wie weet wat er nu de bedoeling is met het internet spel pimpwar. hij zou nu gereset moeten zijn maar ik kan alleen nog maar naar lowrider.pimpwar.com gaan |:(dat is de pw5 versie en daar kom ik ook geen stap verder:(
Verwijderd
In Pimpwar IRC zeiden ze dat de makerz van pimpwar uit elkaar zijn en de pimpwarserver een CS server is geworden.
De pimpwar waar ik me nu op 1 of andere manier voor ingeschreven heb ik geen pimpwar maar pimpland. Lang niet zo goed en leuk.
Pimpwar is er als et goed is mee gekapt....
De pimpwar waar ik me nu op 1 of andere manier voor ingeschreven heb ik geen pimpwar maar pimpland. Lang niet zo goed en leuk.
Pimpwar is er als et goed is mee gekapt....
Was dat misschien gisteren? (1 aprilOp maandag 02 april 2001 11:30 schreef Sn@ke het volgende:
In Pimpwar IRC zeiden ze dat de makerz van pimpwar uit elkaar zijn en de pimpwarserver een CS server is geworden.
edit:
ik heb me by the way net ingeschreven voor pimpwar 5, dat lijkt nogal op 4... maar het is nieuwer of zo
ik heb me by the way net ingeschreven voor pimpwar 5, dat lijkt nogal op 4... maar het is nieuwer of zo
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George