Verwijderd
trailer?? als in een filmpje?
voor zover ik weet word blue shift een standalone game gebaseerd op de half-life engine (Dus geen mod!).
er zit wel een bonus pak bij voor half-life die je wapens en vijanden veeeeeel mooier maakt geen 512x512 textures maar gewoon te coole skins
Wel een dikke aanrader! hij is alleen nog niet uit:(
de bovenstaande info komt van een vriend die werkt bij gearbox software. daarom kan ik niet alles zeggen over dit produkt sorry.
voor zover ik weet word blue shift een standalone game gebaseerd op de half-life engine (Dus geen mod!).
er zit wel een bonus pak bij voor half-life die je wapens en vijanden veeeeeel mooier maakt geen 512x512 textures maar gewoon te coole skins
de bovenstaande info komt van een vriend die werkt bij gearbox software. daarom kan ik niet alles zeggen over dit produkt sorry.
tp://ftp1.sierra.com/pub/goodies/media/hl_blueshift_uk.exe
Thy will see the light...
Verwijderd
En die goeie vriend gaf je zeker de "private link" naar www.sierrastudios.com waar alles te lezen is? goeie vriend hoor..Op zondag 01 april 2001 17:33 schreef kRiTz_C het volgende:
trailer?? als in een filmpje?
Verwijderd
Als je me niet gelooft contact pdeupree@gearboxsoftware.com met al je vragen.
hoe zou ik anders weten dat de models NIET worden upgradeert naar 512x512? dit leek mij namelijk een vrij logische stap gezien cs 1.1
Blue shift is een vrij korte game (korter dan opp force) maar wel moeilijker.
Er word gezegd dat dit qua textures en mapdesign het beste op half-life gebaseerde spel/mod is. de extra''s maken de boel alleen maar aantrekkelijker.
bedenk wel dat deze game veel meer van je pc vereist als hl.. hl zal dat ook doen als je het skins pack instaleert.
hoe zou ik anders weten dat de models NIET worden upgradeert naar 512x512? dit leek mij namelijk een vrij logische stap gezien cs 1.1
Er word gezegd dat dit qua textures en mapdesign het beste op half-life gebaseerde spel/mod is. de extra''s maken de boel alleen maar aantrekkelijker.
bedenk wel dat deze game veel meer van je pc vereist als hl.. hl zal dat ook doen als je het skins pack instaleert.
nog korter ik had hl gunman in 2 dagen uitgespeeld :):). hoezo hl verslavend :):)Op maandag 02 april 2001 01:30 schreef kRiTz_C het volgende:
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1