Wat betekend dat? M''n hele dorp gaat dood en ik weet niet wat ik moet doeN! Kan iemand misschien ff zeggen wat dit is?
Verwijderd
Dunno, heb het spel nog steeds niet gespeeld.Op zondag 01 april 2001 20:21 schreef Snap het volgende:
[...]
Maar waarom gaan dan nog steeds mijn mensen dood?
[ja is dom, i know]
Verwijderd
Ik heb lekker de Nederlandse... 
Je mensen zijn op het begin tegelijk in het lvl gekomen, nu zijn ze dus ook allemaal oud.
Het is ff een klapper voor je dorp, maar anders ''leen'' je mannetjes uit een ander dorp. Tenzij je maar 1 dorp hebt.
Je mensen zijn op het begin tegelijk in het lvl gekomen, nu zijn ze dus ook allemaal oud.
Het is ff een klapper voor je dorp, maar anders ''leen'' je mannetjes uit een ander dorp. Tenzij je maar 1 dorp hebt.
En wat als je vrouwtjes nou inmiddels al impotent zijn geworden? 
(Ik weet niet eens of dat wel kan, ik heb dat spel nog nooit gespeeld, boeit me toch niet)
(Ik weet niet eens of dat wel kan, ik heb dat spel nog nooit gespeeld, boeit me toch niet)
Goede hint: ''balance'' een beetje..
je kan wel eeuwig breeders blijven maken, maar dan BLIJVEN ze dadelijk eeuwig om huizen zeuren, en daarna om hout, en daarna om voedsel...
je kan beter zorgen dat je EERST wat meer graanvelden en wood hebt voordat je je dorpje veel groter gaat maken..
je kan wel eeuwig breeders blijven maken, maar dan BLIJVEN ze dadelijk eeuwig om huizen zeuren, en daarna om hout, en daarna om voedsel...
je kan beter zorgen dat je EERST wat meer graanvelden en wood hebt voordat je je dorpje veel groter gaat maken..
Damn wat een opties bij dit spel.. ik zit nu pas in level 1,heb de koe genomen trouwens
Argghhh... open aub niet voor ELK probleem een nieuw topic
.
Verwijderd
ja, idd, veel opties
in level 4 had ik 3 dorpen waarvan 1 helemaal vernietigd (op mijn tempel na)
en in totaal had ik 6 vrouwtjes en 3 mannetjes.. die mannetjes helemaal blij want die hadden dus elk 2 vrouwen tot hun beschikking. Naja, binen no time had ik weer een redelijke aantal mensen zodat ze mij weer konden worshippen, zodra de kindertjes 18 werden konden ze het doen met hun vader/moeder
(bah moet er niet aan denken) maar ik het gehaald tenminste
in level 4 had ik 3 dorpen waarvan 1 helemaal vernietigd (op mijn tempel na)
en in totaal had ik 6 vrouwtjes en 3 mannetjes.. die mannetjes helemaal blij want die hadden dus elk 2 vrouwen tot hun beschikking. Naja, binen no time had ik weer een redelijke aantal mensen zodat ze mij weer konden worshippen, zodra de kindertjes 18 werden konden ze het doen met hun vader/moeder
(bah moet er niet aan denken) maar ik het gehaald tenminste
Pagina: 1