Aangezien ik b&w niet ga halen omdat hij NL is (zodra ze weten hoe het in en. gespeelt kan worden haal ik hem pas) ga ik deze maand voor tribes 2. Hoorde dat hij al uit was in de iso scene maar die hoef ik dus niet. Wanneer komt hij bijv. bij dynabyte of FRS?? Alvast bedankt.
Tribes 2 is trouwens ook nederlands gesproken
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Ik ga verhuizen!
Ik ga verhuizen!
Maar is bij tribes 2 het belangrijk als het nl is? nope.. bij B&W wel omdat er miljoenen dailogen in zitten om je verder te helpen in het verhaal, ik ga tribes 2 niet om het verhaal spelen maar om i-net gameplay.
Ik wil geen NL spel!! wat een hufters zeg. Kom op, zulke spellen zijn voor lui vanaf wat is het, 16 jaar? dan moet je maar Engels kunnen. Kijk, dat ze kinderspellen vertalen naar nederlands kan ik in komen, maar DIT NIET!! Gelukkig was het met Alice makkelijk eruit te slopen, en ook in BW schijnt het makkelijk te werken. dus ik mag hopen dat tribes 2 niet zo retarded is dat je het nederlands er niet uit kan halen.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Ja, en de kwaliteit daarvan is tegenwoordig beter dan die van Davilex.Op zondag 01 april 2001 19:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Tribes 2 is trouwens ook nederlands gesproken
Verwijderd
Leuke grap
ik schrok ook namelijk ff 
Maar nu weer ff ontopic : Weet iemand al wat datums/winkels ?
Maar nu weer ff ontopic : Weet iemand al wat datums/winkels ?
Tribes2 staat voor 7 April gepland, aanstaande zaterdag dus. Ik heb de ISO al en hij ziet er goed uit, maar nog niet heel veel verschil kunnen ontdekken met 1, afgezien van graphics.
Maar nog niet online kunnen spelen natuurlijk, dat kan pas zodra ik het origineel heb.
Maar nog niet online kunnen spelen natuurlijk, dat kan pas zodra ik het origineel heb.
Gewoon de juiste kanalen kennen en de iso downloaden. Sinds gister dus.
Klopt het datje eigenlijk alleen maar online goed kunt spelen? Och als het een goed spel is koop ik het wel.
Klopt het datje eigenlijk alleen maar online goed kunt spelen? Och als het een goed spel is koop ik het wel.
Ik heb het ook al offline gedaan, maar ik vind hem een beetje tegenvallen. Bij Welke maps die ik tegen bots kan doen zitten voertuigen?
g*dv*rre...... damn you.... :P:P:POp zondag 01 april 2001 19:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Hahaha, 1 april!! :):)
Verwijderd
Ik heb mijn copy vrijdag gekregen rechtstreeks van Sierra
Het heeft zijn voordelen om reviewer te zijn voor www.tribes2review.com . Valt op het moment alleen een beetje tegen. Veel geklooi met patches en de instellingen. en mijn ping zuigt zwaar.
Damm wanneer komt die nu in nederland???
Datum van cdexpress klopt voor geen meter(volgens hun in mei).
Datum van cdexpress klopt voor geen meter(volgens hun in mei).
Thy will see the light...
Ik heb em zelf ook besteld, bij pcmedia, die duurder maar vaak wat eerder, ze verwachten hem in (begin).
Niet op voorraad.
Verwijderd
Lijkt me duidelijkOp maandag 02 april 2001 14:06 schreef edward2 het volgende:
Ik heb em zelf ook besteld, bij pcmedia, die duurder maar vaak wat eerder, ze verwachten hem in (begin).
Nog steeds memoryleaks op GOT;)
Voor de volledigheid: "begin April" en ik hoop toch wel deze week eigenlijk.
Voor de volledigheid: "begin April" en ik hoop toch wel deze week eigenlijk.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Is er nergens een import versie te krijgen ? Ik kan me het namelijk niet voorstellen dat die er niet is...
met m''n tnt2 is het niet mogelijk een normale framerate te krijgen ..
enkel waneer je alles op 0 zet lijkt het wel ...
Gare engine, als die straks 64 man aanmoet kunnen???
enkel waneer je alles op 0 zet lijkt het wel ...
Gare videokaartOp maandag 02 april 2001 15:58 schreef Elect het volgende:
Pagina: 1