Verwijderd
Ben al bezig met downen
Verwijderd
Wel een beetje zware kost
Draait zelfs op een 800mhz nog niet uitermate top
Verwijderd
''t is niet speelbaar, maar alleen voor de graphics echt de moeite waard! downen die hap!
Edit: Hijs nu bezig... 1% al..
Ik weet niet wat jullie nou mekkeren, loopt rete strak hier op een TB900@1Ghz, GF2 GTS!
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
You are fool # 54624 .......
LOL
Verwijderd
You are fool # 60351 .......
???????
:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?
Ik was al fool # 60639 .......
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
over wie heb je het?Op maandag 02 april 2001 03:06 schreef SuB het volgende:
ziek mannetje! jij haalt sinds de kroeg dicht is 2500 posts! daar heb ik een jaar over gedaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
46 mb, met mijn 65KV90 modem ben ik dan een paar dagen bezig met een overweldigende snelheid van maar liefts, hou je vast hooguit 7K!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
If it ain't broken it doesn't have enough features
EN dan nog die kerels die zeggen dat hij zo roelt!
Maar ja, het viel wel te verwachten...
Verwijderd
Jij klikte dus niet uit nieuwsgierigheid op die link?Op zondag 27 mei 2001 21:22 schreef ugamer het volgende:
whahaha ik wist al meteen dat het 1 april was
Oh en haal even geen oude topics meer omhoog. En deze gaat niet op slot, ik ga testen of jullie hem gewoon netjes kunnen laten zakken (replyen is imho op straffe van waarschuwing tenzij je wel weet waar een demo staat
er is wel een filmpje van duke voor de E3:
http://www.fileplanet.com/index.asp?section=645&file=60330
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
hahahaha En jij hebt zeker een winterslaap gehouden afgelopen maand???Op maandag 28 mei 2001 11:02 schreef gvrdoezie het volgende:
Mmmm sorry jongens dat ik julie uit je droom moet helpen hoor maar duke 4 ever komt nooit uit.Het zijn zoet houdertjes maar let maar op de nieuwe duke komt nooit uit omdat hjet forever duurt voordat hij klaar is
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
hij heeft dat verhaaltje wat op de 3dfiles-site stond nog in z''n hoofd.Op maandag 28 mei 2001 11:10 schreef drZymo het volgende:
[..]
hahahaha En jij hebt zeker een winterslaap gehouden afgelopen maand???
btw: aan de ondertitel te zien een hele lange winterslaap
This too shall pass