het dorp binnenkomt met je creature.

en nu pas ga je naar die ogre, los die puzzel met thomas and the wolf op om een strengt versterker te krijgen, dan is die ogre echt een eitje..

-----------------------------
END OF SPOILER
-----------------------------

dus begin dit level opnieuw (vorige savegame)
heb je die niet dan heb je pech en luister de volgende keer beter naar je geweten ipv in het wilde weg wat te doen, bespaart mij en jou een hoop tijd!

naja, je hebt antwoord op je vraag, kan er nu een slotje op!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Antwoord heb je en het zou FIJN zijn als mensen niet voor ALLES een nieuw topic openen.....