Toon posts:

[BC3] Wie heeft/kant one must fall (zonder 2097)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik de volledige versie heb (is het Abandonware???)

Hoe groot is jou versie dan? (hier is hij 7Mb)

ICQ me anders ff... (106715257)

Verwijderd

Mijn kameraad heeft laatst een hele zooi oude dos-spellen neergeladen. En we hebb en vandaag een verschrikkelijk cool spel gespeeld, one must fall (ZONDER 2097). Alleen heeft hij de demo-versie (ik haat die *******************-dingen). Wie heeft of kan de volledige versie krijgen/vinden???
Asjeblief!!

Verwijderd

Het is van Epicgames, en volgens mij heb jjij die met 2097 want die is 7mb groot. Die zonder maximaal 500 kb

Verwijderd

Kom op!!!

Verwijderd

komop? kom zelf op! doe is ff rustig man.

Verwijderd

Wederom |:(

Verwijderd

Omdat je het zo lieft vraagt

Verwijderd

Wat nou |:(

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
OMF 2097 is tegenwoordig gratis te downloaden van internet, en volledig legaal. Toen Diversions Entertainment z''n banden met Epic een tijd geleden lossneed, is OMF 2097 freeware geworden. Aldus is ''t dus overal verkrijgbaar. Je kunt es kijken bij de Links pagina op www.omf.com

Verwijderd

Dat is omf+2097

• Devil N
Ow, ZONDER 2097? Je bedoelt dus diegene met twee "menselijke" vechters? Daar is geen demoversie of wat dan ook van. Dat spelletje was gewoon een testje van Rob Elam (dat ventje in ''t spel is zelfs Rob zelf :)), dus ''t heeft alleen maar twee vechters.

Verwijderd

Ik met de oudste omf hebben!

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 20:17 schreef LenL het volgende:
Wat nou |:(
gewooon |:(
is toch duidelijk ? :P

Verwijderd

Het is gewoon met robotjes hoor.

Verwijderd

Dn heb ik het fout op een of andere manier, ik ben nu 2097 aan het neerladen dus ff afwachten (had ik maar ee snellere verbinding).

• Devil N
???
Dan is er een OMF waar ik nooit van heb gehoord. Lijkt me sterk eigenlijk, ik heb de nodige verhalen over Rob Elam en Diversions Entertainment''s verleden gelezen, maar daar hadden ze ''t nooit over NOG een OMF spel. Je hebt One Must Fall, ''t eerste testspelletje met mensjes, daarna One Must Fall 2097, en ze zijn nu bezig met One Must Fall: Battlegrounds, die ergens in 2002 uit moet komen.
Pagina: 1